X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התראיין לערוץ אל מנאר וגילה כי משלוח ראשון של הטילים המתקדמים כבר הגיע מרוסיה וכי שאר הטילים יגיעו בקרוב "לא אמנע מקבוצות חמושות לפעול לשחרור הגולן" "לוחמי חיזבאללה פועלים בסוריה, אך את הלחימה מוביל צבא סוריה"
▪  ▪  ▪
חלק מן הסוללות כבר בסוריה [צילום: AP]
אסד. יד צבא סוריה על העליונה [צילום: AP]

נשיא סוריה, בשאר אסד, גילה כי ארצו קיבלה לאחרונה את המשלוח הראשון של מערכת טילי האס-300 שקנתה מרוסיה. לדבריו, בקרוב תעביר רוסיה לידי סוריה את שאר הטילים נגד מטוסים שנכללים בעסקה.
את הדברים אמר אסד בראיון לרשת הטלוויזיה הלבנונית אל מנאר, המשתייכת לחיזבאללה. העיתון הלבנוני אל-אחבאר ציטט (יום ה', 30.5.13) חלקים מן הראיון שישודר בהמשך היום.
בראיון התייחס אסד לאפשרות של מתקפה ישראלית על יעדים בסוריה ואיים בתגובה מיידית של צבא סוריה לכל מתקפה שכזו. עוד הוסיף כי לא ימנע מקבוצות חמושות לפעול "לשחרור הגולן", כלשונו.
אסד התייחס בראיון למעורבות חיזבאללה בלחימה נגד המורדים הסורים ואישר את קיומם של כוחות צבאיים של חיזבאללה בגבול סוריה-לבנון. עם זאת טען כי צבא סוריה מוביל את הלחימה גם באזורים שבהם מעורבים לוחמי חיזבאללה.
לטענתו, הסיוע שדמשק מקבלת מחיזבאללה הלבנוני אינו סיוע החוץ היחיד במלחמת האזרחים. לדבריו, טורקיה, ערב הסעודית וקטאר תומכות כלכלית במורדים ואף שולחות "מאות אלפי חמושים", כלשונו, מטעמן על-מנת שישתתפו בלחימה נגד צבא סוריה.
הנשיא הסורי טען כי לאחרונה הגיע צבא סוריה להישגים משמעותיים בלחימה נגד המורדים וכי ידו של הצבא הנאמן למשטר נמצאת כעת על העליונה.
אמש הצהירו גורמים רשמיים בממשל האמריקני כי ארצות הברית תכבד את זכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איומים מהזירה הסורית. "נכבד את זכותה של ישראל להגן על עצמה" אמר דובר משרד החוץ האמריקני בתדרוך לעיתונאים. עוד הוסיף כי וושינגטון דורשת מחיזבאללה להסיג את כוחותיו אל מחוץ לשטחה של סוריה.

תאריך:  30/05/2013   |   עודכן:  30/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
אריאל י. לוין
רוסיה מול ארה"ב במזרח התיכון, מוסקבה מגבה את דמשק, נשק מזרחי מול נשק מערבי. לא, זה לא תיאור של שנות ה-60 וה-70 אלא של המציאות הנוכחית. עסקת הטילים הרוסית-סורית עוד יותר משמעותית מכפי שהיא נראית
איציק וולף
הממשל האמריקני נערך לצעד מבצעי ראשון ביחס למלחמת האזרחים הסורית    הנשיא אובמה הורה לפנטגון לתכנן הכרזה על אזור אסור בטיסה במרחב האווירי הסורי    לברוב: מדינות המערב מטרפדות את ועידת השלום
איציק וולף
סגן שר החוץ הרוסי הודיע שבעקבות החלטת האיחוד האירופי שלא להאריך את אמברגו הנשק לארגוני המורדים הוחלט בקרמלין להעביר לסוריה את טילי הקרקע-אוויר המתקדמים
איציק וולף
מדינות האיחוד האירופי לא הצליחו להגיע להסכמה בסוגיית הארכת איסור אספקת הנשק למורדים הסורים וזה בוטל למעשה    שר החוץ הבריטי: אם לא תהיה ברירה, תקבע כל מדינה מבין חברות האיחוד האירופי את רמת העיצומים של עצמה
איציק וולף
מפקד צבא סוריה החופשית הצהיר כי אם חיזבאללה ימשיך במעורבות הצבאית בסוריה יתקפו אנשיו יעדים נוספים בהם גם שדה התעופה הבינלאומי בביירות
רשימות נוספות
שתי רקטות פגעו ברובע דאחיה בביירות  /  איציק וולף
רוסיה תעצור העברת טילי S-300 לסוריה  /  איציק וולף
סוריה תקפה את מערכת המים של חיפה  /  איציק וולף
עולם כמנהגו נוהג  /  איתמר לוין
פעמוני מלחמת האזרחים הספרדית בסוריה  /  אליקים העצני
מילכוד 22  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il