X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סיעת הבית היהודי תצביע בממשלה נגד שחרור אסירים פלשתינים כמחווה ישראלית לצורך המו"מ חופש הצבעה לשרי ישראל ביתנו ח"כ יוגב: "זו סחיטה וכניעה לטרור"
▪  ▪  ▪
יוגב ובנט. לא שלום ולא ביטחון [צילום: פלאש 90]

יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט הנחה (מוצ"ש, 27.7.13) את שרי המפלגה להצביע בממשלה נגד שחרורם של 103 המחבלים הכלואים בישראל. מלבד בנט, השרים שיצביעו נגד הם אורי אריאל ואורי אורבך. גם השר ישראל כ"ץ מהליכוד הודיע שיצביע נגד.
השר בנט אמר הערב: "מחבלים צריך להרוג, לא לשחרר. כל חיי נאבקתי לקיום שני חלקי המשפט הזה". לשרי הבית היהודי יינתן חופש הצבעה בממשלה. גורמים מדיניים אמרו כי מליאת הממשלה לא תקבל ביום א' את רשימת השמות של האסירים שישוחררו במסגרת השקת המשא-ומתן, וכי את הרשימה תקבע רק ועדת השרים המצומצמת ועל-פי המלצת השב"כ.
חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) אמר כי זה לא מוסרי ולא ביטחוני לשחרר רוצחים. "האם גם היו משחררים אנסים ורוצחים בלב ת"א בשם סחיטה או כניעה זו או אחרת? האם ארה"ב שחררה אי פעם רוצחים ככניעה לטרור? אפילו את יהונתן פולרד היא לא משחררת אחרי שריצה כבר את מאסר העולם הקצוב והיום למעלה מ-28 שנה בכלא", אמר.
לדבריו, משא-ומתן המתבסס על שחרור רוצחים, אין בו לא שלום לא ביטחון, לא מוסר, לא אמת ולא אמונה, והוא גם לא יתקיים. "את היציבות, הביטחון, השלום, האמת והאמונה נקבל כאשר נחזק את אחיזתנו וריבונותנו בכל מלוא רוחב ארצנו - ארץ ישראל.
יוגב העריך כי את הרוצחים המשוחררים, שדם של קרוב ל-200 יהודים על ידיהם, ייאלצו כפי הנראה שירותי הביטחון וצה"ל לאסוף חזרה אל תאי המעצר הראויים להם, תוך סיכון נוסף של חייהם.
עמיתו למפלגה, ח"כ זבולון כלפה, אמר כי דם יהודי אינו הפקר הוא ערך במדינה, וכי הרצון לשחרור סיטונאי של רוצחים עם דם על הידיים פועל כבומרנג נגדנו ומכשיר פעולות טרור.
"כשאני רואה את רשימת הרוצחים וחושב על המשפחות השכולות, מתחזקת אצלי ההבנה וההכרה שהגיע הזמן להשית על מחבלים רוצחים עונש מוות על-מנת למנוע את שחרורם בעסקה כזו או אחרת. ראש הממשלה אומר הערב שמדובר בהחלטה 'חשובה למדינה' אני מתקשה להבין איזה ערך 'חשוב' יש לעידוד רוצחים ולכניעה מבישה לטרור?", דברי כלפה.

