X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש המועצה בבית אריה-עופרים, אבי נעים, הורה לדחפורי החברה לפיתוח להתחיל בהריסת מבנים של תושבים שהתנגדו לעבודות הפיתוח בשטח שמורת הטבע נחל שילה אמש נערך שימוע למראית עין חבר המועצה שניהל את השימוע דרש חתימה על הסכמה להריסה ושיקר לאחד התושבים בטענה כי כל השאר הסכימו לחתום
▪  ▪  ▪
נעים. שימוע למראית עין בלבד [צילום: פלאש 90]
ראש המועצה הוציא צווי הריסה נגד מתנגדיו
איציק וולף
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, שביצע בביתו חריגות בנייה ניכרות, הוציא צווי הריסה מינהליים נגד תושבים שעתרו נגד המועצה לבג"ץ בגין בנייה לא חוקית שביצעה בשמורת טבע * ספק אם הצווים חוקיים * ובינתיים נמשכת עבודת ההרס בתחום שמורת הטבע שנמצא במחלוקת
לרשימה המלאה

ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, הורה לאנשי החברה לפיתוח המקומית לממש את צווי ההריסה שהוציא נגד בנייה שביצעו תושבים ביישוב וכעת התושבים מתנגדים לניסיונות ההריסה.
מדובר בצווי הריסה שנשלחו לקבוצת תושבים שעתרו לבג"ץ נגד עבודות תשתית שמבצעת המועצה באמצעות החברה לפיתוח בשטחי שמורת הטבע נחל שילה.
על צווי ההריסה החליטו חברי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בראשות ראש המועצה, אבי נעים, למרות שנעים עצמו ורבים מחבריו למועצה ולוועדה הם בעלי חריגות בנייה לא חוקיות בעצמם ולמרות שנגד עצמם לא אכפו את החוק אלא נקטו בדרך של הסדרת הבנייה הלא חוקית. כל זאת, מלבד הבעיה החוקית היסודית בצווי ההריסה המינהליים שהוצאו נגד בנייה שנמצאת בשימוש הרבה מעבר לשלושים הימים הקבועים בחוק כתנאי המאפשר הוצאת צו שכזה.
שי סרוסי, תושב בית אריה שביתו גובל בשמורת הטבע נחל שילה ושנגד בנייה שעשה הוצא צו הריסה, סיפר ל-News1 כי יחד עם הכלים ההנדסיים הגיע אל המקום שוטר שאמר לתושבים כי אם הם מעוניינים למנוע את ההריסה הנסמכת על הצווים עליהם לפנות שוב לבית המשפט העליון.

עורך השימוע - עבריין בנייה

אמש אמור היה להתקיים שימוע לתושבים שקיבלו את צווי ההריסה. ל-News1 נודע כי בקשת התושבים לדחות את השימוע נדחתה וכי איש מן החתומים על צווי ההריסה, ראש המועצה נעים ומהנדס המועצה יהונתן כתבן, לא הופיעו לשימוע. את התושבים פגש חבר המועצה אבי קרקו והוא דרש מהם לחתום על הסכמתם להריסת הבנייה הלא חוקית.
לטענת התושבים, לא נערך הליך שימוע שבו ניתן להם להשמיע את טענותיהם. זאת מלבד העובדה שמדובר בצווי הריסה שניתנו תוך ניגוד עניינים ונקיטת מדיניות של איפה ואיפה באכיפה.
יתרה מזאת, מוטי מינקה, אחד התושבים שקיבל צו הריסה סיפר ל-News1 כי חבר המועצה המקומית אבי קרקו שיקר לו כשטען בפניו שכל שאר התושבים כבר חתמו על הסכמתם להריסה.
"אני הייתי באירוע וקרקו אמר לי בטלפון שכולם היו בשימוע וחתמו והסכימו להרוס את הבנייה. אמרתי לו שלענייני האישי כל השימוע הוא שקרי ולא שייך למציאות ושכל הבנייה אצלי נעשתה כחוק", סיפר ל-News1.
לדבריו, הוא בכלל לא גר בשורת הבתים שגובלת בשמורת נחל שילה, אך הביע דעתו באופן פומבי נגד ההרס שמוביל אבי נעים בשמורת הטבע הזאת ובמקומות נוספים באזור בית אריה ועופרים.
"אני כבר מיואש מהיישוב הזה. אבי נעים עושה מה שהוא רוצה ושלטון החוק לא מתייחס. שר הפנים, הקודם והנוכחי, שותק ולא עושה דבר. אין חוק במדינה הזאת", טען.

