X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בא-כוחו של דכנר העיד, כי קלנר שמע את דכנר מדבר על השוחד בהולילנד - ושתק קלנר: לא נכחתי בפגישה בין דכנר לעו"ד יצחקניא התביעה: סניגורו של קלנר לא חקר את יצחקניא ולכן דברים מוסכמים
▪  ▪  ▪
קלנר. "דכנר לא שיתף אותי" [צילום: פלאש 90]

"דכנר מדבר פה על שוחד ואתה שותק, השתיקה שלך שווה הודאה, כי לא ייתכן, אין לזה שום משמעות משפטית אחרת, השתיקה הזאת עולה כדי הודאה וזה מה שהם יטענו, אין לזה שום משמעות אחרת". כך אמר (יום ג', 11.6.13) השופט דוד רוזן לאביגדור קלנר, בהתייחסו לעדותו של עו"ד אמנון יצחקניא (בא-כוחו של שמואל דכנר), לפיה מרשו דיבר בנוכחותו של קלנר על השוחד ששולם בפרויקט הולילנד.
רוזן המשיך וחידד: "אתה עם כל הכבוד לחברות שלך, דווקא בגלל החברות שלך לדכנר אתה היית תופס אותו ומנער אותו, אומר: יש גבולות, אני גם ידעתי מה הלך שם בפולאר, שוחד לא היה. ואתה שותק, זה מה שהתובעת אומרת לך. למה?". קלנר השיב באומרו, כי לא נכח בשום פגישה בה דיבר דכנר על שוחד. התובעת, עו"ד אתי בן-דור, ציינה, כי סניגורו של קלנר, עו"ד איתן מעוז, לא חקר את יצחקניא ולכן דבריו אלו מהווים גירסה מוסכמת.
"אני מסכים איתך שזו התפתלות"
בתחילת הישיבה חזר רוזן לדבריו של קלנר במשטרה, לפיהם "גם המנכ"לים של החברות וגם אנכי, בכל מקרה של דרישה של דכנר ביקשנו ממנו לאחר מעשה שאנחנו לא רוצים להיות מעורבים בזה, לא רוצים שיעשה את זה, שיותר לא יעשה את זה. כיצד דכנר בכל זאת מימן את החלטותיו האפלות בלי שנצטרך לשלם לו כסף".
קלנר טען בעדותו, כי התכוון לשני מקרים בהם הציע דכנר לשלם שוחד לראשי ערים, אך הוא ערפל את הדברים כדי שלא לסבך אותם. רוזן תהה: "אתה נלחם על חפותך ואתה יושב מול אנשים רציניים במשטרה, אז אתה מתחיל לשמור על ראשי עיריות? הדברים שלך מאוד ברורים". קלנר השיב: "אני מסכים איתך שפה זאת התפתלות. אני אף פעם לא הולך לספר סיפורים על מישהו כדי שאני אוכל להתגונן. והייתי אגב מאוד נחרץ".
קלנר נשאל על מכתב ששלח דכנר באוגוסט 2005 למנכ"ל פולאר נדל"ן, ארנון ברודנר המנוח, ובו ביקש 100,000 דולר כדי להסדיר עם גורמים בעיריית ירושלים את האישורים הדרושים להולילנד. בן-דור טענה, כי אין סיכוי שברודנר היה מאשר תשלום שכזה בלא אישורו של קלנר. קלנר הגיב באומרו, שלברודנר הייתה הסמכות לאשר אותם, והוא עצמו לא ראה מעולם את המכתב ולא היה מודע לתוכנו.
"אני לא מאמין שאני שומע את זה"
קלנר הוסיף ואמר כי דכנר לא שיתף אותו בכוונתו לפנות למשטרה נגד צ'רני. רוזן הגיב: "אני לא מאמין שאני שומע את זה. אתה רוצה לומר שדכנר לא שיתף אותך בכך שהוא עומד לפתוח את תיבת הפנדורה כנגד צ'רני במשטרה?". קלנר השיב, שאכן באותה תקופה לא ידע על כך.
