X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרים גילו כי 7.6% מאלו שנפגשו לא באינטרנט התגרשו, בהשוואה ל-5.9% מאלו שנפגשו באינטרנט המחקר הראה גם כי אלו שנפגשו באינטרנט היו מעט מאושרים יותר בחיי הנישואים שלהם
▪  ▪  ▪
איפה הכרתם? [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

מחפשים את בן או בת הזוג המושלמים? מחקר חדש מבטיח לכם שאתם בדרך הנכונה אם פניתם לאינטרנט: זוגות נשואים שהכירו בדרך מקוונת היו בסבירות גבוהה מעט יותר ליהנות מאושר זוגי ולהישאר יחד לעומת זוגות שהכירו אחד את השני בדרך המיושנת.
השוני היה קטן למרות שמספר האנשים שנפגשו דרך האינטרנט היה גדול. החוקרים, מאוניברסיטת שיקגו, ציינו כי למחקר מספר חסרונות, אך למרות זאת הם סבורים כי הוא יכול להרגיע את כל מי שחושש כי מפגש מקוון אינו הדרך הטובה ביותר להתחיל מערכת יחסים רומנטית.
החוקרים מקווים כי התוצאות יעודדו אנשים להרגיש אותנטיים ולא מוזרים אם הם כל כך עסוקים, והאופציה לחפש אחר בן או בת זוג באינטרנט היא הטובה ביותר עבורם. מדובר, לדבריהם, בסביבה חדשה למדי ובעולם חדש שאין כל סיבה לחשוש מפניו.
במסגרת המחקר שערכו, דרך eHarmony - שירות היכרויות מקוון - ביצעו סקר שכלל יותר מ-19,000 איש מארצות הברית, שנישאו לאנשים שהכירו בין השנים 2012-2005 (נישואים הטרוסקסואליים). עורכי סטטיסטיקה עצמאיים עזרו לאמת את תוצאות הסקר.
מאחר שהנישואים היו טריים יחסית, שיעור הגירושים (5%) וההיפרדויות היה נמוך (2.5%).
מוטיבציה לחיפוש
החוקרים גילו כי יותר משליש מאלו שהשתתפו בסקר פגשו את בני הזוג שלהם באינטרנט. מבין אלו, 45% נפגשו באתרי היכרויות, ו-21% הכירו דרך רשתות חברתיות כפייסבוק.
הסבירות של אלו שהכירו מחוץ לאינטרנט הייתה גבוהה יותר להיות מבוגרים יותר, צעירים מאוד ולא עשירים. הם גם היו בסבירות גבוהה יותר להכיר אחד את השנייה בעבודה (22%), דרך חברים (19%) או בבית הספר (11%).
החוקרים גילו כי 7.6% מאלו שנפגשו לא באינטרנט התגרשו, בהשוואה ל-5.9% מאלו שנפגשו באינטרנט. ההבדל נותר גם כשהחוקרים לקחו בחשבון את האימות הסטטיסטי שבחן את הנתונים לאור מספרים גבוהים או נמוכים של אנשים שחלקו מאפיינים דומים כגון גיל או הכנסה.
המחקר הראה גם כי אלו שנפגשו באינטרנט היו מעט מאושרים יותר בחיי הנישואים שלהם. בני הזוג שלהם, יש לציין, לא השתתפו בסקר. והמחקר לא הצליח להסביר את השוני באושר בחיי הנישואים.
מהי הסיבה לכך שנישואים שהחלו את דרכם באינטרנט מאושרים ויציבים יותר? לדברי החוקרים, אחת האפשרויות היא שבני הזוג התמקדו יותר במציאת מערכת יחסים במקום למצוא את עצמם במערכת רומנטית עם מישהו אותו פגשו דרך חבר או בעבודה. ייתכן גם שמוטיבציה התחלתית זו מיתרגמת למוטיבציה רבה יותר במהלך התפתחות מערכת היחסים.
מומחים בתחום הזוגיות ציינו כי למחקר מספר חסרונות. אחד מהם הוא שמדובר בסקר מקוון שבאופן טבעי יכלול אנשים שמנוסים בתקשורת מקוונת. בנוסף, הוא מתעלם מנישואים חד-מיניים, שהסיכוי שהחלו באינטרנט גדול אפילו יותר.
מחקרים עתידיים צריכים לבחון מקרוב את הדרך בה מערכות יחסים מתפתחות עם או ללא הטכנולוגיה.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  05/06/2013   |   עודכן:  05/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היכרות באינטרנט: מתכון לנישואים מאושרים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אני ממליץ על
ניוז1  |  5/06/13 11:55
2
לא חשובה הדרך אלא אם מוצאים  ל"ת
פלונית  |  5/06/13 16:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפגן מחאה נדיר של עשרות אלפי אזרחים אירנים המזוהים עם הרפורמיסטים במהלך הלוויית איש דת    קריאות נגד המנהיג העליון חמינאי: מוות לדיקטטור
מערכת אתר ערוץ הספורט
הערב בבלומפילד: נציגי יונייטד, צ'לסי ופ.ס.ז' יככבו
יובל יועז
לטענת הנתבעים, המיוצגים בידי עו"ד מיבי מוזר וטלי ליבליך, לא נפל כל פגם בהתנהלותו של בלאו מול קם, במסגרת יחסי עיתונאי-מקור
איתמר לוין
אישר את התיקון לחוק אשר ייכנס לתוקף בחודש הבא, ולפיו יופחתו קצבאות הילדים של מי שלא יקבלו את החיסון המרובע    קובע: מדובר בפגיעה המיועדת להשיג תכלית חשובה
מירב ארד
זאת כחלק מתוכנית ארוכת טווח להקמת מתקן שיהפוך 500,000 טון של פסולת עירונית לדלק biojet פחות מזהם - כמות התואמת את כל צריכת הדלק של בריטיש איירווייס בהיתרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il