תגובת המועצה: נערך שימוע כדין

מן המועצה המקומית בית אריה-עופרים נמסר בתגובה כי השימוע נערך בפני ועדת משנה שמינתה הוועדה המקומית שכללה חבר ועדה, נציג מחלקת הנדסה ויועץ משפטי. "אין חובה להשתתפות בשימוע של החותמים, מה גם שהמהנדס בחופשת מחלה", נמסר בתגובה.
עוד נמסר כי נערך שימוע מקיף כדין. "חלק מהמזומנים בחר שלא להגיב לשאלות או לא להתייחס. לא נתבקשה שום חתימה מאף מזומן על שום מסמך וגם לא היה צורך בחתימה כאמור. ככלל, הצורך בביצוע הצווים נוצר עקב אישור התוכנית בשנה האחרונה, והצווים הוצאו כנגד בינוי בשטח ציבורי/מחוץ לשטחי המגרשים".
בתגובת המועצה נמסר עוד כי בשיחה בין קרקו לתושב (מינקה) לא הייתה שום התייחסות לתושבים אחרים והסכמתם או אי הסכמתם להריסה.
"צו ההריסה יבוצע על-פי הצורך ובשטחים הציבוריים אליהם פלשו התושבים", לשון התגובה.

תאריך:  15/07/2013   |   עודכן:  15/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי נעים  ניגוד עניינים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש המועצה הורה לבצע צווי ההריסה הפסולים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ראש מועצה עברין פלילי! הידד!
גימי-יהודי מיהודה  |  15/07/13 10:08
2
ראש מועצה שחושב שהוא מעל החוק.
שייקה 10  |  15/07/13 13:15
3
מדינת חלם ל"ת
בנבנשתי  |  15/07/13 13:46
4
עבריינים לקלבוש
בנבנשתי  |  15/07/13 13:52
5
אבי נעים שם את הישוב על המפה
יועז מלמד  |  15/07/13 14:23
 
- אבי נעים שם את הישוב על המפה
ג'ינג'י  |  15/07/13 18:40
6
רן מנו ויהודה אלבוים
נדב אמיר  |  15/07/13 17:16
7
אנרכיה
מצד שני  |  15/07/13 19:16
 
- צד שני
בנבנשתי  |  15/07/13 20:35
 
- בית הבושת
מצד שני  |  17/07/13 17:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מצביע על כך ש-BMI גבוה נמצא קשור לסיכון למחלת אבני מרה    נשים בסיכון גבוה יותר לפתח את המצב בהשוואה לגברים    הסיכון למחלת אבני מרה עולה ב-7% לכל עלייה של 1 ק"ג
עידן יוסף
נזק של כחצי מיליון שקלים ביום נגרם כתוצאה מהעיצומים בגין סידורי העבודה הממוחשבים ברכבת ישראל והשעיית גילה אדרעי    ההנהלה: הם מנסים לשמר תרבות אבטלה סמויה ולקבל פיצוי לא מוצדק
יפעת גדות
שיער שהאפיר טרם זמנו
איתמר לוין
בית המשפט קובע שהמשכיר חייב בתשלום המע"מ גם אם חלק מהבניין משמש למגוריהם של תלמידי הישיבה, שכן המטרה העיקרית של ההשכרה אינה למגורים ואין לו קשר עם הדיירים
לי-אור אברבוך
החל משעות הבוקר קרס החשמל באולפני הרצליה ושיבש את התוכניות "הבוקר עם אורלי וילנאי וגיא מרוז" ו"הבוקר של קשת" עם גלית גוטמן ויואב לימור    בערוץ 10 הקימו אולפן מאולתר באוויר הפתוח, בקשת הפעילו במיוחד ניידת שידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il