X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי: 12.4 מיליון דולר הכנסותיה של אורבוטק ברבעון השני של 2013 עלו לכ-108.8 מיליון דולר - שיפור של 11% בהשוואה לרבעון המקביל
▪  ▪  ▪
אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק [צילום: יח"צ]

הכנסותיה של אורבוטק ברבעון השני של 2013 עלו לכ-108.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-95.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-97.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ה', 1.8.13) מפרסום דוחותיה הכספיים. ההכנסות ברבעון השני של השנה גבוהות מהתחזית אותה פרסמה החברה ברבעון הראשון ושעמדה על כ-105 מיליון דולר.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2013 עלה לכ-12.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות הציוד בתחום ה-PCB (מעגלים מודפסים) גדלו ברבעון השני לכ-51.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-47.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-46.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מכירות הציוד בתחום ה-FPD צמחו ברבעון השני של 2013 בכ-53% לכ-20.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-13.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-12.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2012. המכירות בתחום התוכנה הסתכמו ברבעון השני של 2013 בכ-1.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013, ובהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
בנוסף, הכנסות אורבוטק מתחום שירות הלקוחות ברבעון השני של 2013 הסתכמו בכ-35.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-33.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-37.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
אורבוטק סיימה את הרבעון השני של 2013 עם היקף מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר וניירות ערך בסך כ-220.2 מיליון דולר. בתקופה זו החברה ייצרה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך כ-18.1 מיליון דולר. יתרת החוב של החברה עומדת כיום על כ-16 מיליון דולר ובהתאם לתנאי ההלוואה, החברה צפויה לפרוע את כולה עד לדצמבר 2013.
בהמשך להודעת החברה בנובמבר האחרון על אישור תוכנית רכישה עצמית של מניותיה, ביצעה אורבוטק עד ליום פרסום הדוחות רכישה של כ-1.55 מיליון מניות החברה, המסתכמות בכ-17 מיליון דולר. החברה מציינת, כי היא תמשיך לרכוש מניות, עד לסכום כולל של כ-30 מיליון דולר, בהתאם לתנאי השוק ולמגבלות החלות על תוכנית מסוג זה.
ממתינים להכרעת בית המשפט
אורבוטק מציינת עוד, כי במסגרת ההליך המשפטי המתנהל כנגד חברת-הבת ומספר עובדים מקומיים בקוריאה, הסתיים שלב השימוע וכעת ממתינים להכרעת בית המשפט, שצפויה להינתן בחודשים הקרובים. במהלך הרבעון השני של 2013 לא הייתה למשפט השפעה כספית מהותית על החברה, אך ייתכן שההוצאות בגין ההליך המשפטי תימשכנה במהלך הרבעונים הבאים.
יצוין כי, לפני שלושה שבועות הודיעה אורבוטק על שינוי ארגוני אסטרטגי בחברה, עם הקמת שתי יחידות עסקיות חדשות שיתמכו בתהליכי הצמיחה בחברה - "אסטרטגיה ופיתוח עסקי" ויחידת "מוצר גלובלי". יחידות אלה יתמקדו, בין היתר, בניצול הזדמנויות צמיחה בתחומים חדשים ומשלימים לתחומי פעילותה של החברה, ייזום ויישום אסטרטגיית המחקר והפיתוח לטווח הקצר והארוך, איתור הזדמנויות עסקיות חדשות ועוד.
בהתייחסו לתוצאות שפורסמו היום אמר אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק: "אנו שמחים לדווח על רבעון שני חזק, שכלל בין היתר גידול בהכנסות החברה לרמה שמעבר לתחזית ויחד עם הכפלת הרווח הנקי שלנו ביחס לרבעון הקודם. התוצאות משקפות את התנאים העסקיים המשופרים בהם פועלת החברה וכן את השפעת המהלכים התפעוליים שנקטנו להפחתת עלויות בסוף השנה שעברה. עוצמת הביקושים מצד הצרכנים למכשירים אלקטרוניים מתקדמים, ממשיכה להוות בסיס לאופטימיות זהירה. בתעשיית הצגים השטוחים (FPD), אנו רואים פעילות מוגברת, כאשר הלקוחות שלנו מיישמים את תוכניות ההשקעה שלהם לעתיד, בפרט בסין. אנו מאמינים כי ההשקעה בפיתוח המוצרים החדשים שלנו מצליחה לתת מענה לדרישות הגוברות מצד הלקוחות בכל התחומים, תוך שאנו מספקים להם את הפתרונות החדשניים הטובים ביותר לצרכיהם. במקביל, אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות נוספות בתחום תעשיית הרכיבים האלקטרוניים ובתעשיות נוספות הקשורות למוצרי החברה".

תאריך:  01/08/2013   |   עודכן:  01/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אשר לוי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבעון מצוין לאורבוטק: הרווח גדל פי ארבעה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
העיקולים הוטלו לבקשת בנק לאומי    הבנק תובע מבן-דב כ-88 מיליון שקלים    טענתו של בן-דב: לא היה בסיס להגשת הבקשה לעיקול כי הוגשה בשיהוי ניכר
איציק וולף
צילומי וידאו של הפיצוץ, שהורגש היטב בכל העיר, הועלו לרשת האינטרנט    ההערכה: מדובר במחסן נשק גדול במיוחד
יצחק דנון
מבקש להשיב על-כנו את אחד מתנאי שחרורו של השחקן שהורשע בעבירות מין המחייבו במעצר בית לילי
איציק וולף
מטוס קל שיצא מהרצליה לאילת התרסק זמן קצר לפני הנחיתה    שלושה נפגעו - מותו של אחד נקבע במקום    שני הפצועים פונו במסוק לבית החולים סורוקה
עופר וולפסון
החברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תרופות באמצעות טכנולוגיה לטיהור והפרדת חלבונים דיווחה על ירידה ל-28.7 מיליון דולר הכנסות במחצית הראשונה של השנה    הרווח הנקי - מיליון דולר ברבעון    ההסכם עם בקסטר צפוי להגדיל ההכנסות משמעותית בשנים הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il