X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשות לעסקים קטנים תעמיד המימון בעקבות העלאת המס על הבירה, שתקשה על המשך פעילותן של חלק מהמבשלות היקף הסיוע: 1.5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מס על הבירה, אך לא על יין [צילום: פלאש 90]

הרשות לעסקים קטנים הודיעה (יום ד', 1.5.13) כי תעמיד מימון של 1.5 מיליון שקל לטובת סיוע למבשלות בירה קטנות, שקיים לגביהן חשש כי יתקשו להתמודד עם העלאת מס הקנייה על הבירה.
על ההחלטה הודיעה מנהלת תחום חקיקה עסקים קטנים ובינוניים ברשות לעסקים קטנים, נעמי היימן-רייש, לוועדת הכספים. לדבריה, "הסוכנות לעסקים קטנים קיבלה על עצמה לסייע למבשלות הקטנות באמצעות השתתפות הסוכנות בעלויות מסוימות שטרם נקבעו. הכל ייעשה בתיאום עם היצרנים המקומיים ולצורך כך, הסוכנות מעמידה תקציב של 1.5 מיליון שקל".
ההחלטה של הרשות התקבלה בתום סדרת פגישות של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), עם אנשי האוצר, רשות המיסים ונציגי משרד הכלכלה.
יו"ר הוועדה סלומינסקי, הודיע כבר בעת אישור צו מסי הקנייה, שבו הוארך תוקפו של צו קודם עוד מאמצע 2012 ושהעלה את המס על הבירה ב-2 שקלים לליטר (מ-2.18 שקלים ל-4.19 שקלים), כי בכוונתו לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים באוצר ובמשרד הכלכלה, על-מנת לסייע למבשלות הקטנות. "בין הדיונים על הצו ובטרם העליתי אותו להצבעה בוועדה קיימתי מספר דיונים עם האוצר והתמ"ת, בהם ביקשתי למצוא דרכים להחריג את המבשלות הקטנות, אך נאמר לי, כי יש למצוא דרך חוקית להחריג גורמים ספציפיים בענף מסוים. עתה, אני מברך על החלטת הרשות לעסקים קטנים, לסייע להן באמצעות העמדת תקציב ייעודי", אמר.
כאמור, בדיונים הקודמים על הבירה, הצהיר סלומינסקי, כי "רצוי לאשר העלאת מיסים מסוג זה וזאת על-מנת להימנע כמה שיותר מהעלאת מיסים כואבים אחרים כדוגמת מס הכנסה או מיסים על מוצרי יסוד שונים". בשבוע שעבר, עם אישור העלאת המס, אמר כי "ככל שנגדיל את הכנסות המדינה ממיסים ממוצרים כבירה וסיגריות, נמנע קיצוצים והעלאת מיסים כואבים יותר".
"בן-לילה כל המודל העסקי של המבשלות קרס"
עוד כשהחלו הדיונים בוועדת הכספים בעניין המס על הבירה, אמר יו"ר יצרני בירה קטנים, אורי שגיא, כי בעקבות הכפלת המס, בן-לילה כל המודל העסקי של המבשלות קרס.
"אנחנו עסקים קטנים שמעסיקים עובדים בודדים ומייצרים אלפי ליטרים בחודש וכולנו ביחד פחות ממיליון ליטר בשנה", אמר. "למה על יין יש אפס אחוזי מס קנייה. ביין יש הרבה יותר אחוזי אלכוהול וסיכוי להגדלה משמעותית של הכנסות המדינה. בבירה אנחנו אומרים - תנו לנו צ'אנס לייצר תעשיה ישראלית איכותית, לא מבקשים כלום, רק את ההחרגה הזאת כמו ביין. בנוסף, אנחנו מפצירים בכם, שלא להעלות את המס על היצרנים הקטנים".

תאריך:  01/05/2013   |   עודכן:  02/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יועמד מימון סיוע למבשלות בירה קטנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הבדיקה של קשר פלומיננזה חיובית. במועדון לא הגיבו
עופר וולפסון
ד"ר קרנית פלוג, אחת מהמועמדות המובילות להחליף את הנגיד סטנלי פישר הפורש, מציגה תמונת מצב עגומה: "ב-2060 החרדים יהוו כ-27% מהאוכלוסיה והערבים - 23%. אוכלוסיית הקשישים כמעט ותכפיל עצמה, כך שכוח העבודה יישחק משמעותית... בהשוואה בינ"ל פריון העבודה שלנו נמוך כבר היום"
איציק וולף
בהודעת משטרת בוסטון לא נמסרו פרטים נוספים מלבד עצם מעצרם של החשודים    עד עתה נטען כי האחים טמרלן ודז'וחר צרנייב פעלו כמפגעים בודדים
איציק וולף
הפגנת פועלים בטורקיה הפכה למאבק אלים בין המפגינים לבין כוחות הביטחון    ארגוני העובדים ביוון השביתו את המדינה    הפגנות התקיימו גם באסיה
איתמר לוין
האן והמשקיף באי.די.בי פיתוח דורשים להימנע מחברויות מקבילות של דירקטורים בחברות שונות בקונצרן    רשמית אין למשקיף אולמן סמכות להעלות דרישה כזו, ואילו לכנ"ר לא ניתן מעמד בתיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il