X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר חדש מראה כי יותר ויותר ישראלים מעדיפים להשתמש בכרטיס האשראי שלהם בעת נסיעה לחו"ל, ומקטינים את הסתמכותם על כסף מזומן בלבד
▪  ▪  ▪
שימוש בטוח יותר, ועכשיו ניתן גם לשלם בנגיעה [צילום: פלאש 90]
טיפים לשימוש באשראי בחו"ל
1. שמרו בזכרון הטלפון הנייד שלכם את מספר החירום של מנפיק כרטיס האשראי שלכם למקרה בו תבקשו לבטל את הכרטיס בעקבות גניבה או אובדן:
לאומי קארד - 972-3-6178800
ישראכרט - 972-3-6364400
כאל - 972-3-5726333
2. כדאי לשמור רשימה של כרטיסי האשראי ומספריהם בכספת המלון, למקרה ויהיה צורך לבטלם. אין לכתוב את הקוד הסודי על גבי פתק המצוי בארנק. באם אינכם זוכרים את הקוד, ניתן לשמור אותו בטלפון הנייד המוגן בססמה אותה אתם זוכרים.
3. האם הכרטיס שלכם מקנה לכם שירותים נוספים? ביטוח נסיעות או שירותי פנאי שימושיים רלוונטיים לחלק גדול מהכרטיסים - כדאי לבדוק עוד לפני הנסיעה מול מנפיק הכרטיס מהן ההטבות וכיצד ומתי מפעילים אותן.
4. חשוב לשמור קבלות של תשלומים בכרטיס אשראי בעת הנסיעה, ולבדוק את החיובים בכרטיס במועד המוקדם ביותר לאחר הנסיעה - זאת על-מנת לאתר שימוש לא מורשה בכרטיס שבוצע גם באם הכרטיס עצמו לא נגנב או אבד.

יותר ויותר ישראלים מעדיפים להשתמש בכרטיס האשראי שלהם בעת נסיעה לחו"ל, ומקטינים את הסתמכותם על כסף מזומן בלבד - כך עולה (יום ב', 1.7.13) מסקר שנערך לאחרונה עבור מאסטרקארד.
הסקר בוצע בחודש יוני 2013 באמצעות TRI מחקרים אסטרטגיים בקרב 500 נסקרים מהאוכלוסיה היהודית. הנתונים מתייחסים לנדגמים שהצהירו כי הם נוסעים לחו"ל (457 מתוך 500).
השימוש במזומן עדיין נחשב כאמצעי התשלום העיקרי - כ-59.5% מהנסקרים הצהירו כי בעת שהות בחו"ל הם משתמשים בדרך כלל "בעיקר במזומן אך גם עם אמצעים אחרים" (35.2%) או "רק במזומן" (24.3%), בעוד ש-34.5% הצהירו כי הם עושים שימוש "בעיקר בכרטיס אשראי אך גם עם אמצעים אחרים" (24.8%) או "רק בכרטיס אשראי" (9.7%), אולם השוואה לבדיקות קודמות מעלה כי אחוז הישראלים המעדיפים רק מזומן או בעיקר מזומן ירד מ-67% בשנת 2012 ל-59.5% בשנת 2013, בעוד אחוז הישראלים המעדיפים רק אשראי או בעיקר אשראי עלה מ-28% בשנת 2012 ל-34.5% בשנת 2013.
מנהל פעילות מאסטרקארד בישראל, דניאל כהן, ציין כי מגמת העלייה ברצונם של הצרכנים הישראלים לעשות שימוש בכרטיסי אשראי בחו"ל תואמת למגמה הנחזית גם בקרב צרכנים אירופאים, כאשר בסקר מקיף שביצעה לאחרונה מאסטרקארד באיחוד האירופי הצהירו מרבית הנסקרים (91%) כי בכוונתם לקחת עימם את כרטיס האשראי לנסיעה, ולמעלה ממחצית מהם אף טענו כי היו רוצים לבצע יותר רכישות באמצעותו. "השימוש בכרטיס האשראי בעת הנסיעה בטוח יותר מנשיאת כסף מזומן בכמות גדולה, וגם פעולת התשלום הופכת ליעילה יותר, תודות לטכנולוגיית התשלום בנגיעה (NFC) המשולבת בכרטיסים המונפקים בשוק הישראלי וניתנים לשימוש גם בחו"ל", מוסיף כהן.

תאריך:  01/07/2013   |   עודכן:  01/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נופש בחו"ל: הישראלים זונחים את חלפן הכספים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מחקר שעשה שימוש בבסיס נתונים רחב היקף המשמש לחישוב מדד המחירים לצרכן, מצא שמשך הזמן הממוצע בין שינויי מחירים של מוצרים ושירותים שונים בישראל הוא בין 6 ל-9 חודשים    בשני-שלישים מהמקרים בהם משתנה מחיר של מוצר או שירות מדובר בעליות מחירים, שגודלן הממוצע הוא כ-10%    ברשתות השיווק המחירים משתנים במהירות הגבוהה פי 2 מאשר בחנויות המכולת
אלעזר לוין
מנכ"ל חברת הנדל"ן הימנותא עומד בראש הפעילות להפרדת קק"ל מרשות המקרקעין
עידן יוסף
תוכנית ארגון מחדש תתאים את שירות המדינה לצרכים המשתנים של הציבור ותשפר את השירותים
עופר וולפסון
יעמוד על סכום של 606 מיליון שקל בשנת 2013 - גידול של 60 מיליון לעומת 2012    מרכיב שכר הח"כים יגדל בכמעט 20% כששאר תנאיהם יזכו לתוספת תקציב של 5%    7.5 מיליון שקל יתווספו להפרשות הפנסיה של הח"כים בעבור פורשי הכנסת ה-18
איציק וולף
אחיו התאום של דניאל מעוז, אשר הורשע ברצח אכזרי ומתוכנן של הוריהם, אמר לאחר הכרעת וגזר הדין כי הוא חושש כמו אחיו האחרים ממה שעלול הרוצח לעשות להם מתוך הכלא ולאחר שחרורו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il