קלנר הוסיף וסיפר לראשונה, כי נפגש עם יצחקניא עוד לפני שהלה נפגש בפעם הראשונה עם דכנר. קלנר היה מי שהפנה את דכנר ליצחקניא. "הסברתי לו את נושא טענותיו של דכנר, שדכנר קיבל את ההחלטה על ויתור זכויותיו מול צ'רני תחת לחץ כספי ונפשי קשה ועכשיו הוא מחפש עורך דין. דיברתי באותה פגישה עם אדון יצחקניא, שאני מביא לו את דכנר ואחרי זה שיחליט. בפגישה הזאת, אולי בעוד פגישה עם יצחקניא, הועלו גם תנאי העסקתו של יצחקניא מול דכנר, שאלתי את יצחקניא כמה יעלה העניין, אז הוא אמר שזה יעלה כ-30% מהצלחה וכ-30,000 דולר עבור הטיפול השוטף. אני זוכר שאמרתי לו שזה יותר מדי, אז הוא אמר: טוב, זה יהיה 20%".

תאריך:  12/06/2013   |   עודכן:  12/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אורנה אנג'ל / Orna Angel  אילן סובל / Ilan Sobal  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אלימלך קורצווייל  אמנון יצחקניא  אמנון ספרן  אתי בן-דור  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גיל פרידמן  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הדס ליס / Hadas Lis  הלל צ'רני  הלל צ'רני  טל שפירא  טליה דאר  יהושע פולק  יובל גבעון  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוסי אולמרט  יורם ראב"ד /  "  יעקב אפרתי  יפעת מנור-נהרי  ירון גולומב  ירון ליפשס  ליאת ארזי  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  משה  ישראל  משה שמיר  עודד  גזית / Oded gazit  עודד  קם  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמוס ון-אמדן  קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"  קרן קורן-בנדלק  רוני בלקין  רועי בלכר  רותי  ליטבק  שולה זקן / Shula Zaken  שי פינס /  Shai Pines"  שלומית הראל-שוורץ  שלמה בן-עמרה  שמואל קליין  שמואל דכנר  שמעון גלאון  שמעון קליין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוזן לקלנר: השתיקה שלך מהווה הודאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סירחון הוללינד וריח בית הסוהר
פטריוט ישראלי  |  12/06/13 12:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט הולילנד
איתמר לוין
טוען שאין לחייבו להשיב להאשמה לפיה שילם שוחד ליעקב אפרתי, שכן דכנר חזר בו מעיקרי גירסתו, לא נחקר בחקירה נגדית בידי סניגוריו והמדינה לא הציגה שום סיוע לגירסתו
איתמר לוין
התייחס למכתב של דכנר משנת 2004 ממנו עולה ששילם שוחד בעיריית ירושלים    אומר גם שיש אישוש לעמדת התביעה בנוגע לתשלומים של חברת הזרע    קלנר על התשלומים לדכנר: לא ידעתי, המנכ"לים אישרו
איתמר לוין
קלנר אומר שלא עסק בתשלומים לדכנר, כולל אלו שהוצאו ללא אישור ועדת ההיגוי של הזרע ואלו שניתנו למרות שדכנר לא הוציא חשבוניות
איתמר לוין
התביעה טוענת שקלנר המליץ על רבין בפני דני דנקנר כדי שיסייע לו בהפשרת קרקעות תעשיות מלח    קלנר: חסרות לי צרות בארגון שלי שאתעסק גם בעניינים של תעשיות מלח?
איתמר לוין
טוען לראשונה שדכנר הציע לשחד ראשי ערים, וכי לכך התכוון כאשר העיד בחקירתו שאמר לדכנר: "אנחנו לא רוצים להיות מעורבים ואל תעשה את זה יותר"
רשימות נוספות
קלנר: אולמרט אמר שדכנר לא מעניין אותו  /  איתמר לוין
קלנר: דכנר מכר את נשמתו לשטן  /  איתמר לוין
המדינה תנמק אי-הגשת כתבי אישום בהולילנד  /  איתמר לוין
קול כספי אחיך  /  איתמר לוין
יוסי אולמרט משקר  /  איתמר לוין
אולמרט העבריין חוזר  /  אריה אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il