X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנו של ראש הממשלה המנוח הוא ממנהלי ג'נסיס אנג'לס שאולמרט משמש כיו"ר שלה ביהמ"ש יכריע בשאלת השימוש במילה "ג'נסיס" לאור התנגדותה של קרן ההון-סיכון הנושאת שם זה
▪  ▪  ▪
רבין. הגיש תצהיר [צילום: בוצ'צ'ו]

יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, הוא ממנהלי קרן ג'נסיס אנג'לס, בראשה עומד אהוד אולמרט. כך התברר (יום ב', 27.5.13) בדיון בתביעת קרן ג'נסיס נגד השימוש בשם זהה בידי הקרן החדשה. רבין הגיש תצהיר על הנסיבות בהן נקבע שמה של הקרן.
ג'נסיס אנג'לס עוסקת בתחום ההון סיכון, בו קרן ג'נסיס היא מוותיקי המשקיעים בישראל. לאור זאת טוענת ג'נסיס, כי קיימת סכנה ברורה של הטעיה, אשר כבר מתרחשת בפועל. לעומת זאת טוענת ג'נסיס אנג'לס, כי שמה מובחן בצורה ברורה מזה של ג'נסיס.
במהלך הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב התייחס בא-כוחה של ג'נסיס, דן עדין, לחלקו של אולמרט בקרן החדשה: "המשיבים מנצלים כסף של מיליארדר זר וּמעמד של ראש ממשלה לשעבר, על-מנת לגזול ולחמוס שם ומוניטין השייכים למישהו אחר, לקרן השקעות ותיקה, בעלת מוניטין רב, המתוארת בעיתונות כחלוצת ההון סיכון בישראל. מדובר בגזל חמוּר מאוד.
"יתר על כן, עושים זאת באמצעות 'בליץ' תקשורתי אדיר, שבמרכזו ראיונות לתקשורת של מר אולמרט, עם תמונתו ועם הכותרת שמר אולמרט הינו יו"ר הקרן. עם תמונות שלו שמרוּחות על כותרות העיתונים, שהוא מציג את עצמו כיו"ר של הקרן החדשה, ואז, שיא השיאים של החוצפה, מעזים להתלונן על כך שהמבקשות פנו לבית המשפט על-מנת לאכוף זכויות כנגד ההפרה החמוּרה. איך אפשר לטעון שמר אולמרט לא מעורב, בשׂים לב לכל הפרסומים האלה?!".
בא-כוחה של ג'נסיס אנג'לס, עו"ד עמיר פרידמן, אמר: "השם 'ג'נסיס אנג'לס' הוא לא רק מובחן, יש לו גם משמעות. 'מלאכי בראשית'. זה ביטוי שנלקח ממקורות שידוּעים בכל העולם, ספר בראשית, לסיוע לזוּלת. המבקשות טוענות שהן מוּכּרות היטב, כמו תנובה ועלית. אבל, בפועל, הן לא צירפו סקר שׁוּק. מה שהן צירפו זה כתבות מעיתונים, שאלה עדויות שמיעה, שאני משוכנע שחלק מהן מוזמן. כשהמבקשות שמעו על ג'נסיס אנג'לס והתותחים הכבדים שמאחוריה, רק אז הם הגישו בקשה לרישום סימן מסחר על השם ג'נסיס פרטנרס".
לדברי פרידמן, ברשם החברות מופיעות 90 חברות הכוללות את המילה "ג'נסיס" בשמותיהן, לרבות בתחום הפיננסים, ההון סיכון, הייעוץ הכספי והייעוץ הכלכלי. לעומתו אמר אדי שלו, מבעלי ג'נסיס: "השקעה כושלת של המשיבים עלולה לפגוע במוניטין שלנו. יש אלפי שמות פתוחים, והם פשוט רוכבים על מוניטין שנצבר במשך 20-15 שנה. אני לא מבין את הקטע. אף אחד לא יגיד 'ג'נסיס אנג'לס'. אף אחד לא משתמש במילה הנוספת".
ג'נסיס הבהירה, כי היא מבקשת הן לאסור על ג'נסיס פרטנרס את השימוש בשם זה והן את הפיצוי הסטטוטורי המירבי על השימוש במילה זו. השופט גדעון גינת הודיע שייתן את החלטתו במועד אחר, על סמך כתבי הטענות וההשלמות בעל-פה.

תאריך:  27/05/2013   |   עודכן:  27/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יובל רבין לצידו של אולמרט בקרן
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עוד צחנה לבית אולמרט
דידה  |  27/05/13 15:58
 
- פרשיה אחת לחודש? הגזמת...
שמעון אמסלם  |  27/05/13 23:50
2
ספור על עורבים וזרזירים... ל"ת
הניה  |  27/05/13 17:43
3
מישהו יודע מה ההשכלה של יובל? ל"ת
שמיל44  |  27/05/13 17:51
4
מה, הנמושה הנפולת יובל רבין
נמושה  |  27/05/13 22:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר כנען
האליפות של IPC היא תענוג צרוף. ואיך זה לא חוקי?
איתמר לוין
השופט שילה מינה לתפקיד את סיגל רכב-רוזן וקבע דיון למחר במעמד הצדדים    חובות ארבע החברות שבקבוצה מסתכמים בעשרות מיליוני דולרים
איתמר לוין
רשת תפצה את המוסיקאי אסף אבידן על שימוש שעשתה באחד משיריו בקדימון ל"האח הגדול" בשנת 2011    בית המשפט: רשת לא פעלה בחוסר תום לב, אך התרשלה כאשר לא בדקה את שאלת הזכויות בשיר
שירלי בר דיין
מאמן הצעירה יעבור לעבוד בבלגיה עם סיום יורו 2013
עופר וולפסון
ברוב של 9 בעד מול 5 נגד, אישרה ועדת הכספים את העלאת המע"מ באחוז אחד, לבקשת שר האוצר לפיד    יו"ר הוועדה: "אקים ועדת משנה לבחינת מע"מ דיפרנציאלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il