X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנהל הפועל ירושלים לשעבר, גידי דודי, יפצה את מי שהיה מאמן הקבוצה לאחר שהטיח בו שורה ארוכה של השמצות ביהמ"ש: אין להשלים עם אמירות כאלו גם בתחום הספורט
▪  ▪  ▪
אדלשטיין. התראיין בצורה מכובדת וספג נאצות
עדים ומחנות
רשימת העדים מצביעה על מחנות מעניינים בכדורסל הישראלי. ארז אדלשטיין הביא לעדות את פיני גרשון, לשעבר מאמן מכבי תל אביב וכיום מנג'ר הפועל חולון. גידי דודי הביא את דן שמיר, מאמן הפועל חולון - שם הוא עובד תחת גרשון; את שחקן הפועל ירושלים לשעבר ושחקן מכבי חיפה כיום, עידו קוז'יקרו; את יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין; והעד המפתיע ביותר - אורי שלף, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, קבוצתו הנוכחית של אדלשטיין.

גידי דודי, שהיה מנהל קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, ישלם למאמן הקבוצה לשעבר, ארז אדלשטיין, 264,000 שקל בשל לשון הרע. כך קבעה (9.5.13) שופטת בית משפט השלום בנצרת, נבילה דלא-מוסא.
אדלשטיין, כיום מאמן הפועל תל אביב, אימן את הפועל ירושלים בשנים 2006-2005. בנובמבר 2006, חצי שנה לאחר שסיים את תפקידו, התראיין דודי לערוץ הספורט, לאחר שאדלשטיין התראיין לגלי צה"ל והעלה האשמות שונות נגד הקבוצה. בראיון זה השמיץ דודי בצורה קשה את אדלשטיין, ובין היתר אמר שהוא "בושה לעולם הספורט", "אדם מסכן", "אדם רע", "הוא דואג רק לארז אדלשטיין", "זה היה סיוט להתנהל מולו" ו"הפך אותנו לבית משוגעים".
דודי טען שדבריו נאמרו כתגובה לגיטימית לדבריו של אדלשטיין בגלי צה"ל, אך דלא-מוסא דחתה טענה זו. לדבריה, אדלשטיין התבטא בצורה שקטה ומכובדת, נמנע מלהפנות האשמות כלפי הקבוצה ולא השתמש אפילו במילה גסה אחת באותו ראיון. דודי, לעומתו, השתמש במילים גסות ובוטות, ולא בעידנא דריתחא או במהלך ויכוח עם אדלשטיין, אלא כבר מהרגע בו החל הראיון עימו.
"הנתבע לא הסתפק בלהשפיל את התובע במישור האישי, אלא גם במישור המקצועי", מוסיפה דלא-מוסא. "הוא המשיך באותו קו שבו נהג מתחילת הראיון תוך שהוא מבליט ומייחס לתובע תכונות אופי שליליות שיש בהן כדי להשליך על מעמדו ותפקידו, הן במישור האישי והן במישור המקצועי כמאמן כדורסל... אין כל מקום למתן לגיטימציה לאמירות שכאלה. גם אם עסקינן בתחום הספורט שלעיתים נדמה לנו, כי לעיתים קרובות הוא הופך את אותן אמירות לאמירות שבנורמה".
דלא-מוסא קובעת, שדודי אינו נהנה מהגנת "אמת דיברתי", שכן דבריו לא היו עובדות אלא "כינויים שלא גלומה בהם אמת עובדתית כלשהי ואשר לא ניתנים להוכחה או להפרכה". הוא גם לא הוכיח שפעל בתום לב, ולפיכך גם הגנה זו אינה עומדת לו.
אדלשטיין תבע פיצוי של 500,000 שקל. דלא-מוסא אומרת, כי הוא לא הוכיח את הפגיעה הכלכלית שלטענתו נגרמה לו, אך הוא זכאי לפיצוי על הפגיעה בשמו הטוב. דלא-מוסא קבעה שדודי ישלם לאדלשטיין פיצוי של 200,000 שקל, שכר טירחה של 45,000 שקל והוצאות אגרה בסך 19,000 שקל.

תאריך:  23/05/2013   |   עודכן:  23/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
264,000 שקל לארז אדלשטיין על לשון הרע
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לשופטת
יורם שפכטלע  |  23/05/13 10:12
2
ספק אם לשון הרע נראה יותר
אחד העם 1980  |  23/05/13 12:30
3
שילמדו לפסוק מהשופטת הערבייה
עזרא מנצור  |  23/05/13 14:08
4
הכרעת דין שערורייתית...מופרכת!
נתין המדמנה   |  23/05/13 16:06
5
פסק דין מגוחך
שרון 40  |  23/05/13 19:57
6
עברתי על פסק הדין נראה מגוחך
שמשון פליקס  |  24/05/13 01:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת דפנה אבניאלי חייבה את היו"ר והמנכ"ל לשעבר של תעשיות אלקטרוכימיות לפצות בעלי מניות מהציבור, לאחר שהחברה הודיעה על כוונה להצעת רכש ערב קריסתה - ולא הודיעה על ביטולה
איתמר לוין
עיריית הוד השרון וחברה להכנה לבגרות הסתירו עובדות מהותיות מבית המשפט, ותצהירו של מנהל אגף החינוך בעירייה היה מטעה במכוון    השופט גרוסקופף הגיב בהטלת הוצאות כבדות
מוטי פשכצקי
הוא רציני? הצ'צני בראיון: "קיבלו אותי יפה בישראל"
מירב ארד
בכוונת מפעל הפיס לעשות שימוש בשם ובתמונה המפורסמת של "הגששים" ולהשיק סדרת חישגד חדשה תחת השם "חישגד גבעת חלפון אינה עונה"
עידן יוסף
אושרה שורת צעדים להגברת הלחץ על טהרן    בהם: הגדלת קנסות לחברות המפרות עיצומים    דוח סבא"א: התקדמות מדאיגה בתוכנית הגרעין, שטרם חצתה את הקו האדום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il