X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ערב הבחירות למוסדות הליכוד טוען השר ארדן כי השר כ"ץ אחראי לשיתוק מנגנון המפלגה, ומביע תמיכה במירי רגב כ"ץ קורא לבדוק את תוצאות הבחירות הפנימיות
▪  ▪  ▪
ארדן, נתניהו וכ"ץ. "אנחנו ילדים גדולים" [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

מחריף העימות בצמרת הליכוד. השר גלעד ארדן אומר ערב הבחירות למוסדות הליכוד כי השר ישראל כ"ץ נושא באחריות לשיתוק המנגנון ולמצבם הקשה של הסניפים של הליכוד. לדבריו, מזכירות הליכוד שותקה בעשור האחרון ויש לכך כתובת ברורה.
בראיון למשדר "פגוש את העיתונות", אמר ארדן" "כ"ץ נכשל בתפקידו, חד-משמעית. ההאשמות שלו על אי-סדרים בזמן הבחירות המקדימות הן זעקת הקוזאק הנגזל".
הרקע לדבריו של ארדן הוא האשמותיו של השר כ"ץ כי ישנם גורמים בליכוד שמנסים לחסום אותו ואת הרפורמות שלו, ועוסקים בטפל. בראיון למשדר 'הכל דיבורים' [אילה חסון-נשר, רשת ב'] אמר כ"ץ: "אמרתי לראש הממשלה, אל תתערב בבחירות והוא כמובן לא מתערב. אנחנו ילדים גדולים. יש שרים שכנראה חושבים שחשוב לחסום אותי. אולי בתחילת הקדנציה הזאת, רפורמות שהכנתי במשך שנים הבשילו. אולי דעת הקהל נוטה לי חסד, אולי התשתיות הולכות ומבשילות, ואז אומרים, בואו נעצור אותו דרך הדבר הזה. בעיני זה נראה תמוה מאוד".
השר ארדן התייחס להצעת יריבו לבדוק את תוצאות הבחירות המקדימות ואמר בציניות כי הוא "מברך את השר כ"ץ שהוא נזכר חצי שנה לאחר תוצאות הבחירות שצריך לבדוק אותן מחדש. אני בטוח שזה ממש במקרה שזה יומיים לפני הבחירות שהוא נזכר בזה".
הוא הבהיר כי מזכירות הליכוד לא נוהלה על-פי אינטרס לאומי של התנועה, אלא על-פי האינטרס הפוליטי של העומד בראשה, ואמר: "הליכוד היא מפלגת השלטון, מזכירות הליכוד זה כמו הדירקטוריון שקובע עדיפויות. שר התחבורה מכהן יותר מעשר שנים כיו"ר המזכירות. שכל אחד ישאל את עצמו אם סניפי מרכז הליכוד התחזקו או נסגרו".
ארדן: "פעילות מזכירות הליכוד לא נוהלה בהתאם לאינטרסים של הליכוד, אלא בהתאם לאינטרסים של יו"ר המזכירות. מזכירות הליכוד נכשלה בעשור האחרון. יש כתובת לכך - שר התחבורה ישראל כ"ץ".
לדבריו, החליט לתמוך במועמדותה של חברת הכנסת מירי רגב לתפקיד יושב-ראש המזכירות. "אם יש מועמדת אחרת שהיא נמרצת יותר, אני מביע תמיכה בה. מי שרוצה לשנות את המצב של הליכוד, צריך להחליף את יו"ר המזכירות. חברי התנועה ישפטו", דברי ארדן.

