X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגות אג"ח אי.די.בי אחזקות מתמחרת בערכים כלכליים את ההצעה של דנקנר כזו העומדת על כ-970 מיליון שקל, חבילה פחות טובה מזו שהציע להם דנקנר במרס האחרון, שאותה תמחרו ב-1.04 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
דנקנר. ערך כלכלי לא ברור [צילום: איל יצהר, באדיבות גלובס]

נציגות האג"ח של אי.די.בי אחזקות צפויה ככל הנראה לדחות את ההצעה שהגיש לה במוצ"ש נוחי דנקנר, בעל השליטה בחברה. בכך מחזקת הנציגות בהובלת עוזי דנינו מבית ההשקעות אקסלנס, יואב ערמוני מקרן הפנסיה גילעד ויוני שר מטעם מחזיקי האג"ח של חברת הביטוח הראל, את הסכם החוב המשותף עליו חתמה לפני יותר משבוע עם נציגות אג"ח אי.די.בי פתוח שעיקרו - לקיחת השליטה מידיו של נוחי דנקנר.
במהלך היום הצביעו מחזיקי אג"ח אי.די.בי אחזקות על המתווה להסדר החוב המשותף, ונכון לשעות אלו מסתמן כי רוב המוסדיים הצביעו בעד ההסדר המשותף. במהלך הערב צפויות להתפרסם תוצאות ההצבעה. נציין כי מדובר על הצבעה שאינה מחייבת (הצבעה אינדיקטיבית), וכי מטרת האסיפה שקדמה לה בשבוע שעבר הייתה השמעת עמדת המחזיקים.
מאז הטיל דנקנר את הפצצה שלו במוצ"ש האחרון, כאשר הציע למחזיקי אג"ח אי.די.בי אחזקות מתווה משופר להסדר חוב, ערכו הנציגויות ביחד ולחוד ישיבות בנושא, זאת בליווי אייל גבאי, המומחה הכלכלי מטעם בית המשפט בחברה.
ל"גלובס" נודע נציגות אג"ח אי.די.בי אחזקות מתמחרת בערכים כלכליים את ההצעה של דנקנר, לפיה יקבלו מחזיקי האג"ח במועד חתימת ההסדר 540 מיליון שקל (375 מיליון שקל יוזרמו ע"י בעלי המניות ו-165 מיליון שקל ישולמו מתוך קופת החברה), ככזו העומדת על כ-970 מיליון שקל, חבילה פחות טובה מזו שהציע להם דנקנר רק בחודש מארס האחרון שאותה תמחרו בשווי של 1.04 מיליארד שקל.
לטענתם קיימים שני אלמנטים משמעותיים בהצעה שהופכים אותה באחת ללא כדאית עבורם, הראשון הוא אי הוודאות שעדיין קיימת לגבי השקעתו של אלשטיין, אשר טרם הזרים כספים לחשבון נאמנות של החברה, והשני הוא הערת עסק חי לחברה הבת - אי.די.בי פתוח אשר מעלה חשש לגבי יכולתה של החברה לעמוד בהתחייבויותיה.
ביום חמישי הקרוב צפויים הצדדים להיפגש שוב באולמו של שופט ביהמ"ש המחוזי בת"א - איתן אורנשטיין, לדון בבקשת הסדר החוב שמבקשת לכפות נציגות אג"ח אי.די.בי פתוח על החברה, כאשר ברקע עומד התשלום הבא של הגדול של החברה 750 מיליון שקל לנושיה, הבנקים ומחזיקי האג"ח.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  03/06/2013   |   עודכן:  03/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נציגות אג"ח אחזקות צפויה לדחות הצעת דנקנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
עידן יוסף
ראשי רשויות יודיעו על תמיכתם בדנקנר: תרם חצי מיליארד ב-7 שנים
איתמר לוין
סבורים שכל עוד לא הוכח שהחברה היא חדלת פרעון, עדיף למנות בעל תפקיד מטעם בית המשפט    מדגישים: אם הנושים ישתלטו על אי.די.בי אחזקות - לא יהיה צורך בהסכמתה של אי.די.בי פיתוח להעברת השליטה בה לנושיה
יואב יצחק
איל גבאי, שמונה על-ידי בית המשפט כמומחה באי.די.בי. פיתוח ובאי.די.בי. אחזקות, חרג מסמכותו    גבאי מונה כדי לסייע לבית המשפט אך במקום זאת פעל כאילו השופט אורנשטיין הינו חותמת גומי    גבאי פעל לגיבוש הסכם חריג בין נציגויות בעלי אגרות החוב, תוך ניגוד עניינים והעדפת נושים
פאדי מועלם
בנק לאומי הודיע לחברת גנדן כי הוא מעמיד את החוב של החברה לפירעון מיידי    בדיווח של IDB אחזקות נכתב כי חברת גנדן קיבלה הודעה מצד בנק לאומי שהוא מתכוון להעמיד את החוב של החברה לפירעון מיידי    חברת גנדן שיעבדה כ-30% ממניות IDB אחזקות לבנק לאומי    החוב של גנדן מוערך בכ-450 מיליון
נדב נוימן
סמוך לחצות בערב שבת פרסמו אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח את הדוחות לינואר-מרס 2013 המצביעים על רווחים קטנים    גורם בכיר באי.די.בי. העיר: החברה היא סולבנטית לכל ההתחייבויות, שנתיים קדימה, ו"אין לה שום בעיה של חדלות פרעון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il