X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה הכנסות של כ-98 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת צפי של 96.4 מיליון עברה להפסד נקי ע"פ GAAP ארה"ב בהשוואה לרבעון המקביל
▪  ▪  ▪
וולדמן. מעל לציפיות [צילום: יח"צ]

חברת מלאנוקס דיווחה (יום ד', 24.7.13) כי ההפסד הנקי שלה (ע"פ כללי GAAP ארה"ב) ברבעון השני של 2013 הסתכם ב-1.7 מיליון דולר או הפסד מדולל למניה של 4 סנט. זאת, בהשוואה לרווח נקי של 32.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2012.
ההכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-98.2 מיליון דולר על-פי כללי ה-GAAP - ירידה של 26.5% בהשוואה להכנסות של 133.5 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד. עדיין מדובר על נתונים גבוהים משצפו האנליסטים, שחזו הכנסות של 96.4 מיליון דולר.
שיעור הרווח הגולמי הסתכם ב-67.2%, לעומת 65.25% ברבעון הראשון של 2013 ו-68.8% ברבעון השני של 2012.
שיעור הרווח הגולמי שלא על-פי US GAAP ברבעון השני של 2013 היה 69.4 אחוז, לעומת 68.1 אחוז ברבעון הראשון של 2013 ו- 70.5 אחוז ברבעון השני של 2012.
הרווח הנקי שאינו על-פי כללי ה-GAAP הסתכם ב-13.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-42.9 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד. הרווח על-פי חישוב זה אינו כולל עלויות הטבה בסך של 11.2 מיליון דולר לתוכניות אופציות לעובדים. נוסף על כך, הרווח על-פי חישוב זה אינו כולל פחת של נכסים בלתי-מוחשיים בסך 2.5 מיליון דולר ו-1.8 מיליון דולר בגין הוצאות הנלוות המיוחסות לרכישה של חברת קוטורה ושל IPtronics A/S, בהשוואה לפחת של נכסים בלתי-מוחשיים בסך של 2.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2012.
יתרת המזומנים וההשקעות של החברה נכון לסוף יוני 2013 עלתה ב-8.4 מיליון דולר והסתכמה ב-411.3 מיליון דולר לעומת 402.9 מיליון דולר בסוף מרס 2013. החברה הניבה 11.5 מיליון דולר במזומן מפעילויות שוטפות ברבעון השני.
איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, מסר כי בתגובה כי בחברה רואים דרישה גוברת למוצרי האינפיניבנד והאית’רנט שלה. "הגדלנו את ההכנסות שלנו ממערכת מתג האית’רנט ב-81 אחוז לעומת הרבעון הקודם, ולמרות שמדובר בבסיס קטן, אנו מאמינים כי הדבר מעיד על אפשרות הצמיחה שלנו ברגע שנהיה זמינים עם כל המרכיבים הנחוצים לשווקים השונים שאנו משרתים".
וולדמן הוסיף כי "הרכישות של קוטורה ו-IPtronics שביצענו מחזקות את האסטרטגיה שלנו לאספקת פתרונות קישוריות מלאים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון במהירות של 100 גיגהביט לשנייה לשווקי המחשוב עתיר הביצועים, ענן, Web 2.0, אחסון ומרכזי נתונים".
מלאנוקס נמצאת בכותרות הנוגעות לנעשה בבורסה בחודשים האחרונים לאחר שנודע כי איל וולדמן החליט למחוק את המניה מהמסחר על-רקע סירוב הגופים המוסדיים לאפשר לו לכהן במקביל הן בתפקיד המנכ"ל והן בתפקיד היושב-ראש.

תאריך:  25/07/2013   |   עודכן:  25/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעל רז-לוי / YAEL RAZ-LEVI
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלאנוקס הכתה התחזיות אך ההכנסות ירדו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מי שהיה מזכיר ועד עובדי נמל אשדוד נכנס לעסקים - שכר 600 מ"ר ברוטו במרכז העיר    ישלם 100,000 שקל לחודש או 6% בלבד מהפדיון    פותח מסעדה של רשת "שיפודי צפורה"
יפעת גדות
מחקר ראשון מוכיח בצורה משכנעת ששינה לא מספקת קשורה לירידה בבריאות העור ולהאצה של הזדקנות העור    נשים ששנתן נדדה הראו סימנים של הזדקנות מוקדמת של העור וירידה ביכולת שלו להתאושש לאחר חשיפה לשמש
איתמר לוין
השופט מגן אלטוביה: כשם שהחברה שנטלה את ההלוואה רשמה כהוצאה את הוצאות המימון שהיו לה, כך היא חייבת במס על הרווח שנוצר לה כאשר שער הדולר ירד
עופר וולפסון
הצלחה להנפקה למוסדיים של בז"ן להרחבת סדרה א' של האג"ח הנסחרות שלה    "גיוס האג"ח, הראשון מאז שנת 2007 יגביר גמישותנו הפיננסית"
עידן יוסף
יו"ר יש עתיד אומר כי מפלגתו תיאבק למען נישואים חד-מיניים ונישואים עם גויים, אך לא מציין כי הוא חתום על הסכם קואליציוני המונע זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il