X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אטיאס. לא אמרו אמת [ששון תירם]
הרשקוביץ. תדרוך עיתונאי? [משרד האוצר]
שר השיכון לשעבר בהאשמה חריפה נגד אגף התקציבים, בראשות גל הרשקוביץ - "הם אמרו לי שאם לא אלך בדרכם, יתדרכו את התקשורת שאני פועל לטובת החרדים - וזה מה שעשו" "לפיד חולם, תוכניתו תתפוגג והדירות יתייקרו"
▪  ▪  ▪

עובדי אגף התקציבים באוצר, שבראשו גל הרשקוביץ, תידרכו את התקשורת נגדי. כך טוען (יום ד', 23.5.13) שר השיכון לשעבר, ח"כ אריאל אטיאס. הוא יצא בהאשמה חמורה זו במסגרת טקס הוקרה שערכה לכבודו התאחדות בוני הארץ, בכינוס קבלנים באילת. עוד אמר כי תוכניותיו של שר האוצר יאיר לפיד הן "חלום שיתפוגג" וכי מחירי הדירות ימשיכו לעלות.
אטיאס: "לא הערכתי את עוצמת ה'סיבוב' שעשו עלי באגף התקציבים. הם אמרו לי: אם לא תלך בדרכנו, נתדרך את התקשורת, שאתה פועל לטובת החרדים. זה מה שהם עשו!". אטיאס הסביר שהוא ביקש לטפל בו-זמנית בארבע הבעיות העיקריות של הענף (מגרשים, עובדים, מימון, חסמים), אך הרשקוביץ ופקידיו דרשו ממנו לטפל בכל נושא לחוד.
זוהי האשמה חסרת תקדים של ח"כ ושר-לשעבר. הוא מאשים את הרשקוביץ ועוזריו שקיימו שיחות "לא לציטוט" עם עיתונאים, ובהן הוכיחו כביכול שהשר פועל לטובת המגזר החרדי, עובדה שלדברי אטיאס לא הייתה אמת. אטיאס לא נקב בשמות העיתונאים, העיתונים ואתרי האינטרנט שלטענתו תודרכו על-ידי הרשקוביץ ואנשיו. אכן, בתקשורת הופיעו פרסומים ברוח הדברים שאמר ח"כ אטיאס.
"אין מגרשים לבניית 150 אלף דירות להשכרה"
שר השיכון היוצא תקף גם את קבינט הדיור ואת החלטותיו: "בניית 150 אלף דירות להשכרה היא חלום של לפיד, שיתפוגג. מי כמוני יודע שאין מגרשים מתוכננים באיזורי הביקוש, לבניית דירות כאלו". קבינט הדיור יכול רק לפעול להסרת חסמים. אבל על-פי תוכניות הממשלה, מה שיקרה הוא שמחירי הדירות ימשיכו לעלות".
"לפיד בונה משרד שיכון קטן בתוך האוצר"
עוד אמר אטיאס: "קבינט הדיור הוא משרד שיכון קטן בתוך משרד האוצר. אין לו סמכות בנושאי מכירת מגרשים. אין לו סמכות לטפל במצוקת האשראי. אין לו סמכות בנושא ההחלטות על הריבית . הנגיד סטנלי פישר מתכוון להוריד שוב את הריבית בשבוע הבא, וזה יתדלק שוב את השוק ( כי הורדת הריבית תחול גם על המשכנתאות, שיוזלו, א.ל.)!"
"שר השיכון הטוב ביותר"
נשיא התאחדו בוני הארץ, נסים בובליל, אישר את דברי אטיאס לגבי פעילות מגזרית: "טענו נגד אטיאס, שהעדיף כביכול מגזר זה או אחר (חרדים). אבל אני אומר באחריות, שאטיאס כשר השיכון דאג לכל עם ישראל. הוא ניחן בתפישה מהירה והבין את בעיות הענף". בובליל הוסיף כי "אטיאס היה שר השיכון הטוב ביותר של המדינה", כלומר טוב יותר בין היתר מאריאל שרון.

תאריך:  23/05/2013   |   עודכן:  23/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אטיאס: הרשקוביץ תידרך את התקשורת נגדי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שתי תובנות
נתיב  |  23/05/13 13:55
2
אטיאס מנציח את מצב בוחריו!!===
יוד יוד  |  23/05/13 15:14
3
נדרשת חקירת משטרה
אין סיכוי  |  23/05/13 16:12
4
למה אטיטס לא מגיש תלונה במשטרה
שלומי-כלכלן  |  24/05/13 18:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רפורמת הגיוס המוצעת תתן פטור ל-1,800 תלמידי ישיבה המוגדרים עילויים, שירות החובה לגברים יקוצר בארבעה חודשים ושירות הנשים יוארך בהתאם לתפקיד    טיוטת החוק אינה החלטית ומוצעות בה חלופות שונות
עופר וולפסון
המניות היפניות ספגו את ההפסדים הקשים ביותר שלהן מזה למעלה משנתיים לאחר שנתונים הראו התכווצות בלתי צפויה בפעילות הייצור הסינית, שהתווספו לחשש כי הפד יצמצם את תוכנית רכישות האג"ח    האנליסט רונן מנחם: "הזדמנות לבנק המרכזי של יפן להראות כמה הוא רציני"
איתמר לוין
צ'רני: לא הודיתי ולא חזרתי בי ולא היה שוחד בהולילנד    אומר לרוזן: גם אתה היית חותם על הכל    טוען שאם היה משלם שוחד - היה סוגר את העניין ב-2009 עם דכנר ולא היה כלל משפט
עופר וולפסון
שיעורי התפוסה של נכסי הנדל"ן של החברה בישראל קרובים ל-100%    לחברה שבעה פרויקטים בהקמה בהיקף של כ-4.4 מיליארד שקל, בשטח כולל של 400 אלף מ"ר
איתמר לוין
יוסף אברהם הוציא במירמה 745,000 שקל מקורבנותיו כאשר הבטיח להם שירכוש עבורם רכבים מעוקלים מההוצאה לפועל במחיר מוזל    ביהמ"ש מדגיש את חשיבות ההרתעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il