X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה רווח נקי של 31 מלש"ח ההכנסות ירדו ל-1.14 מיליארד - 27% פחות הירידה נבעה בעיקרה משחיקת מחירים חריפה בתעריפי שיחות ודאטה ומהמשך נטישת מנויים, אשר קצב עזיבתם פחת
▪  ▪  ▪
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר [צילום: סיון פרג']

חברת פרטנר רשמה רווח נקי של 31 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013 - ירידה חדה של 79% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ד', 22.5.13) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
סך הכנסות החברה עמדו על 1,144 מיליוני שקלים, ירידה של 27%, כאשר ההכנסות משירותים ירדו ב-23% ל-961 מיליון שקל. תזרים המזומנים החופשי של החברה (לפני תשלומי ריבית) הסתכם ב-203 מיליון שקל, ירידה של 9%.
הירידה נבעה בעיקרה משחיקת מחירים חריפה בתעריפי שיחות ודאטה, עקב כניסתם של מתחרים חדשים (מפעילים חדשים ומפעילים וירטואליים) עקב הרפורמה בשוק הסלולר. הירידה משקפת גם את השחיקה של בסיס מנויי הסלולר בהשוואה לרבעון המקביל ב-2012, כמו גם המשך הירידה בהכנסות משירותי נדידה, עקב שחיקה בתעריפים אלו.
ההכנסה החודשית ממוצעת למנוי סלולר של החברה הסתכמה ב-82 שקל, ירידה של 19%, מתוך בסיס מנויי סלולר שירד ב-7% והסתכם בכ-2.93 מיליון.
מנגד, ביצעה החברה צעדי התייעלות אגרסיביים, שהביאו לשיפור בהוצאות תפעוליות, אשר הסתכמו ב-720 מיליון שקל, שיפור של 17%. החוב נטו של החברה הסתכם ב-3,622 מיליוני שקלים, ירידה של 828 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל.
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, אמר בתגובה: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2013, משקפות את ההשפעה המתמשכת של התחרות העזה בשוק התקשורת, הבאה לידי ביטוי בשחיקת תעריפים משמעותית וירידה בהכנסות החברה. עם זאת, במהלך הרבעון המשיכה החברה בחיזוק נכסיה המרכזיים: שירות לקוחות מצטיין, קדמה טכנולוגית ורשת מתקדמת".
רומנו הוסיף כי "ברבעון זה, אנו עדים לירידה באחוז הנטישה בהשוואה לרבעון הקודם. כאשר בסיס מנויי ה-Post-Paid של החברה, המאופיין בהכנסה למנוי גבוהה יותר, נשאר ברמה דומה לזו של הרבעון הקודם. הירידה בבסיס מנויי החברה נבעה מהירידה בבסיס מנויי ה-Pre-Paid של החברה, המשקפת, בין היתר, את השינויים העונתיים ואת המשך המגמה של מעבר לקוחות מחבילות Pre-Paid ל-Post-Paid.

תאריך:  22/05/2013   |   עודכן:  22/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התחרות פגעה: 79% ירידה ברווחי פרטנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
האם מה שאנו אוכלים יכול לגרום להתפתחות אלצהיימר?    האם באמת אפשר למנוע את המחלה רק בעזרת ויטמינים?    האם יש הוכחות מדעיות לכל העצות המפוזרות בשטח?
איתמר לוין
עיריית רמת גן מפעילה בית קפה בפארק הלאומי באמצעות החברה המנהלת את הפארק    ביהמ"ש קבע: מדובר בפעולה בחוסר סמכות הפותחת פתח לניגודי עניינים ולשחיתות
ד"ר טל פבל
ההודעה בטוויטר על הפריצה הפנתה להודעה מפורטת המשייכת את הפריצה למבצע החדש עליו נודע בימים האחרונים OpPetrol# אשר עתיד להתבצע מטעם פעילי "אנונימוס" נגד 12 מדינות
גלית יצחק-אוגנוב
גלעד גליק מונה למנכ"ל החברה    יחליף בתפקידו החדש את ד"ר דב רובין, ששימש כמנכ"ל בחמש השנים האחרונות    גליק: "אני מצפה לאתגר בתפקיד זה ולקראת מימוש הפוטנציאל הגלום במכירות מוצרי איתמר בשווקים הבינלאומיים"
עופר וולפסון
הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-12.6 מלש"ח    התזרים גדל משמעותית לכ-163 מיליון ש"ח    ירידה של 3.5% בהכנסות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il