X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש אישר לאם ולבן-זוגה לעבור לקנדה עם בנה של האם, לאחר שאביו סירב להיפגש עימו ואף טען שיושפל אם יכתוב לו מכתב השופט ויצמן: נאמר לבעל "שא בתוצאות מעשיך שלך"
▪  ▪  ▪
הילד הביע את רצונו לנסוע לקנדה [צילום: AP]

שופט בית המשפט למשפחה בכפר סבא, צבי ויצמן, התיר לאם להגר לקנדה עם בנה ובן-זוגה הנוכחי, וזאת למרות התנגדותו של אבי הילד. ויצמן זקף לחובתו של האב את סירובו לפגוש את בנו ואת יחסו כלפיו לאורך השנים באומרו: "בלית ברירה ובלב לא קל נאמר לו - שא בתוצאות מעשיך שלך".
ההורים נישאו בשנת 2005, הילד נולד ב-2003 והם התגרשו ב-2005. האם ובן-זוגה הנוכחי הם רופאי שיניים המשרתים בצה"ל, והאב הוא אורולוג. הסדרי הראייה בין האב לבנו נתקלו בקשיים משמעותיים לאורך השנים, כאשר בין היתר יצא האב לחו"ל למש שנה לאחר שקודם לכן נפגש עם בנו רק לעיתים רחוקות. כאשר שב האב מחו"ל, הוא הערים קשיים על המפגשים המתוכננים עם בנו ובאוגוסט 2010 ניתק את הקשר עימו.
לעומת זאת, לילד קשרים מצוינים עם בן-זוגה הנוכחי של אמו, אותו הוא מכנה "אבא", בעוד את אביו הוא מכנה בשמו הפרטי. לדברי פקידת הסעד, סיפר הילד שאביו אמר לו שאמו תשב בכלא וכי בן-הזוג הנוכחי הוא ערבי. האב העלה טענות קשות כלפי כל גורמי הרווחה בערים השונות שטיפלו במשפחה, אך דחה את הצעתו של ויצמן למנות מומחה מטעם בית המשפט ששכרו יתחלק בין הצדדים.
ויצמן מוסיף: "אף בדיונים אשר התקיימו לפני הייתה התנהגותו של הנתבע כלפי התובעת בוטה ומזלזלת באופן קיצוני, לא אחת גרם הנתבע לתובעת להזיל דמעה ולהתייפח בבכי נוכח ההשפלות שספגה ממנו במהלך הדיון עצמו! דומה כי העובדה שבית המשפט נוכח ומאזין להתיחסותו המזלזלת לתובעת לא עצרה בעדו כלל ועיקר. גם כלפי בן זוגה של התובעת נהג הנתבע בגסות יוצאת דופן אשר יש בה ללמד על טיבו וטבעו".
לדברי ויצמן, הוא עצמו שוחח עם הילד והתרשם, שהוא חש קירבה רבה לבן-הזוג הנוכחי, ולעומת זאת "בכל פעם שאני מזכיר את אביו חולפת עננה על פניו של א. והוא חש בחוסר נוחות". הילד הביע רצון לנסוע לקנדה, ולדעת ויצמן מדובר ברצון אמיתי ולא בדיקלום של דברים שהושמו בפיו. גם רשויות הרווחה המליצו להיענות לבקשתה של האם.
ויצמן מוסיף: "האב עצמו התבלבלו לו היוצרות ואין הוא מבחין בין המערכה אותה הוא מנהל כנגד התובעת לבין מערכת יחסיו עם הקטין. כך כאשר פקידת הסעד הפצירה בו, פשוטו כמשמעו, כי יתעלה על כעסיו כלפי התובעת ועובדי רשויות הרווחה ויכתוב מכתב פיוס קצר ואוהב לבנו הקטן, השיב כי הדבר מהווה השפלה עבורו וכי ראוי שהקטין הוא זה שיכתוב לו מכתב (!). אב אשר סבור כי כתיבת מכתב פיוס לבנו הקטן הינה השפלה הינו, להבנתי שלי, בעל מסוגלת הורית לקויה ביותר".

תאריך:  13/05/2013   |   עודכן:  13/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 צבי ויצמן / Tzvi Weitzman
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האב התנכר - הילד יוכל להגר לקנדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
גורמים באוצר ציינו כי נמצא 'פתרון חשבונאי' שיאפשר הקטנת הקיצוץ בתקציב הביטחון לפחות מארבעה מיליארד שקל מבלי שהדבר יפגע בתקציבים אזרחיים ומבלי שיידרשו גזירות נוספות    מיליארד השקלים הנותרים יגיעו מרזרבה ש'נמצאה' במשרד האוצר
עידן יוסף
מחלוקת באשר לגוף שאמור לקבוע את זהות האישה החברה בוועדה לבחירת דיינים    לשכת הטוענים הרבניים מוחה נגד הכוונה לתת את המנדט לכך בידי הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה
איתמר לוין
כאשר שש נשים התלוננו על הטרדה מינית מצידו של ד"ר דניאל קאושנסקי, רופא בכיר במשרד הביטחון, הסתפקה נציבות שירות המדינה בהעברתו למרפאה אחרת. ומה קרה שם? - קאושנסקי הטריד מינית חיילת. אבל גם הפעם הכל נסגר בתוך הבית והמשטרה לא הוכנסה לתמונה
איציק וולף
זו הפעם השלישית מאז תחילת שלטונו של קים ג'ונג און שהוא מחליף את מפקד כוחות הצבא    הצי האמריקני וצבא קוריאה הדרומית פתחו בתמרון למורת רוחה של קוריאה הצפונית
אלעזר לוין
בן-ציון אטון גבר על 8 מתחרים וקנה מעמידר בית ישן בשכונה הירושלמית המבוקשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il