קמפיין יחסי הציבור של שטרית מדיה גרופ זכה בפרס האריה השואג על קמפיין חברת הסלולר YouPhone בקטגוריית השקת שירות חדש באירוע השנתי של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל.
האסטרטגיה התמקדה בחשיפה למותג באמצעות הצעת הערך המשתלמת ביותר במסלולי הסלולר, בשירות ובמחירי המוצרים. יחסי הציבור הובילו לעלייה משמעותית במודעות, במכירות וכן בגיוס הלקוחות.
השנה הוגשו לתחרות "האריה השואג 2013" 47 קמפיינים, עלייה של 15% ביחס לתחרות שנערכה בשנה שעברה. הקמפיינים שהוגשו מייצגים פעילות נרחבת של גופים במשק וחלקם אף נערכו בקרב המגזרים הערבי והחרדי. הקמפיינים מביאים לידי ביטוי את האירועים השיווקיים והתקשורתיים הבולטים בשנת 2012.