X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם היום במוסף "7 ימים" ראיון עם אישה שהציגה עצמה כסטנדאפיסטית הבדואית הראשונה, אולם למעשה מדובר באישה יהודייה תושבת רמת גן בשם גילה צימרמן
▪  ▪  ▪
ידיעות אחרונות - עיתון אמיתי [צילום: עידן יוסף]

העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם היום במוסף "7 ימים" ראיון עם אישה שהציגה עצמה כסטנדאפיסטית הבדואית הראשונה, אולם למעשה מדובר באישה יהודייה תושבת רמת גן בשם גילה צימרמן. צימרמן מופיעה שנים כבדרנית ואחת הדמויות בהופעותיה היא "פאטמה הבדואית", אם ל-17 ילדים המתגוררת בכפר לא מוכר בגליל. היא אף הוזמנה להופיע בתוכנית הבוקר של רשת וגם שם לא חשפה את זהותה האמיתית.
חיפוש קל בגוגל מגלה כי צימרמן מופיעה כפאטמה כבר שנים. היא מציגה עצמה באחד האתרים, בתמונה חושפנית שאינה דומה לחזות אותה היא מציגה כאישה מוסלמית, כ "גילה צימרמן, סטנדאפיסטית ומשוררת, ילידת רמת-גן, בוגרת חינוך יצירתי ואמא לחייל בעוטף עזה. גילה משוררת כישרונית שסגנון כתיבתה מזכיר משהו את שיריה של רחל המשוררת. במופע 'אלף לילה ולילה פנטזיה קסומה של סיפורי אהבה וחכמה', פאטמה (גילה) מגלמת אישה בדואית אחת מארבע נשים". כך למשל, כתבה באחד הפורומים ברשת מורה אשר צימרמן הופיעה בפניה ובפני חברותיה. בפוסט מ-2010, כותבת המורה כי לאחר הופעה מוצלחת, הסירה צימרמן את המטפחת מראשה "והציגה עצמה כגילה צימרמן מרמת גן...הבנות נותרו פעורות פה, לא האמנו שהיא צברית. בעברה הייתה גננת ועשתה הסבת מקצוע".
זו לא הפעם הראשונה ש'העיתון של המדינה' נופל בפח. בשנת 2000 רואיין לעיתון זמר מזרחי חדש שהציג עצמו כמי שנכווה בכל חלקי גופו ולכן זכה לכינוי "השרוף". למעשה, התברר כי מדובר בשחקן והזמר חיים צינוביץ.
אברי גלעד שראיין את צימרמן הבוקר אמר ל"גלובס", "עליתי על זה במהלך הראיון. היא אמרה במהלך הראיון צירוף מילים שרק לומדי ימימה מכירים אותו. היה ברור לי זה שהיא מתחזה".
מ"ידיעות אחרונות" נמסר בתגובה: "הגברת שמרואיינת בכתבה אכן הציגה את עצמה כסטנדאפיסטית בדואית. היא מופיעה כבר שנים בכל הארץ ומעולם איש לא טען אחרת. מעבר לכך, מזה 8 שנים, יש לה פינה קבועה בתוכנית הרדיו של משה טימור בקול ישראל. מדי שבוע היא מופיעה ברדיו כסטנדאפיסטית בדואית - ומעולם איש לא הטיל ספק בכך.
"יש להדגיש כי במהלך הכנת הכתבה סיפר משה טימור לכתבנו כי בעבר הוא אף נפגש עם מוכתר הכפר של הגברת ושיכנע אותו לאשר לה להופיע ברדיו. בשיחה עם 'ידיעות אחרונות' אישר טימור את הדברים גם היום. בנוסף, הוועד למען החייל הזמין לפני כמה שבועות את הגברת להופעה בפני משפחות שכולות של צה"ל. כתב העיתון היה בהופעה. אנשי הוועד למען החייל הציגו אותה כבדואית וכך היא עצמה עשתה במשך כל ההופעה, כולל בסיומה.
"יש לציין כי הגברת הופיעה היום גם בתוכנית הבוקר של רשת ורואיינה על ידי המנחים אברי גלעד והילה קורח כבדואית. בכל מהלך השידור גלעד וקורח לא העלו ספק כלשהו במהימנותה של הגברת. 'ידיעות אחרונות' כעיתון אמין וזהיר יבדוק את הפרטים שהתבררו היום. אם אכן טעינו, אנו מתנצלים בפני קוראינו ומבטיחים להסיק את המסקנות המתבקשות".
בשיחה עם "גלובס", אמר העיתונאי הוותיק אשר מעלה את "פאטמה" ב-8 השנים האחרונות לפינה בתוכנית הרדיו שלו, כי אכן ראה אותה לראשונה בהופעה, שם הוצגה כפאטמה, וניגש אליה בסיומה להציע לה לעלות לפינה בתוכניתו.
היא אמרה לו כי יש לבקש אישור "מהמוכתר", והפנתה אותו לגבר שעמד לידה. טימור זוכר כי שאל אותו לאישור וזה ניתן לו. "אני לא זוכר אם הוא נראה בדואי", אמר טימור בתגובה, "והיא נראית בדואית? תאמין לי כולם עובדים על כולם. זה לא משנה לי אם היא בדואית או לא, העיקר שהיא מצחיקה אנשים בתוכנית".
גילה צימרמן סירבה להגיב.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  05/07/2013   |   עודכן:  05/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השרוף 2: "ידיעות אחרונות" ראיין מתחזה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מתחזה?
בנצי25  |  6/07/13 07:53
2
עוד מתחזה
ח"כ דני צנון  |  6/07/13 10:31
3
למגיב מס' 2: אתה מופרע פתולוגי
חן45  |  6/07/13 15:39
 
- שמעת על פרשת הקלטת הלוהטת?
היסטוריון  |  6/07/13 15:58
 
- שמעתי ולא ראיתי
עוֹרְבָא פָּרַח  |  6/07/13 17:23
 
- זו בדיוק הנקודה
ח"כ מירי רקב  |  6/07/13 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מייקל אורן מסר כי הוא יפרוש בסתיו, לאחר ששימש בתפקיד במשך ארבע שנים    רון דרמר צפוי להחליפו
עופר וולפסון
מנהיג האופוזיציה הבולט ביותר ברוסיה, אלכסיי נבאלני, עומד בפני אפשרות כי ייגזרו עליו 6 שנות מאסר    הצהיר באחרונה על כוונתו לרוץ לראשות עיריית מוסקבה: "אם מישהו חושב ששותפיי או אני נפסיק את פעילותנו בגלל המשפט הזה... הם טועים מאוד"
מערכת אתר ערוץ הספורט
אימפי עדיין בצהוב בסיום יום רגוע . בשבת: הפירינאים
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאיר כהן ושוקי נגר ניצחו 2:3 את תל אביב. פ"ת עלתה
אפרת פרץ
אתמול החליט אדוארדו אלשטיין לסגת מהמשך ההשקעה שלו בחברה    לאחר מכן פנו אנשי אי.די.בי לקרן KKR    הקרנות KKR ופרודנס הולדינגס הציעו לפני כחודשיים להעמיד הלוואה בגובה 400 מיליון דולר לאי.די.בי פתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il