X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה רווח של כ-22 מיליון שקל ברבעון השני השנה, לעומת הפסד דומה ברבעון המקביל אשתקד הרווח נובע מהשלמת עסקת מכירת פעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות להראל, שהתקזז בחלקו מההפסדים בפעילות השוטפת של החברה החברה ממשיכה בהליכי פירוק נכסיה
▪  ▪  ▪
יורם נוה, מנכ"ל כלל פיננסים [צילום: יח"צ]

כלל פיננסים רשמה רווח ברבעון השני של 2013 של 22.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של 21.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ה', 8.8.13) מפרסום דוחותיה הכספיים.
את ששת החודשים הראשונים של שנת 2013 החברה מסכמת עם הפסד של כ-4.6 מיליון שקל, צמצום הפסדים לעומת הפסד של כ-18.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח ברבעון השני של 2013 נובע מהשלמת עסקת מכירת פעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות להראל, שהתקזז בחלקו מההפסדים בפעילות השוטפת של החברה.
החברה החלה עוד בסוף השנה הקודמת בתהליך של יציאה מתחום הפיננסים באמצעות מספר עסקות משמעותיות למכירת הפעילות שמטרתן הנזלת נכסים לטובת פירעון התחייבויות החברה. הפעילויות שנמכרו הציגו רווחיות שולית או הפסדים ואף ריתקו הון משמעותי בחברה.
העסקות אותן ביצעה החברה כוללות את המכירה של טיטניום בדצמבר 2012 תמורת כ-70 מיליון שקל, מכירת כלל נגזרים בינואר 2013 תמורת כ-25 מיליון שקל, מכירת פעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות באפריל 2013 תמורת כ-208 מיליון שקל, מכירת כלל טהורי תוך צמצום עלויות היציאה מהשקעה זו, רכישת מניות כלל ברוקראז' מהשותפים שלה בפעילות ומכירת חבר הבורסה לבנק ירושלים בתמורה בגובה ההון העצמי של כלל בטוחה כפי שיהיה ליום השלמת העסקה (למועד זה ההון העצמי של כלל בטוחה הינו כ-275 מיליון שקל). עסקה זו טרם הושלמה. כל העסקות יחד צפויות להניב לחברה תזרים כולל של מעל חצי מיליארד שקל.
התמורה שהתקבלה ואשר צפויה להתקבל עם השלמת מכירת חבר הבורסה שימשה להחזר ההלוואה שהתקבלה מכלל ביטוח בסוף יוני 2013 וצפויה לשמש להחזר יתרת התחייבויות החברה למחזיקי האג"ח. לאחר החזר כל התחייבויות החברה, החברה צופה כי ייוותרו בקופתה מעל 200 מיליון שקל, אם במזומן ואם בנכסים פיננסים אחרים.
יורם נוה, מנכ"ל כלל פיננסים, ציין כי "החברה מייעדת חלק מהתמורה מהעסקות האמורות לטובת עובדיה, וזאת בהתאם לתנאים שנקבעו בהסכם הקיבוצי עם ועד עובדי החברה. אני שב ומודה לעובדים על המאמצים הרבים שהשקיעו לאורך כל שנות פעילות החברה ומיצובה באופן שאפשר את העסקות האמורות".

תאריך:  08/08/2013   |   עודכן:  08/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בנק ירושלים בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכירת הנכסים העבירה את כלל פיננסים לרווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
רשמה הכנסות של 125 מיליון דולר    הרווח הנקי צמח פי 3 ל-18 מיליון דולר    החברה סיפקה טווח גידול ממוצע של 8% בהכנסות הרבעון הבא
יצחק דנון
נדחתה תביעה של מקליט "סדרתי" לאכיפת עסקת מכר של בניין בדרום תל אביב    השופט השתכנע כי גורם כלשהו התערב בקבצי ההקלטה, התערבות הפוגמת באופן מהותי במשקל שיש לתת להקלטות
עופר וולפסון
הסתכם ב-43 מיליון שקל    המכירות נותרו יציבות וגדלו ב-0.5% בלבד, עקב עיתוי חג הפסח    הושלם פיצול חברת הנדל"ן - מחזיקה בנכסים בשווי של כ-2.1 מיליארד שקל
מוטי פשכצקי
מדובר במיחה גרגוריץ' (23). דיווח: גם דניאלס במו"מ
יפעת גדות
הציבור מתבקש שלא לצרוך ממוצרי המים המינרלים הטבעיים המוגזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il