X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נדחתה בקשת הקבוצה המזוהה עם הרב אויערבך לבטל את העברת השליטה בעיתון לידי שמעון גליק ביהמ"ש קובע: לא הוכח שמי שהצביע בעד המהלך לא היה מוסמך לייצג את העמותה השולטת בעיתון
▪  ▪  ▪
מאבק שהגיע לכדי אלימות הדדית

השליטה בעיתון יתד נאמן תישאר בידי שמעון גליק, ממקורביו של הרב אהרון לייב שטיינמן. כך קבעה (יום ג', 28.5.13) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, רות רונן, אשר דחתה את תביעת מקורביו של הרב שמואל אויערבך להחזיר את השליטה לידיהם.
הרב שטיינמן נחשב לפרגמטי וככזה הוא תומך למשל בנח"ל החרדי. לעומתו, נחשב הרב אויערבך לקיצוני בדעותיו.
יתד נאמן הוא היומון של החרדים הליטאים, אנשי סיעת דגל התורה. לאחר פטירתו של הרב שלום יוסף אלישיב הצליח הרב שטיינמן להשתלט עלי באמצעותו של גליק, אשר פיטר את העורך נתי גרוסמן ואת המנכ"ל יעקב לבין. הללו הקימו את העיתון הפלס, המזוהה עם הרב אויערבך, ובמקביל ביקשו מבית המשפט לבטל את העברת השליטה ביתד נאמן לידי גליק. המאבק בין המחנות הגיע לכדי אלימות הדדית.
במאי 2012 החליטה האסיפה הכללית של חברת יתדות תשמ"ו, בעלת השליטה בעיתון, לפטר את הדירקטורים דאז. הדירקטוריון החדש מינה את גליק ליו"ר ופיטר את גרוסמן. החברה טענה, כי החלטת האסיפה הכללית חסרת יסוד, שכן עוד בשנת 2004 פוטר הרב משה ברוורמן אשר מונה לנציג בחברה של העמותה השולטת בה. למרות זאת, נטען בבקשה, ייצג ברוורמן את העמותה באותה אסיפה כללית והצביע בעד ההחלטות, ולכן אין להן תוקף. גליק ואנשיו טענו שהחלפה זו לא הוכחה.
רונן קיבלה את עמדתו של גליק: "לא הובאה כל ראיה של מי שהיה בין מקבלי ההחלטה משנת 2004, או כל ראיה אחרת שיהיה בה כדי לאפשר לבית המשפט לקבוע כי החלטה כזו אכן התקבלה כדין, וכי מכוחה חדל הרב ברוורמן להיות בעל הסמכות לייצג את העמותה באספה הכללית של החברה. לכן, גם לאחר שנת 2004 נותר בעינו המצב כפי שהיה קודם לכן, והרב ברוורמן הוסיף להיות מי שמוסמך לייצג את העמותה באסיפה הכללית של החברה".
עוד נקבע, כי לא הוכח שברוורמן פעל בניגוד לרצונם של שולחיו - דהיינו העמותה. "כדי להוכיח זאת, היה על המבקשת להוכיח מה היה רצון ה'שולחת' של הרב ברוורמן - שהיא העמותה, או מה היה רצונם של חברי העמותה עצמם. אולם, המבקשת לא הציגה כל ראיה ביחס לרצונה הנטען של העמותה", אומרת רונן. החברה יוצגה בידי עו"ד שפט, וקבוצת גליק - בידי עוה"ד דוד פורר וירון הרמן.

תאריך:  29/05/2013   |   עודכן:  29/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השליטה ביתד נאמן - בידי הרב שטיינמן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין מי הלך לערכאות? ל"ת
שולחן ערוך  |  29/05/13 15:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
גידול חד ברווחים בכל ענפי הביטוח
אלעזר לוין
התמורה תינתן בעתיד, בצורת 50% מרווחי השכרת או מכירת הנכסים    פישמן צופה רווח של 59 מיליון שקל על-ידי מחיקת הנכסים וההתחיבויות
עידן יוסף
תוארך תקופת הביניים עד להטלת אחריות פלילית על משתמטים מגיוס    לפיד: בתוך 3 שנים יגויסו 70% מהחרדים. אחיי החרדים, לא נכפה עליכם חילוניות
גלית יצחק-אוגנוב
מיכאל גורבוצוב סבל מקרע נרחב באבי העורקים בלב    מדובר במצב של סיכון לתמותה כמעט מיידית    בניתוח מורכב הוחלף אבי העורקים הקרוע בצינור עשוי אריג דקרון    בנוסף, נעשה ניתוח מעקפים בשל הפגיעה בעורק שמזין את הלב והוחלף המסתם שנפגע
עופר וולפסון
אמר כי הפיץ תזכיר לתיקון חוק קביעת הזמן, ויביא את חוק שעון הקיץ החדש לממשלה ולכנסת עוד במהלך כנס הכנסת הנוכחי, כדי שיחול כבר במהלך אוקטובר הקרוב    "שעת אור נוספת תשפר את איכות החיים של אזרחי ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il