X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-פי דוח הרזרבות של חברת NSAI תחזית ההפקה בקידוח עומדת על כ-2 מיליון חביות, כאשר בשנה הראשונה מדובר על הפקה של כ-700 אלף חביות השותפות מצפה לממצאים דומים לאלו שנמצאו בקידוח מגד 5 עקב הסמיכות היחסית אליו
▪  ▪  ▪
לוסקין. זקוק להון נוסף להשלמת קידוח מגד 8 [צילום: פלאש 90]

שותפות גבעות העוסקת בפיתוח שדה הנפט "מגד" והמחזיקה ברשיון "מכבי", הודיעה (יום ה', 20.6.13) לבורסה כי החלה בשלב הקדיחה בבאר מגד 6.
על-פי דוח הרזרבות של חברת NSAI, תחזית ההפקה בקידוח עומדת על כ-2 מיליון חביות, כאשר בשנה הראשונה מדובר על הפקה של כ-700 אלף חביות (בחישוב יומי כ-2,000 חביות בממוצע). קידוח מגד 6 ייקדח כקילומטר דרומית לקידוח מגד 5 מתוך ציפייה שהקרבה של שתי הבארות תוביל לממצאים דומים. בנוסף, מטרת הקידוח הינה לנסות ולבצע פעולת פרופנט מוצלחת במקטעי הדולומייט.
במידה שהשותפות תקבל את כל האישורים הדרושים, בכוונתה לפעול להקמת מיני-טרמינל בשטח נוסף שיוקצה לה באתר מגד 5, שאליו יוזרמו בצנרת תת-קרקעית הנפט והגז שיופקו מקידוחי מגד 5, 6, 7 ו-8. הפרויקט הינו "ידידותי" לסביבה ובסיומו באתרי הקידוח ייוותר ראש הבאר בלבד. הנפט והגז שיוזרמו למיני טרמינל יעברו הליך הפרדה והנפט יוזרם בצנרת נפרדת, כשהגז יעבור הליך נוסף של טיפול כדי להביאו לרמת הגז הטבעי הנדרש כדי לחברו לצינור הולכה או חלוקה.
בעוד כשנתיים צפויה להיות תחנת חיבור פעילה של נתג"ז בגבעת כוח שבקרבת שדה מגד, ובכוונת השותפות להתחבר לנקודה זו ולמכור את הגז דרך הצנרת הארצית.
בטווח הארוך בכוונת גבעות להקים טרמינל מרכזי שגודלו פי עשרה מהמיני טרמינל ושאליו תרוכז ההפקה ממספר בארות. השותפות מקווה שמדינת ישראל תכיר בפרויקט כפרויקט בעל חשיבות לאומית ושהטיפול בפרויקט יועבר לות"ל (הוועדה לתכנון לאומי) - דבר שעשוי להקל על הליך קבלת האישורים לפרויקט.
מגבעות נמסר כי האמצעים הכספיים של השותפות מספיקים לביצוע קידוח מגד 6 וכן לכמחצית מהקדיחה של מגד 8. להערכת השותפות יידרשו כ-20 עד 25 מיליון דולר נוספים להשלמת קידוח מגד 8 להפקה כאשר הנפט המופק ישמש כערובה.
האלטרנטיבות אותן בוחנת השותפות הן: הנפקה פרטית של אג"ח למשקיעים מוסדיים; הנפקת אג"ח לציבור בכפוף להשלמת הדרך המשפטית לביצוע הנפקה מסוג זה; לקיחת הלוואה תמורת מכירה מוקדמת של הנפט בהנחה מסוימת (האפשרות הפשוטה ביותר מבחינה משפטית וביורוקרטית).
השותפות מעוניינת בגיוס ההון או התקשרות בהסכמים מחייבים להלוואה בהקדם ולא להמתין לתחילת קידוח מגד 8. מנכ"ל השותפות טוביה לוסקין הוסיף שאם כל האלטרנטיבות הנ"ל לגיוס הון לא תמומשנה אזי תכונס אסיפה כללית שתתבקש לאשר הנפקת זכויות בהיקף של כ-10 עד 15 מיליון דולר.

תאריך:  20/06/2013   |   עודכן:  20/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חברת הביומד חידשה את הסכם מכירת ה-WatchPAT לרשת בית חולים המונה מאות סניפים וקליניקות שינה בארה"ב
שירלי בר דיין
דיווח ברומניה: קשר ראפיד בוקרשט סיכם עם המועדון
גד פרץ
לוי בדרך להקים מיזם משותף עם טריפל סי, 015 ופיי קול, ולהציע חבילות תקשורת כוללות ומוזלות    המטרה - לייצר חלופה לחבילות המתגבשות בשוק של חברות התקשורת הגדולות    המיזם נמצא בשלב מתקדם של שיחות
דנה דר, מיאמי
כך זה נראה ממיאמי: לברון מרוכז, פארקר לא מודאג
רועי גלדסטון
האלופה תשחק עם האדומים במפעל האירופי השני בחשיבותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il