מבקר המדינה, השופט (בדימ.)
יוסף שפירא הודיע כי משרדו רואה כמטרה להנגיש את ממצאי הביקורת בפני פלחי אוכלוסיה גדולים מאשר אלה שרואים אותם כיום.
"בעידן הנוכחי אנו, משרד מבקר המדינה, עדיין ממשיכים 'לדבר' אל הציבור הרחב בעיקר בדוחות עבי כרס, שרק למעטים יש זמן לקרוא, להבין ולהפנים את הממצאים החשובים ביותר העולים מהם. יש אוכלוסיות שלמות שאנו 'לא מדברים' אליהם בכלל. מכאן הצורך להעזר אומנם בתקשורת והמדיה על-מנת ליתן לציבור מיגע אמין, מדויק, בהיר ונגיש לכל אחת ואחד", אמר (יום ה', 11.7.13) ביום עיון משותף של בית ספר רדזינר למשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה ומשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור.
לדברי שפירא, לפני זמן לא רב, נפתח דף פייסבוק של משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור ובימים אלו נפתח גם ערוץ יוטיוב. "בנוסף, אנו עובדים במרץ על הפיכת חלק מדוחות הביקורת ובירור התלונות לסרטונים קצרים וקליטים שיבטאו את עיקרי הממצאים שפורסמו על ידנו בדוחות הכתובים. שיופצו ברשת האינטרנט לציבור הרחב, בסוף הסרטון יהיה קישור לאתר האינטרנט המחודש של המשרד, שיתפח בזמן הקרוב. אנו שוקלים לפתוח נושאים מסוימים בביקורת ל'שימוע ציבורי אינטרנטי', על-מנת לשמוע דעות והמלצות של הציבור על תחומים שאנו בודקים. כלומר, בעידן הטכנולוגי, לצד האתגרים הרבים, טמונות גם הזדמנויות רבות לשכלול ושיפור ביקורת המדינה", אמר.