X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השניים ניהלו ביניהם קשר אינטימי ולאחר מכן קרב משפטי ארוך איש הביטוח רחמני לא הצליח להוכיח את טענת ההגנה שלו ונאלץ לשלם לה 360,000 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה והוצאות משפט בסך 10,000 ש"ח
▪  ▪  ▪
רחמני. הפסיד במשפט [צילום: האתר הרשמי]

ניצחון לתלמה מגד על איש הביטוח לוי יצחק רחמני. שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ד"ר דרורה פלפל חייבה את רחמני לשלם למגד 360,000 ש"ח בצירוף ריבית והצמדה מאפריל 2008, ודחתה את התביעה הנגדית של רחמני כנגד מגד.
מגד התקבלה בספטמבר 91' לעבודה כפקידת פוליסות בחברת הביטוח איילון שבבעלותו ובניהולו של רחמני. במהלך הזמן התהדקו הקשרים בינה לבין רחמני ובינתיים היא גם התגרשה מבעלה מסיבות אחרות.
בכתב התביעה שהגישה מגד כנגד רחמני, נאמר כי בשנת 91' סיפר לה רחמני כי נודע לאשתו על אודות הקשר ביניהם והיא דרשה כי מגד תפוטר מעבודתה באיילון לאלתר. מגד אכן עזבה את העבודה ורחמני סייע לה במציאת עבודה בחברת הביטוח צור שמיר. הקשרים בין השניים נותרו על-כנם, עם הפסקה קצרה.
בשנת 93' החלה מגד לעבוד כשכירה בסוכנות הביטוח "עיתים" שבשליטת רחמני ולאחר מכן בחלוף כשנתיים שימשה מגד כמנהלת העסקים של סוכנות הביטוח מבטחי עיתים. מגד טענה בתביעתה כי לא קיבלה את המגיע לה מבחינת חלוקת הדיבידנד במבטחי עיתים ובנוסף כי רחמני הבטיח לדאוג לרווחתה גם לאחר פרישתה לפנסיה וכי לא קיבלה את כל הכספים המגיעים לה במסגרת הסכם הויתור עליו חתמה עם רחמני.
רחמני הגיש כתב תביעה שכנגד בטענה כי מגד ביטלה את הסכם הוויתור, ועל כן עליה להשיב לו את הכספים ששולמו לה במהלך כל השנים ובנוסף לפצותו בגין נזקיו כתוצאה מהפרת הסכם הויתור.
השופטת פלפל התבקשה להכריע האם מגד קיבלה את מלוא הדיבידנדים להם הייתה זכאית, האם קיים הסכם ויתור בר-תוקף והאם מולאו הוראותיו?
השופטת השתכנעה כי מגד קיבלה את מלוא סכומי הדיבדינדים שחולקו. בהתייחסה להסכם הוויתור, ציינה השופטת כי אם ההסכם היה נגוע בלחץ ובכפייה, המועד להשתחררות ממנו הוא לאחר שנודע על הלחץ והכפייה ונראה כי מגד הייתה מודעת לכך שמצבה נוצל על-ידי רחמני כבר בזמן אמת, ולכן השתחררות מהסכם כזה הייתה אמורה להיות זמן קצר לאחר החתימה, ולא ניתן להמתין עד שההסכם ימולא חלקית ואז לטעון ב"רוורס" טענה מעין זו.
לדברי פלפל, מבחינתה של מגד ההתחיבויות כלפיה מולאו, וספק רב אם ניתן לבטל הסכם אחרי שצד קיבל את כל מבוקשו בנושא התשלומים. לדעתה, שני הצדדים סבורים כי הסכם הויתור קיים ואם הא קיים אזי רחמני אינו יכול לתבוע ממגד השבת כספים בטענה לביטול ההסכם על ידה והפרתו. רחמני לא הצליח לבסס כל נזק שנגרם לו כתוצאה מהפרתו של ההסכם ועל כן יש לדחות את תביעתו הנגדית, קבעה.
לסיכום קבעה פלפל כי רחמני לא הצליח להוכיח את טענת ההגנה שלו לפיה שילם את מלוא התשלום לפי הסכם הוויתור ומאחר שבהתאם להסכם האמור שולם למגד סכום של 540,000 ש"ח הרי שהיא זכאית לתשלום יתרת הסכום עד לגובה הסכום שנקבע בהסכם הויתור בסך של 900,000 ש"ח, דהיינו על רחמני לשלם לה סכום נוסף של 360,000 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה ממועד הגשת התביעה ובנוסף לשאת בהוצאותיה המשפטיות של מגד בסך 10,000 ש"ח.

תאריך:  12/08/2013   |   עודכן:  12/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דרורה פלפל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוי יצחק רחמני ישלים כספי דיבידנד לתלמה מגד
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בושה לאדם דתי
דתי  |  12/08/13 17:13
 
- דתי או לא... כשהז' עומד.... ל"ת
עזרא מנצור  |  12/08/13 18:45
2
התנהלות עקלקלה ומאד אופיינית .
רוחאני  |  12/08/13 20:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הדיבידנד ישולם במזומן ב-3 בספטמבר 2013 לכל בעלי המניות עד ה-21 באוגוסט    בשבוע שעבר דיווחה החברה על עלייה בהכנסות הרבעון של כ-24%
אלעזר לוין
יוכלו לבנות מגדלים בני 34 ו-30 קומות ברחוב הארבעה בתל אביב    עדיין לא קיבלו היתר להוספת 9 קומות    בנק מזרחי יממן את בניית שני המגדלים, ויחזיר לחג'ג' 49 מיליון שקל שהחזיק אצלו
יפעת גדות
למרות שישנן ראיות המצביעות על כך שרגישות לגלוטן היא מצב אמיתי שאינו מחלת צליאק, אין עדיין כלי אבחוני או טיפול במצב    האבחון של רגישות לגלוטן עדיין נעשה בדרך של אלימינציה
עופר וולפסון
הדיונים לגבי התקנות החלו ב-2010 כאשר חוקק תיקון 42 לחוק ניירות ערך    הנושאים שעדיין במחלוקת בין נציגי זירות המסחר לרשות ני"ע: המינוף וההון העצמי    נציגי החברות: "הצעת רשות ני"ע תמוטט אותנו"    יו"ר הרשות האוזר: "הצעתנו מאוזנת. כרגע ישנה סכנה מיידית למשקיעים לאבד כל כספם"
עופר וולפסון
חודש אוגוסט נפתח כאמור עם גיוסים נאים של כ-1.1 מיליארד שקל בקרב הקרנות המסורתיות, מתוכם כ-860 מיליון שקל נותבו לקרנות אג"ח כללי וקונצרני וכ-190 מיליון שקל לקרנות המנייתיות    ב-6 מתוך 11 השנים האחרונות תעשיית קרנות הנאמנות רשמה פדיונות בסיכום החודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il