X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר האוצר נפגש עם ראשי המגזר העסקי והכריז: חייבים לצמצם את הרגולציה והביורוקרטיה
▪  ▪  ▪
השר לפיד עם נשיאות לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים בישראל [צילום: עומר גנדלר]

שר האוצר יאיר לפיד נפגש (יום ב', 15.7.13) במשרד האוצר בירושלים, עם נשיאי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים המאגדת את ארגוני המעסיקים הגדולים במשק.
לפיד הדגיש את חשיבותו של המגזר העסקי למשק, ואת היותו מנוע הצמיחה שלו. במגזר העסקי עובדים כשני שלישים מכלל המועסקים במשק. השר ציין כי יש צורך להפסיק את ההתקפות הפופוליסטיות, כלשונו, נגד המגזר העסקי שעלולות לפגוע בו וכתוצאה מזה גם לפגוע במשק כולו.
ראשי המגזר העסקי הציגו את תוכניתם לעידוד הצמיחה במשק הכוללת בין היתר את אימוץ החלטת הוועדה לייעול מנגנוני אסדרה, את חיזוק הסקטור העסקי, את האצת הרפורמה ברישוי עסקים, את שינוי מערך ההכשרה המקצועית בישראל, את יישום תוכנית מערכתית להכשרת נוער ומבוגרים והכשרה פנים מפעלית, ועוד.
במהלך הפגישה, סוכם להמשיך ולחזק את מעמדו של המגזר העסקי מתוך הבנת חשיבותו למשק הישראלי.
לפיד: "אנחנו כאן כדי לחבק את המגזר העסקי, כי הוא הכוח שמניע את המשק קדימה. חשוב שנזכור שהמגזר העסקי הוא זה שמייצר מקומות עבודה במשק ומגדיל את היקפם. אני בטוח שתעמדו לצידנו באתגר הגדול של יצירת פתרונות תעסוקה לעשרות אלפי חרדים שיצטרפו לשוק העבודה". בדבריו הדגיש לפיד את הצורך בדבר צמצום האסדרה והביורוקרטיה המקשות ומעכבות את תהליך עשיית העסקים בישראל. "נסייע ככל שניתן לשגשוג המגזר העסקי במשק הישראלי".
יו"ר לשכת התיאום ונשיא התאחדות התעשיינים, צביקה אורן: "המגזר העסקי מחויב לעידוד הצמיחה ומוכן ללכת כברת דרך ארוכה למען המטרה הזו, ובלבד שהממשלה תהיה מחויבת באותה המידה לקידומם של מנועי הצמיחה במגזר העסקי ולחיזוק כושר התחרות. עליה להציב את המגזר העסקי בחזית העשייה הכלכלית של מדינת ישראל ולתת לו כלים ורוח גבית".
בפגישה השתתפו גם נשיא התאחדות בוני הארץ, נסים בובליל, נשיא התאחדות האיכרים, דובי אמיתי, נשיא התאחדות היהלומנים, אברהם טראוב, נשיא התאחדות המלונאים, עמי פדרמן, נשיאת איגוד חברות כוח האדם, דליה נרקיס, נשיא לה"ב, אהוד רצאבי, נשיא ארגון חברות השמירה והאבטחה, דוד לוי, נשיא ארגון חברות הניקיון, דרור אטרי, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח, זאב אבן-חן, מנכ"ל לשכת התיאום, אורי גינוסר ומנכ"ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק.

תאריך:  15/07/2013   |   עודכן:  15/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: נחזק את מעמדו של המגזר העסקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
45 דירות בשכונת שפירא ו-32 ביד אליהו    התוכניות הבאות: עוד 128 דירות בפרויקטים ביד אליהו, 70 בשוק עלייה, 24 דירות לערבים ביפו, מאות דירות במתחם "נס לגויים", 2,000 מעבר לירקון    "48% מתושבי העיר ו-82% מהצעירים מתגוררים בשכירות"
אלעזר לוין
יכהן כראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, במקומו של אריה יוגב    רוזוליו מונה לראש חטיבת ביטוח כללי
אלעזר לוין
ישלם 29.5 מיליון שקל - 172 אלף שקל לקרקע לדירה    יקנה את המגרש ב-32% מתחת לשוויו    גם הזוכים במגרשים ל-189 דירות בבית שמש עושים עסקה בזול, ישלמו בין 38% ל-70% מתחת לשווי המגרש על-פי השומה הממשלתית
איתמר לוין
המדינה: הנאשמים סיכמו מראש מי יזכה במכרזים בשווי עשרות מיליוני שקלים שפרסמו חברת החשמל ושורה של עיריות, ותיאמו גם מי מביניהם יגיש את ההצעות שיפסידו ומי יבצע את העבודות בפועל
עופר וולפסון
שר האנרגיה והמים לוועדת הכספים בדיון בו הוצג תקציב משרדו: "המצב של חברת החשמל, מחייב בדיקה מעמיקה ובקרוב אודיע על הקמת ועדה ציבורית לביצוע הרפורמה בחברת החשמל ובמשק החשמל בכלל"    "פועלים לגביית חובות הפלשתינים לחברת החשמל"    ציין כי החיסכון ממעבר המשק לשימוש בגז יגיע ל-3 מיליארד שקל בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il