גולן גיחך על המתחרות שמציעות חבילת גלישה ללא הגבלה שלמעשה מוגבלת וכינה זאת "קצת מצחיק". לדבריו החברה שלו מציעה חבילה ללא הגבלה שלאחר חריגה ממנה יש ירידה בקצב הדאטה אך לא יותר מכך.
הוא התקומם נגד ה"צינים" כלשונו באשר להצלחת החברה, וסיפר על פעולות חסרות תקדים כלשונו, כדי להוביל תחרות בשוק הסלולר הישראלי. את מצבה הפיננסי של גולן טלקום הגדיר "בריא", וציין כי בניגוד לשאר החברות "אין לנו חובות, אנחנו בלי אג"חים והבעלים מממן". גולן דחה את החששות לפיהם יום אחד תיעצר הערבות הבנקאית לחברה. לדבריו, מדובר בחברה צרה וממוקדת המעסיקה 35 עובדים ועוד 100 אנשי שירות לקוחות, שיושבים כולם באותו משרד בתל אביב.
על הצ'ק בסך 200 שקלים אותו משלמת החברה ללקוח המצרף לקוח חדש אמר כי "זו הדרך שלנו להגיד תודה ללקוחות שלנו". הוא דחה טענות כאילו אנשי החברה אינם זמינים ושאין מענה אנושי, וציין כי מבדקים בלתי תלויים שקיימה העיתונות מצאו את ההפך - שירות לקוחות מהיר, זמין ואיכותי. "אנו בחזית השוק, ובתוך 48-24 שעות נותנים מענה גם לשאלות באתר האינטרנט ובפייסבוק.
גולן טלקום הוסיפה לאחרונה סים כפול לרכב ותשיק לפני הקיץ הצטרפות בתשלום בהוראת קבע. כמו-כן, היא תאפשר הצטרפות לבעלי דרכון זר ולבעלי כרטיס אשראי זר.