X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עמית זילברג טען שחויב שלא בידיעתו בתשלום תמורת מסרונים מחברה לייצוג אמנים - אך הוכח שהוא חתם על הסכמתו לתשלום לאחר מכן העלה שורה של גרסאות שונות ומשתנות, שכולן הופרכו
▪  ▪  ▪
שורת פעולות אישרו קבלת המסרונים בתשלום
בכל חומרת הדין
פסק הדין ברור מאין כמותו: עו"ד עמית זילברג שיקר בתצהירו ובעדותו, עו"ד רם גורודיסקי היה לכל הפחות רשלן במידה שלא תיאמן. ההתנהגות הזו היא עניין למשטרה (לגבי זילברג) וללשכת עורכי הדין (לגבי שניהם). כאשר אדם משקר ביודעין בניסיון להוציא מאות אלפי שקלים - יש לנהוג איתו בכל חומרת הדין: עדות שקר, ניסיון לקבל דבר במירמה בנסיבות מחמירות ומן הסתם יש עוד עבירות. כאשר עורך דין עושה זאת, ועורך דין אחר מסייע לו - ספק רב אם הם ראויים לרשיונותיהם. יש כאן גם מרכיב חשוב מאוד של הרתעה, במיוחד לנוכח ריבוי הבקשות הסחטניות לתביעות ייצוגיות, אותן צריך לעקור מן השורש.

עו"ד עמית זילברג הגיש בקשה לתביעה ייצוגית נגד סלקום ופלאפון, תוך שהוא משקר בתצהירו ומציג גרסאות שונות ומשתנות שאף אחת מהן לא הייתה מהימנה. כך קובע (7.5.13) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה פרגו.
זילברג, שיוצג בידי עו"ד רם גורודיסקי, הגיש את הבקשה בגין חיובו בחמישה שקלים תמורת כל מסרון שנשלח לטלפונים הניידים שלו בידי חברת במרום לייצוג אמנים. ואולם, הנתבעות - חברות הסלולר ובמרום - הוכיחו, כי הוא חתם על הסכמתו לקבלת המסרונים ולתשלום עבורם, וכי היה עליו לעבור תהליך ארוך של הרשמה כך שברור היה שהוא מודע לחיוב.
חתם, אישר וקיבל סיסמה
לדברי פרגו, מן הראוי היה שזילברג יסתלק מבקשתו, אך במקום זאת הציג כאמור גרסאות משתנות ובלתי מהימנות. אף אחת מהן לא נתנה הסבר למסמך המפורש עליו חתם ולפעולות שנקט כדי לקבל את ההודעות בתשלום, קובע פרגו. הוא אינו מקבל את הטענה לפיה זילברג לא ידע על מה הוא חותם, ואם לא קרא כיאות את המסמכים - הוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו.
פרגו מתאר באריכות את ההסכמה עליה חתם זילברג, אשר ביקש לקבל הודעות על אודישנים לתפקידי ניצבים. הוא סוקר את שלבי ההרשמה, בהם היה עליו לסמן שוב ושוב את הסכמתו ולהקליד את מספרי הטלפונים הסלולריים שלו ואת הקוד הסודי שקיבל. לאחר מכן הוזמן זילברג לפגישה במשרדי במרום - פגישה שלא הייתה מתקיימת אלמלא הסכים לקבלת המסרונים בתשלום.
פרגו אומר, כי כבר תשובותיהן של הנתבעות לבקשה העלו, כי אין כל שחר לטענותיו של זילברג בתצהירו וכי העובדות שפירט אינן נכונות. הראיות שנשמעו קעקעו לחלוטין את גירסתו וטיעוניו, ונשגב ממנו להבין כיצד בכלל העלה אותן זילברג, שהוא כאמור עורך דין. ואולם, במקום להסתלק מן הבקשה, בחר זילברג להציג גירסה שונה, ולפיה אינו זוכר שנכנס לאתר של במרום וביצע את ההרשמה - גירסה שגם אותה לא מקבל פרגו.
תצהיר שקרי נוסף
בעדותו בבית המשפט הודה זילברג שאכן נרשם לאתר, ואז טען שלא נרשם לשירותי מסרונים בתשלום - גירסה אותה מכנה פרגו "היתממות". לאחר מכן טען זילברג, כי המסמך שהציגה במרום הוא מזויף, וכי מעולם לא קיבל סיסמה. פרגו דוחה מכל וכל גם גרסאות אלו באומרו שאינן מתיישבות עם העובדות.
עוד עולה מפסק הדין, כי זילברג וגורודיסקי הסתמכו על תצהיר שקרי נוסף בניסיון לחזק את גירסתו של זילברג. מדובר בתצהיר של דנה נדלר-ברדן, אשר טענה, כי קיבלה עשרות מסרונים בתשלום מבמרום בטלפון הסלולרי שלה, ואשר היו מיועדים לבתה. ואולם, בעדותה של נדלר-ברדן התברר, כי מדובר היה במכשיר של הבת, שאת השימוש בו לא הגבילה, וכי בתה ביצעה את תהליך הרישום המלא - אומנם בלא ידיעת אמה, אך בהרשאתה של זו משום שכאמור לא הגבילה את השימוש במכשיר.
"אני דוחה את כל גרסאותיו השונות והמשתנות של התובע. גרסאות אלו אינן אמינות עלי והופרכו כליל", מסכם פרגו. זילברג חויב בתשלום הוצאות של 25,000 שקל לכל אחת משלוש הנתבעות. פלאפון יוצגה בידי משרד ברקמן-וקסלר-בלום; סלקום בידי משרד יגאל ארנון; ובמרום - בידי עו"ד אלי הישראלי.

תאריך:  16/05/2013   |   עודכן:  16/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד שיקר בבקשה לתביעה ייצוגית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ושופטים כל הזמן משקרים
לול  |  16/05/13 21:04
 
- המשפט האחרון
לול  |  17/05/13 12:01
2
חיוב ההוצאות שערוריה
סתם אחד  |  16/05/13 21:07
3
איך יודעים שעו"ד משקר?
קצת מזכיר הבדיחה  |  16/05/13 22:50
 
- גם איך יודעים ששופט משקר?
לול  |  17/05/13 16:48
4
אתם מוציאים דיבה
עורך דין  |  17/05/13 18:31
5
אתיקה
יוסי יוסי  |  17/05/13 20:28
6
עו"ד1 שיקר?אויה ל"ת
יש עו"ד שלא משקר?  |  18/05/13 17:12
 
- אין ל"ת
אוונגארד  |  18/05/13 23:43
7
לא מכיר אתכם-כמו להרבסה קיבלתי
אלממיל מוטי הוד  |  30/01/14 12:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
שישי ב-22:30, ריאל תיאבק מול אתלטיקו על הגביע
איציק וולף
השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה הגיעו להסכמות ביחס לכמה מינויי בכירים    לא התקבלה החלטה ביחס למחליפו של ניצב סגלוביץ' בראש אגף החקירות והמודיעין    לאחר תקופה ארוכה ימונה מפקד למחוז ש"י
איתמר לוין
התנועה הדתית-לאומית מתנגדת להצעתו של בנט, שהוגשה לממשלה, ולפיה כל חמשת חברי הוועדה יהיו גברים    דורשת מנתניהו ששני נציגי הממשלה יהיו נשים ורומזת שתעתור לבג"ץ
מערכת אתר ערוץ הספורט
משנוא האומה אחרי 98' עד לפריחה ב-LA. פרידה מענק
מערכת אתר ערוץ הספורט
בממלכה הגיבו על פרישת בקהאם. מקלארן: "ווינר ענק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il