X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חיתול חדש - שנראה בדיוק כמו החיתול הרגיל - יגלה להורים מידע על השתן של התינוק בעזרת אפליקציה באנדרואיד, ניתן יהיה לזהות זיהומים בדרכי השתן, בעיית כליות וכל בעיה חריגה אחרת
▪  ▪  ▪
דליפת מידע...

לפני שנה וחצי, בתם של ג'ני רובינשטיין וירוסלב פיינבישנקו, בת שנה, לא הפסיקה לבכות כשהיא יושבת במושב האחורי של הרכב. "הייתי פרנואידית. לא יכולתי להפסיק לשאול את עצמי ואת בעלי 'מה יש לה בחיתול? מה יש לה בחיתול?'", מספרת רובינשטיין, בת 35, בראיון לחדשות ABC. פיינבישנקו גם עונה: "בחיתול שלה יש מידע. השתן מלא בכמות עצומה של מידע בריאותי".
וזו, למעשה, הייתה התחלה של עסק משפחתי חדש, ופיתוח וייצור של "החיתול החכם" (Smart Diaper). אל תתבלבלו. החיתול לא שולח ציוצים או התראות כשהילד השתין או כשהחיתול מלא בקקי. את העבודה הזו משאיר הזוג להאגיס. במקום זאת, הזוג המציא חיתול חד-פעמי רגיל עם "טריק רפואי" - הוא אוסף מידע על השתן של הילד.
רצועה יבשה עם חומר מגיב (חומר כימי המשתתף בתגובה כימית), בדיוק כמו המקלונים עליהם משתינים לצורך בדיקת שתן אצל הרופא, נמצא בחזית החיתול. הוא פועל כמו בר-קוד. בעזרת החיתול החכם, יחד עם iOS (ראה הסבר למטה) ואפליקציית אנדרואיד, ההורה יכול לסרוק את הרצועה ולקבל מידע על השתן של תינוקו.
יעורר חרדה
רובינשטיין ופיינבישנקו מסבירים כי ההורים יצטרכו לעשות זאת פעם ביום, והמידע על השתן של הילד ייאגר באפליקציה. המטרה היא לצבור מידע לגבי דפוסי ההשתנה ואז להשתמש בו כדי לזהות דלקות בדרכי השתן, התייבשות או התפתחות בעיית כליות. האפליקציה תפעיל התראה במידה שזוהה משהו מיוחד.
מדובר, לדבריהם, במעקב רפואי, ולא במידע לגבי מצב החיתול. רובינשטיין בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת פנסילבניה ועובדת בתחום הפיננסים. בעלה הוא שהביא עימו את הניסיון במדעי המחשב ובטכנולוגיה רפואית. בנוסף, הם מעסיקים שני מהנדסים ביו-רפואיים בחברה, הנקראת Pixie Scientific.
בזמן שהחיתולים נמצאים עדיין בבדיקה, הזוג פועל בשיתוף פעולה עם מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) לקבלת אישור ובדיקה שלו לשיווק לבתי חולים לילדים. המטרה היא למכור אותם לבתי החולים ואז לשווק אותם לאוכלוסיה כולה. המחיר עדיין לא ידוע, אך ההשערה היא שהחיתול יהיה יקר ב-30%-40% מהחיתול הרגיל. הזוג מתכנן למכור את החיתול החכם בחבילה בה גם חיתולים רגילים, מאחר שיש להשתמש בו רק פעם ביום.
מספר ביקורות נשמעו מרופאים לגבי החיתול החכם. אחת מהן היא שאין צורך בחיתול כזה לתינוק הממוצע. בנוסף, לא בטוח שמדובר בכלי אמין ויעיל לזיהוי זיהומים בשתן משום שלא מדובר בדגימה נקייה. כמו-כן, ישנם הורים חרדים במיוחד שהחיתול דווקא יעורר בהם חרדות מיותרות במקום שירגיע אותם.

כל הבריאות בכף ידך
IOS או Internetworking Operating System היא מערכת הפעלה בנתבים ובחלק מהמתגים של חברת סיסקו מערכות. המערכת מספקת לנתב עצמו שירותי ליבה שונים, ובעיקר את תוכנת הניתוב של הנתב, ולמשתמש את ה-CLI - ממשק שורת הפקודה של הנתב לעריכת ההגדרות של הנתב.
תאריך:  11/07/2013   |   עודכן:  11/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עומד על כך שאלי שמחיוף רק פרט צ'קים עבורו    המדינה: הכסף שהגיע מדכנר לסגן ראש עיריית ירושלים שימש לפרעון הלוואה שנטל לפני כן
דוד חרמץ
נשיא ביהמ"ש העליון בדימוס מציע כי מבקר המדינה יעסוק גם בענייני זכויות אדם    אמנון רובינשטיין: לטפל בחסרי מעמד אישי ואזרחי
מירב ארד
כך אמר סגן שר החוץ זאב אלקין בהשקת "פרויקט התיעוד" של מרכז קטיף לרגל 8 שנים להינתקות
איתמר לוין
העיקול הוטל על חשבונות בנק, מניות ומקרקעין של בן-דב לבקשתו של בנק לאומי, התובע מבן-דב 88 מיליון שקל בשל ערבותו לחובותיה של חברת טאו תשואות שקרסה
מירב ארד
זאת לעומת 250 מיליון שקלים בשנת הבחירות    התקציב אושר פה-אחד בוועדת הכספים    ח"כ סלומינסקי: לא הולכים לבחירות בזמן הקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il