X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פוטנציאל המגורים - בדרום העיר

בר-און קנה מגרש ב-29 מיליון

יבנה 28,500 מ"ר למגורים, משרדים ומסחר ברחוב קיבוץ גלויות בדרום תל אביב מעריך: פוטנציאל המגורים של העיר נמצא בדרום וביפו מכר דירה בהרצליה ב-2.6 מיליון שקל, ודירה במזכרת בתיה במחיר זהה
▪  ▪  ▪
בר-און. 200 אלף יותר מההצעה השניה

הקבלן והיזם מיכה בר-און רכש מכונס הנכסים עו"ד שי רווה מגרש בן 5 דונם ברחוב קיבוץ גלויות פינת אליפלט, דרום תל אביב. בר-און שילם 29 מיליון שקל, הרבה מעל הערכת השמאי, 21 מיליון. הוא גבר בהפרש של 200 אלף שקל על בעל ההצעה השניה.
המגרש היה בבעלות קבוצת פרטיים. בר-און רכש קודם לכן 27% מהמגרש. הוא הגיש תביעה לפי פירוק שיתוף, המביאה למינוי כונס והוצאת מכרז.
בר-און הגיש לעירייה תוכנית של האדריכלית נעמה מליס, לבנות על המגרש כ-28,500 מ"ר, לפי 570 אחוזי בניה. מחצית השטח מיועדת לבניית 150 עד 200 דירות, ומחציתו השניה מיועדת לבניית מגדל משרדים עם קומה מסחרית. התוכנית חייבת לקבל אישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה. ההערכה היא שהעירייה תקדם את הפרויקט, גם כדי לעודד מגורים בדרום תל אביב.
המגרש מהווה חלק ממשולש בן 21 דונם, בין הרחובות קיבוץ גלויות, אליפלט וסלמה. הוא נמצא בסמוך לכבישים עורקייים ולתחנת הרכבת הקלה המתוכננת ביפו. לדברי בר-און, המתחם הוא חלק מתוכנית פיתוח גדולה של דרום תל אביב. הוא מעריך, כי במרכז ובצפון תל אביב כמעט ולא נותרו מגרשים לבניה, וכי הפוטנציאל של פיתוח העיר הוא לכיוון דרום ויפו, עד גבול בת ים. הדירות באזור זה גם יהיו זולות בהרבה מהדירות ביתר חלקי העיר.
פנטהאוז בהרצליה ב-4.5 מיליון שקל
מיכה בר-און הוא מגדולי הקבלנים הפרטיים באזור השפלה. הוא יזם עצמאי משנת 1995, ועד היום בנה כ-300 דירות ברחובות, נס ציונה ומזכרת בתיה. עתה הוא נכנס לפרויקט בראשון בתל אביב. בימים אלו סיים בר-און בניית בניין בן 8 דירות יוקרה ברחוב הראובני 5, הרצליה. כל הדירות נמכרו, חוץ מאחת, בעסקה אחרונה, נמכרה דירת 5 חדרים ב-2.62 מיליון שקל. בעסקה קודמת, מכר מיני-פנטהאוז בבנין ב-4.5 מיליון שקל.
כן מכר בר-און מתוך 70 דירות וקוטג'ים שבנה במזכרת בתיה. בר-און גם מתחיל בבניית בניין יוקרתי בן 10 דירות ברחוב אר"ז 2, צפון רחובות. דירת 5 חדרים, קומה שלמה, נמכרה עוד לפני תחילת הבניה ב-2.6 מיליון שקל.

תאריך:  11/08/2013   |   עודכן:  11/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיכה בר-און
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תספק מערכת מתקדמת לניהול מידע בהיקף של 32 מיליון דולר
יפעת גדות
כל עלייה ברמת הגלוקוז בדם קשורה לרמת סיכון גבוהה יותר לדמנציה גם אצל אנשים שלא סבלו מסוכרת
איציק וולף
ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות מסביר כי אין סיבה להמשיך ולהמתין עם חיסון כלל ילדי ישראל מפני הפוליו    מיום ראשון הבא יורחב מבצע "שתי טיפות" לכל הארץ
אביתר בן-צדף
רישוי החיסון יהיה תוך שלוש-ארבע שנים    במאה העשרים סבלו הכוחות המזוינים האמריקניים נפגעים רבים ממלריה    כיום כמאה מדינות ברחבי העולם מוגדרות כמוכות מלריה    לחיסון יעיל נגד המגפה יש משמעות מבצעית, כיוון שכוחות ימיים יכולים להישלח לזירות השונות בהתרעה קצרה
אביתר בן-צדף
דוח אמריקני נוטה להעדיף השקעה בלוחמת סייבר ובמערכות-נשק מתוחכמות על פני שימור סדר-הכוחות האמריקני    הפנטגון מבקש מהקונגרס לאפשר לו גמישות ביישום הקיצוץ בתקציבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il