X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת שהצוות אינו יכול לעמוד במשימה של הכנת החקירות הנגדיות של הנאשמים בקצב אותו קבע רוזן על חשיבות הבקשה מעידה העובדה שלדור חתם עליה יחד עם ראשי הצוות בתיק
▪  ▪  ▪
משפט הולילנד. חסר תקדים בהיקפו [צילום: פלאש 90]

פרקליט המדינה, משה לדור, מבקש מהשופט דוד רוזן הפסקה של חודש במשפט הולילנד - בין פרשת התביעה לבין פרשת ההגנה. לדור חתום על הבקשה, לצידם של פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) וראש צוות התביעה בתיק, ליאת בן-ארי שווקי, וממונה בפרקליטות, עו"ד יוני תדמור, המוביל בפועל את הצוות בבית המשפט.
הבקשה הוגשה (יום ג', 20.5.13) לאחר שרוזן דחה על הסף בקשות בעל-פה שהשמיעו נציגי המדינה והסניגורים בבית המשפט. הגשתה בכתב, ובמיוחד חתימתו של לדור עליה, מהוות צעד חריג המעיד על החשיבות שרואה המדינה בנושא.
הפרקליטות אומרת, כי מדובר בתיק ענק וחסר תקדים בהיקפו, וכי עדותו המוקדמת והמואצת של שמואל דכנר לא אפשרה להכין את המשך פרשת התביעה. לאחר מכן הורה רוזן לשמוע עדים נוספים במקביל לדכנר, וגם את עדויותיהם היה צורך להכין במקביל לשלושה-ארבעה ימי דיונים בשבוע. לאחר פטירתו של דכנר עמלה התביעה על צמצום מספר עדיה, דבר שחייב שעות רבות של לימוד החומר ורענון עם העדים. כל אלו, ממשיכה הפרקליטות, לא הותירו לה זמן להתכונן לפרשת ההגנה.
לדברי המדינה, את התביעה מנהל צוות מצומצם מאוד (יחסית לגודל המשימה), בעוד את הנאשמים מייצגים 15 צוותים מ-16 משרדים. צוות התביעה גם נדרש להכיר את התיק כולו, ולתת מענה ראוי לבקשות שהוא מקבל כמעט מדי יום מן ההגנה. כדי לעמוד במשימות אלו, התובעים עובדים שעות רבות, כולל בסופי שבוע, ומקריבים את חיי המשפחה שלהם, נאמר עוד.
"היערכות מיידית לחקירות נגדיות של כלל הנאשמים בתיק, מחייבת הכבדה נוספת של עומס העבודה, אשר צוות התביעה אינו מסוגל לעמוד בו", טוענת המדינה. "כל זאת, משום שבראש ובראשונה הדבר חוטא לחובתו של הצוות לבצע את עבודתו באופן מקצועי, משום שחברי הצוות זקוקים לשבתות ולזמן עם משפחותיהם (אחת מחברי הצוות אף נמצאת בחודש השמיני להריונה), ומשום העובדה הפשוטה, שלא נותר זמן נוסף ביממה שאינו מנוצל כבר עתה לטובת התיק דנן".
לאור כל זאת מבקשים לדור, בן-ארי שווקי ותדמור הפסקה של חודש בין פרשת התביעה לפרשת ההגנה (שלמעשה כבר החלה) ולאחר מכן הפסקה של שלושה ימים בין עדויותיהם של הנאשמים, אם הללו יישמעו ברצף כפי שביקש רוזן.

תאריך:  20/05/2013   |   עודכן:  20/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אורנה אנג'ל / Orna Angel  אילן סובל / Ilan Sobal  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אלימלך קורצווייל  אמנון יצחקניא  אמנון ספרן  אתי בן-דור  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גיל פרידמן  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הדס ליס / Hadas Lis  הלל צ'רני  הלל צ'רני  טל שפירא  טליה דאר  יהושע פולק  יובל גבעון  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוסי אולמרט  יורם ראב"ד /  "  יעקב אפרתי  יפעת מנור-נהרי  ירון גולומב  ירון ליפשס  ליאת ארזי  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  משה  ישראל  משה לדור  משה שמיר  עודד  גזית / Oded gazit  עודד  קם  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמוס ון-אמדן  קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"  קרן קורן-בנדלק  רוני בלקין  רועי בלכר  רותי  ליטבק  שולה זקן / Shula Zaken  שי פינס /  Shai Pines"  שלומית הראל-שוורץ  שלמה בן-עמרה  שמואל קליין  שמואל דכנר  שמעון גלאון  שמעון קליין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה מבקשת הפסקה של חודש בהולילנד
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
דחיה
מתיתיהו  |  20/05/13 19:49
2
רוזן
א״א  |  20/05/13 20:56
3
בזיון לדור שלנו
אא  |  20/05/13 20:59
4
זמן חשבון עם פושעי הפרקליטות
יוסי מ  |  20/05/13 23:32
5
חח..ומה עם זכויות
הנאשם  |  20/05/13 23:58
6
זה נשמע לי כמו אויויויוי...
ש"ד משחת  |  21/05/13 06:06
7
פרקליטות עייפה
מתיתיהו  |  21/05/13 08:42
8
אולמרט וחבר מרעיו
מ ש ה  |  21/05/13 10:03
9
אחרי שראתי את תגובות האולמרטים
שמעון אמסלם  |  21/05/13 15:20
10
דוקטרינת הגוואעלד. ל"ת
בבון זה קוף  |  21/05/13 19:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט הולילנד
איתמר לוין
מכחיש שנטל חלק בסיוע שהעניק דכנר ליוסי אולמרט    מספר שהילווה לדכנר 700,000 דולר כאשר הלה טען בכזב שהוא זקוק לכך לצורך ניתוח לבתו    "אם דכנר נתן כספים לזקן - אין לי כל קשר לכך"
איתמר לוין
טוען שדכנר זייף את חתימתו על הסכם-לכאורה לכיסוי תשלומי השוחד וסיכום פגישה באותו נושא    השופט רוזן על ההסכם הנטען: "יש בעיה עם המסמך הזה"
איתמר לוין
אומר ש-8.9 מיליוני השקלים שהיה חייב דכנר להולילנד נופש, הפכו להלוואת בעלים להולילנד תיירות ודכנר נותר חייב אותם למשפחת צ'רני    טוען שדכנר ביקש הלוואות בין היתר כדי להסתיר את הכנסותיו משותפה עסקית מסוימת
איתמר לוין
יזם הפרויקט: "גם דכנר לא שילם שוחד"    אומר שניתן היה לבנות במתחם אינספור מטרים ואין יסוד לטענתו של דכנר בדבר 1,200 אחוזי בנייה    "אני מאחל לדכנר כל רע גם בעולם הזה וגם בעולם הבא"
איתמר לוין
הסתיימה פרשת התביעה: קרוב ל-100 עדים, למעלה מ-750 מסמכים ו-6,000 עמודי פרוטוקול    רוזן הבהיר שהוא מצפה שעדויותיהם של הנאשמים יימשכו ימים בודדים
רשימות נוספות
רוזן: קשה להאמין שהאחים לא ידעו  /  איתמר לוין
זקן הודיעה: אעיד להגנתי בהולילנד  /  איתמר לוין
הערכות: שולה זקן תעיד להגנתה  /  איתמר לוין
קול כספי אחיך  /  איתמר לוין
יוסי אולמרט משקר  /  איתמר לוין
אולמרט העבריין חוזר  /  אריה אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il