X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סמוך לחצות בערב שבת פרסמו אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח את הדוחות לינואר-מרס 2013 המצביעים על רווחים קטנים גורם בכיר באי.די.בי. העיר: החברה היא סולבנטית לכל ההתחייבויות, שנתיים קדימה, ו"אין לה שום בעיה של חדלות פרעון"
▪  ▪  ▪
דנקנר. נעמוד בפירעון [צילום: איל יצהר, באדיבות גלובס]

אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פתוח שבשליטת נוחי דנקנר, פירסמו (ערב שבת) את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של השנה, והן שופכות תמונה מורכבת על מצבו של הקונצרן של דנקנר על-רקע המגעים להסדר חוב בחברה ומאבקי השליטה מול נציגות מחזיקי האג"ח. הדוחות התפרסמו, בצעד חריג, סמוך לחצות.
בדוחות של אי.די.בי פתוח נכללת הערת "עסק חי", עקב הסדר החוב המתהווה בחברה, אשר עד למועד אישור הדוחות הכספיים עדיין תלוי ועומד. עם זאת, מהחברה נמסר כי "דירקטוריון החברה דן בנושא וקבע חד-משמעית כי החברה כשרת פירעון וכי יש ביכולתה לשרת את התחייבויותיה כסדרן ובמועדן ובכוונתה לעשות כן".
לאי.די.בי אחזקות, נזכיר, קיימת הערת "עסק" חי כבר בגין דוחות שנתיים ל-2012.
גורם בכיר באי.די.בי מסר ל"גלובס" כי "דירקטוריון אי.די.בי ישב שעות רבות, ומרבית הדירקטורים זועמים על-כך שהתרגיל של הנציגויות שנעשה לפני שבוע אילץ מבחינה טכנית רישום הערת עסק חי. זאת, כאשר ברור לכל שהחברה והקבוצה כולה רק נעשו יותר ויותר חזקים בתקופה האחרונה".
אותו גורם הדגיש שהדירקטוריון ציין פה אחד שהחברה היא סולבנטית לכל ההתחייבויות, שנתיים קדימה, ו"אין לה שום בעיה של חדלות פרעון". הגורם ביקש למסור כי "מדובר בבשורה לקבוצה". ככל הנראה תוך יממה יוגש על-ידי הקבוצה מתווה חדש להסדר חוב למחזיקי האג"ח, "שיהיה טוב בהרבה מהמתווה של הנציגויות", כך נמסר.
מבחינת הרבעון הראשון, אי.די.בי אחזקות סיימה את הרבעון ברווח נקי של 130 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי בסך של 315 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ולהפסד בסך של 947 מיליון שקל בשנת 2012.
אי.די.בי פתוח סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של 159 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי בסך של 342 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ולהפסד בסך של 733 מיליון שקל בשנת 2012.

תאריך:  01/06/2013   |   עודכן:  01/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערת "עסק חי" בדוחות אי.די.בי פתוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
עופר וולפסון
נוחי דנקנר ואדוארדו אלשטיין הגיעו להסכם חדש המהווה הצעה משותפת עבור בעלי המניות ואגרות החוב באי.די.בי. אחזקות    על-פי ההסכם, יזרים אלשטיין 75 מיליון דולר לאי.די.בי. אחזקות בנקאיות נוסף להשקעה בסך 25 מיליון דולר לגנדן (בעלת השליטה)
איתמר לוין
החברה טוענת שנציגות מחזיקי האג"ח שלה הסכימה לחלק למחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות 900 מיליון שקל - מה שמשמיט את הקרקע מתחת לבקשתה להשתלט עליה
עירית אבישר
האישור מהממונה על ההגבלים תקף ל-3 שבועות    מלבד מזרחי טפחות, שאר הבנקים עדיין לא החליטו האם לשתף פעולה    מזרחי: "נגיע לכל מקום שבו יתקיים מפגש שכזה"
עופר וולפסון
לדברי עורכי הדין של החברה, הבקשה לזימון אישור ההסדר בין מחזיקי אג"ח אחזקות לפתוח "לוקה בפגמים מהותיים ושורשיים, מנוגדת להוראות הדין, פורסת תמונה מטעה לגבי החלופות העומדות בפני המחזיקים ומהווה המשך התנהלות חד-צדדית וקלוקלת"
יואב יצחק
דנקנר יוצא לניו-יורק לפגישה עם איל ההון היהודי-ארגנטינאי אדוארדו אלשטיין    המו"מ בין הצדדים נתקע בגלל דרישת אלשטיין לקבל לידיו את השליטה    דנקנר במאמץ לחדש את המו"מ ולהדוף את ניסיון ההשתלטות מצד קרן יורק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il