X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה אומר כי טהרן מתקרבת לקו האדום בשיטתיות בנט: אולמרט בחר להבעיר מדורה בניו-יורק
▪  ▪  ▪
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד ביתנו [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי אירן מתקרבת לקו האדום בתוכנית הגרעין שלה, אך עדיין לא הגיעה אליו, והיא עושה זאת בשיטתיות. בישיבת סיעת הליכוד-ביתנו אמר נתניהו כי "צבר איומים", כלשונו, מתפתח והולך מסביבנו.
על המצב בסוריה אמר נתניהו כי "נערכים בה כוחות חדשים, והסכנה הראשונה הנשקפת מהם היא תקיפה של אזרחינו וחיילינו מקו רמת הגולן; הסכנה השנייה היא העברת כלי נשק קטלניים או נפילתם בידי חיזבאללה וארגוני טרור אחרים".
נתניהו אמר עוד: "אנו מבצרים את כוחו של צה"ל ולא נאפשר פגיעה באזרחים - לא בצפון ולא בדרום". הוא ציין כי בדרום יש ניסיון להפר את השקט שהושג בעקבות עמוד ענן, והזהיר כי "אם יימשכו ההתקפות מרצועת עזה, נגיב בעוצמה גדולה הרבה יותר".
בנט: אולמרט בחר להבעיר מדורה בניו-יורק
יושב-ראש הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תקף את דבריו של אולמרט בכינוס של הג'רוזלם פוסט בעניין האירני. "אנחנו בעיצומו של חג ל"ג בעומר, ולצערי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בחר להבעיר מדורה בניו-יורק. המדורה היא מוטעית, מיותרת ומזיקה. היא מוטעית כי קודם כל הוא לא מעודכן. הוא כבר כמה שנים לא ראש ממשלה. היא מיותרת כי כל ברברת בעניין האירני היא מיותרת ומזיקה.
"רה"מ נתניהו יזם והוביל מערכה בינלאומית משמעותית נגד גדול האויבים שלנו, ואני מאחל הצלחה מרובה בכך. כל חתירה תחת דבר זה היא רעה לישראל. אני קורא לכולם להקשיב לדמוקרטיה הישראלית. יש לנו ראש ממשלה, יש לנו ממשלה טובה ואחראית שמטפלת בכל הנושאים של הביטחון הלאומי", אמר.
בנט ציין כי ישראל נמצאת בתקופה טובה - מין אביב של רפורמות, כלשונו. "יש מעין תחרות בריאה בין השרים, מירוץ הרפורמות, מי יעשה יותר והמרוויח הגדול הוא הציבור הישראלי. אני חושב ששנים לא נראתה דינאמיקה כזו שבה יום רודף יום, ופעולה רודפת פעולה בדברים שבעבר לא היה אומץ לב ציבורי לעשות. פשוט עושים. ביום ראשון הקמנו את ועדת השרים לענייני ריכוזיות. אני עומד בראש הוועדה כשהמנדט הוא לאתר כל כיס וכל פינה של מונופול, קרטל, ריכוזיות, להפוך כל אבן כדי להוריד את עומס המחירים המיותר מעל הציבור הישראלי. לוועדה יש סמכויות מיוחדות, ואנחנו נשתמש בהן כדי לחולל את השינוי", דברי בנט.

תאריך:  29/04/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: אירן מתקדמת לקו האדום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נתניהו הוא הקו האדום שמציק לעם
גימי-יהודי מיהודה  |  29/04/13 22:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
בכינוס בניו-יורק אמר כי שתי מדינות זה הפתרון היחיד ועורר את מחאת הקהל    על אירן: "האיום האירני אינו כפי שמנסים להציגו"    שטייניץ: "חוסר הקשבה לנתניהו יביא למותם של מיליונים"
ד"ר רון בריימן
אין חדש בהתנהגות המערבית מול תוקפנות מסוכנת ומול כתובות על הקיר. המרשם נרשם במינכן 1938 והביא לנוראה במלחמות. גם ישראל איננה נקייה מתמימות מסוכנת: המרשם נרשם באוסלו 1993 והביא למלחמת אוסלו. השלמה עם תוקפנות ואיומים והטמנת הראש בחול אינן מביאות שלום
איתמר לוין
פשעים נגד האנושות מתבצעים בסוריה ובקוריאה הצפונית, אך הלקח האוניברסלי החשוב ביותר של השואה - שפשעים כאלו הם תמיד עניינה של האנושות - הולך ומתפוגג. המסקנה המתבקשת ברורה: אנחנו חייבים להיות מסוגלים להגן בעצמנו על עצמנו, כי איש לא יעשה זאת עבורנו
אריאל י. לוין
ישראל עומדת להיכנע לסוג חדש של טרור    העולם לא ממש מעוניין להתערב בנעשה בסוריה    עסקת המטוסים עם ארה"ב והמגעים עם טורקיה מכוונים לאותו מקום: אירן    מה מזכיר לנו את גרמניה הנאצית
איציק וולף
אלוף במיל. עמוס ידלין מתריע מפני מסלול הפלוטוניום שבו התקדמה אירן    "היום אפשר לומר: האירנים חצו את הקו האדום ששמו להם בסתיו בעצרת האו"ם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il