X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמש נערך אירוע הפתיחה של קונגרס "העולם שייך לגמלאים" בבנייני האומה בירושלים בכינוס השתתפו נציגי ציבור, פעילים חברתיים ומאות גמלאים מרשויות מקומיות שונות ברחבי הארץ, ביניהם כ-230 נציגי המועצה הציונית
▪  ▪  ▪
יגאל ביבי בקונגרס [צילום: יח"צ]

כינוס "העולם שייך לגמלאים" נפתח אתמול (יום ב', 6.5.13) בבנייני האומה בירושלים. הכינוס, שנערך השנה בסימן "גמלאי ישראל מצדיעים לירושלים", יימשך שלושה ימים ויכלול מושבים והרצאות, טקסי הוקרה מרגשים, מופעים וערבי תרבות, יריד תעסוקה והתנדבות ותערוכה מקצועית לגמלאים ולבני משפחותיהם. ישתתפו בו מאות גמלאים מרחבי הארץ וביניהם נציגים של המועצה הציונית בישראל.
אירוע הפתיחה של הכינוס בבנייני האומה בירושלים, נערך אתמול בערב במעמד השר לענייני אזרחים ותיקים אורי אורבך, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, יו"ר קבוצת מוקד אנוש שיזמה את הכינוס צבי אופיר, וסגן ראש העיר יקנעם, יו"ר אירועי הפתיחה וחבר המועצה הציונית רומן פרס.
יו"ר המועצה הציונית, חבר הכנסת מטעם המפד"ל לשעבר, יגאל ביבי, נשא דברי ברכה למשתתפים. הוא הציג בפניהם את הצעתו לשר לענייני אזרחים ותיקים אורי אורבך - להקים 200 מרכזי לימוד לגמלאים בהם ילמדו יהדות, ציונות ומגוון נושאים בהתאם לאוכלוסיה והצרכים המיוחדים לה. על-פי ההצעה, הפעילות תהיה פתוחה לגברים ולנשים, ומטרתה החשובה ביותר היא לאפשר לגמלאים סדר יום קבוע במסגרת חברתית שבה יוכלו ללמוד, ללמד ולתרום לחברה. לפי הצעתו של ביבי, המועצה הציונית היא שתפעיל את מרכזי הלימוד ברחבי הארץ. לדבריו, "כיום חיים בישראל כ-800,000 פנסיונרים. המועצה הציונית מפעילה 60 סניפי פעילות ותרבות לאוכלוסיה המבוגרת ברחבי הארץ. יש לה תשתית רחבה בשטח וציבור גדול של מתנדבים, והיא מסונפת להסתדרות הציונית העולמית שהיא גוף מוכר בעל נהלים מסודרים, ועל כן אין מתאימה ממנה להוציא מן הכוח אל הפועל את רעיון מרכזי הלימוד העתידיים למבוגרים".
ביבי התייחס בדבריו גם ליום ירושלים שיחול השבוע, ואמר למשתתפים: "באתם לכבודה של ירושלים. נאמר בתהילים: 'ירושלים סביב לה וה' סביב לעמו מעתה ועד עולם'. לפני קום המדינה היו לנו הר הבית, הר הצופים והר הזיתים. מאז נוסף לנו הר נוסף - הר הרצל - בו קבורים טובי בנינו שמסרו נפשם למות על אדמת המולדת. בזכותם אנו עומדים כאן היום. כשאדם עולה לירושלים, ושופך את שיחו על אחד מהריה, צריך לזכור בעיני רוחו גם את הר הרצל ואת מה שהוא מסמל עבורנו".

תאריך:  07/05/2013   |   עודכן:  07/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השאיפה: הפעלת 200 מרכזי לימוד לגמלאים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ירושלים מכבדת גימלאי ישראל
לדעתי צ"ל:  |  7/05/13 13:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
מוריניו תוקף: "לפפה יש בעיה ברורה, שנקראת 'וראן'''
עופר וולפסון
רשות ני"ע קיימה מפגש עם נציגי הגופים הפיננסיים המוסדיים, שדן בשאלה כיצד מצופה מהם לפעול כדי להגביר את מערובותם בהגנה על משקיעים    האוזר: "ככל שהמוסדיים יהיו פעילים יותר ויגנו על האינטרסים של המשקיעים, כך יפחת הצורך ברגולציה"
עידן יוסף
במסגרת חקירת עבירות באמצעות רשת ה״דארק.נט״ נעצרו ועוכבו 30 חשודים    סמים מסוכנים הופצו באמצעות פיצוצייה בתל אביב
גלית יצחק-אוגנוב
חוקרים מבית-חולים הדסה מצאו גן אשר פגם בו נמצא במשפחות שמקורן בערב הסעודית    בעקבות הממצאים, יוכלו הרופאים להציע אבחון גנטי מקדים למחלה למשפחות החולים והאוכלוסיה
עופר וולפסון
תגובות קשות באופוזיציה על התוכנית הכלכלית הדו-שנתית שהציג משרד האוצר    "לפיד אמר לפני הבחירות כי הפוליטיקאים הישנים יעלו עוד מיסים ועוד מיסים למעמד הביניים הישראלי. פשוט הונה את הציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il