תאריך:  29/06/2013   |   עודכן:  30/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהים צרצור  אברהם מיכאלי  אברהם (אבי) וורצמן  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איילת שקד / Ayelet Shaked  אילה חסון-נשר  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן כבל / Eitan Cabel  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליהו ישי  אמנון כהן  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דב ליפמן  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זבולון כלפה  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנא סוייד  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלב אבו-עראר  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יעל גרמן / Yael  German  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת קריב  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק הרצוג  יצחק וקנין  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל חסון  ישראל כץ / Israel  Katz  כרמל שאמה-הכהן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מוחמד ברכה  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מיקי רוזנטל  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מסעוד גנאים  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה מזרחי  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משה זלמן פייגלין  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נסים זאב  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סתיו שפיר / Stav Shafir  עדי קול  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עמרם מצנע  עפו אגבאריה  עפר שלח / Ofer  Shelah  פניה (פאינה) קירשנבאום  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רונן הופמן  רות קלדרון  רינה פרנקל  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שמעון  אוחיון  שמעון סולומון  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן נגד כ"ץ: "נוהג כקוזאק נגזל"
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ארדן וסער חוששים מחקירה
husg scr  |  30/06/13 01:51
2
כץ-הפודל של נתניהו הכל מתואם! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  30/06/13 03:12
3
כ"ץ? חלק מכשלון הליכוד
לוקמן  |  30/06/13 03:19
4
ארדן הליכוד משותק וגם המשרדים
בר דרור דוד  |  30/06/13 06:52
5
דרק מאכר
ליכודניק  |  30/06/13 07:40
6
אצל השאר רק דיבורים-רכבת העמק
כץ מפתח הארץ  |  30/06/13 07:41
7
קרקר נגד קרקר בליכוד ל"ת
0 + 0 = 00  |  30/06/13 11:26
8
המורסה ששמה ליכוד ..מתפוצצת ל"ת
סרחון הליכוד  |  30/06/13 11:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 19
עידן יוסף
בכנסת יתקיים דיון בעקבות ריבוי הטענות להתעללות בבתי כלא צבאיים    במשטרה הצבאית דוחים מכל וכל את ההאשמות
עופר וולפסון
ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה בוועדה: להעלות את מס ההכנסה ב-1.8% לבעלי שכר של 14,000 שקל ויותר, במקום העלאה של 1.5% לכולם    יו"ר ועדת הכספים, סלומינסקי: "לא אוהבים להעלות מיסים אך חייבים לצמצם את הגירעון"    ח"כ גפני: "אם אכן היו חושבים שבעוד שנתיים יהיה טוב, אז היו צריכים להביא הוראת שעה, אחרת לא היו מביאים מתווה קבוע. אבל נראה שאנשי האוצר יודעים למה"
עופר וולפסון
מטרת הצעת החוק הייתה למנוע ניגוד עניינים מצד חברי ועדות הכספים והכלכלה, החשופים למידע רגיש בעל ערך רב, שיכול להניב רווחים עצומים    גם באופוזיציה לא נרשמה תמיכה מלאה: מרבית חברי סיעת שס נעדרו מההצבעה
עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה הצעה לסדר של הח"כים איציק שמולי ואליעזר מוזס על תחזיותיו הלא מדויקות של משרד האוצר בנושא הכנסות המדינה    רק שני ח"כים מהקואליציה הצטרפו להגן על עמדת סגן שר האוצר שהציג את עמדת הממשלה בנושא
עידן יוסף
בהמלצת סגן שר הדתות יוכנסו לחוק שעון הקיץ תיקונים שיאפשרו לעובדים דתיים לאחר לעבודתם, כדי להתפלל שחרית    האיחור יותר רק במשך שבועיים בחודש אוקטובר בהם השמש זורחת מאוחר
רשימות נוספות
רשויות מקומיות חזקות יאולצו לממן חלשות   /  עופר וולפסון
כהן - יו"ר הוועדה לביטוח ושוק ההון  /  אלעזר לוין
הטבות מס בחוק עידוד השקעות - רק ליצואנים  /  עופר וולפסון
גם עדות לליברליזם המופרך של השמאל  /  יוסי ברנע
ככה מאבדים מנהיגות  /  סופיה רון מוריה
מי ימצמץ ראשון  /  סופיה רון-מוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il