קרמן: הפלשתינים רוצים סיום אחר

רון קרמן, מארגון נפגעי הטרור אלמגור, פרסם מכתב ובו כתב: "במכתבו פונה ראש הממשלה כאדם המבקש אמפתיה ואשר כבר מודה בכשלונו ומבקש את הבנת הציבור בתבוסתנות ערב כניסתו למשא-ומתן. עדיין לא החל המשא-ומתן וראש הממשלה מגלה לנו שהוא כחומר ביד היוצר - האמריקני או הפלשתיני – יבחר הקורא את היוצר שהוא מעדיף.
"כאשר כבר בפתיחת המשא-ומתן לראש הממשלתי אין עמדה תקיפה ונחרצת, או כפי שנהוג לומר בלשון העם עמוד שדרה, מה הפלא שראש ממשלתי ייכנע לדרישות הפלשתינים בכל שאר הנושאים העיקריים: החזרה לגבולות 1967 והקפאת הבנייה. הפלשתינים כבר למדו את השיטה – בכל פעם שדרישותיהם לא ייענו הם יאיימו בפרישה מהשיחות וראש ממשלתי על-מנת שלא להעניק להם 'אמתלה להתחמק מהשיחות' ייכנע ובכך ויירצה את רצון האח הגדול היושב בוושינגטון, וזאת במחיר כבד שאזרחי ישראל ישלמו בעתיד", כתב קרמן.
לדבריו, "לא רק משפחות חללי הטרור מרגישות נבגדות על-ידי ראש הממשלה אשר פעם אחר פעם פוגע בהן ללא להניד עפעף. הפעם כל עם ישראל באשר הוא, טוב יעשה באם יתכונן לגרוע מכל בחודשים הקרובים".
"מר נתניהו מציין שערכי הצדק תלויים מנגד לעיניו ומיד דורס אותם ברגל גסה. להוסיף חטא על פשע נוספה עוד חומה לסודיות – כלפי הציבור הישראלי בלבד, אך לא כלפי ההנהגה הפלשתינית – את הרשימה המלאה תקבע ועדת ביטחון מצומצמת, קרי עושי דברו של ראש הממשלה.
"הצד הפלשתיני רוצה גם רוצה בסיום אמיתי של הסכסוך, אך לא על-פי הבנתך, זאת למדנו כולנו במרוצת השנים והשיחות, הוא אכן רוצה בסיום אמיתי וגם סופי! היו עוד שרצו בסיום הסופי שלנו", לשון מכתבו של רון קרמן.

תאריך:  27/07/2013   |   עודכן:  27/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרי הבית היהודי יצביעו נגד השחרור
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הבית היהודי אחראים לשחרור
עמוס שנער  |  28/07/13 00:28
 
- נכון! זה הכל בגלל הבית היהודי!
מנדלה מוכר ספרים  |  28/07/13 04:44
2
מזויפים ושקרנים נמאסתם
הבית היהודי   |  28/07/13 08:34
3
סופה של הבית היהודי
יצחק הרואה  |  28/07/13 09:25
4
מי שיצביע בעד- הוא שונא ישראל! ל"ת
אכזר!  |  28/07/13 10:09
5
עכשיו, חפשו אותי בסיבוב
איש יהודי  |  28/07/13 10:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
סך-הכל ישוחררו 103 אסירים    נתניהו: השחרור קשה אך נדרש כדי לבסס את מעמדה של ישראל במציאות הבינלאומית המורכבת    "בתשעת חודשי המו"מ נבחן רצינות הפלשתינים"    הסדר שלום אסור לקבל על חודם של כמה קולות בכנסת"
עופר וולפסון
סגן שר החוץ והח"כ הניצי ממפלגתו של ראש הממשלה, אומר כי נתניהו יסכים לוותר על השטח תמורת הסכם שלום    "למזלנו, סירוב הערבים מנע עד כה הקמת מדינת טרור"
צבי גיל
ביהודה ובשומרון שבהם לא הוחל החוק הישראלי, אין מקום למשאל עם אלא אם תכליתו הוא להאריך את חייה של הקואליציה הקיימת על חשבון תהליך השלום
טובה ספרא
המשא-ומתן עם הפלשתינים לא יביא את הבשורה. התהליך לא יתקדם, מכיוון שעל כל שני צעדים קדימה יהיה צעד וחצי אחורה    תחזית אסטרולוגית שבועית: 2.8.13-26.7.13
דרור אידר
הדיבורים על כך שרוב העם יתמוך בהסדר עם הפלשתינים - מתחמקים מהשאלה מה בדיוק יכלול הסדר שכזה    הרי לא רק "צורכי הביטחון" יעלו לדיון, אלא גם זכותו ההיסטורית של העם היהודי בארצו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il