X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זאת תמורת 2.2 מיליון ש"ח והתחייבות להמשיך בפעילותה של החברה במתכונת הקיימת במפעלה ברמלה
▪  ▪  ▪
מוצרי פל-דגים [צילום: האתר הרשמי]

סלטי שמיר רכשה בשבוע שעבר במסגרת התמחרות בינה לבין 4 מתמודדות נוספות את פעילותה ונכסיה של חברת פ.ל. דגים תמורת 2.2 מיליון ש"ח.
פ.ל. דגים נוסדה בספטמבר 91' והינה אחת מהחברות הוותיקות העוסקות בתחום ייצור ומכירת מוצרי דגים למיניהם (דגים מעושנים, מלוחים, כבושים, קפואים, סלטי דגים וכו') וככזו יצרה לעצמה שם ומוניטין. עיקר פעילותה של החברה התבצעה ממפעלה הממוקם ברמלה שהינו מפעל ייחודי אשר הוקם בהשקעה כספית ניכרת והמהווה את הנכס העיקרי של החברה.
החברה מעסיקה 28 עובדים ומוחזקת על-ידי מייסדיה אברהם פרידמן (75%) ושמואל לב. לפני כחודש וחצי פנתה החברה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים בטענה כי נקלעה לקשיים תזרימיים בין היתר בעקבות ייבוא דגים באופן עצמאי ממפעלי הדגים המובחרים בנורבגיה, מהלך אשר היה כרוך בעלויות מימון גבוהות ביותר ובנוסף כתוצאה מלחץ כבד של לקוחותיה אשר לא הסכימו להעלאת מחירים מצידה. בשל כך נאלצה החברה למכור ללקוחותיה העיקריים במחירים הקרובים למחירי העלות עד כדי כך שבסופו של יום נאלצה להפסיק ולספק להם מוצרים.
בבקשת הקפאת הליכים צויין כי חובותיה של החברה נאמדים בכ-10 מיליון ₪ ובנוסף מתנהלים כנגדה הליכים משפטיים בהיקף מצטבר של כ-2.5 מיליון ש"ח.
הנאמן בהקפאת הליכים של החברה דיווח לבית המשפט כי הוגשו לו 5 הצעות לרכישת החברה על-ידי גורמים שונים בתחום בו עוסקת החברה או בתחומים משיקים וביניהם הצעתה של סלטי שמיר הנמנית על נושי החברה. בין 5 ההצעות הייתה גם הצעתה של מעדני מיקי. בעקבות ההתמחרות שנערכה בין המציעים השונים בה עמד מחיר הפתיחה ע"ס 2 מיליון ש"ח, המליץ הנאמן בפני בית המשפט בתמיכת העובדים לאשר את הצעתה של סלטי שמיר.
סלטי שמיר התחייבה להמשיך ולהעסיק את עובדי מפעל החברה מבלי ששכרם ייפגע ולהמשיך את פעילותה של החברה במפעלה הקיים אגב המשך אספקת מוצרי המותג "פל-דגים" ללקוחות הקצה ( רשתות שיווק וכו') באופן סדיר.
שופטת בית המשפט המחוזי מרכז אברהם יעקב אישרה בשבוע שעבר את בקשת הנאמן לאישור העסקה עם סלטי שמיר לאחר שהשתכנעה כי הצעתה עדיפה על פני זו של מעדני מיקי שהגיעה יחד עימה לישורת האחרונה. השופטת ציינה בהחלטתה כי סלטי שמיר התחייבה להמשיך בהפעלת המפעל במקומו ללא העתקתו ותוך הבטחת העסקת כל העובדים למשך שישה חודשים, ושנה וחצי לאחר מכן העסקתם של לפחות 80% מהעובדים. זאת לעומת מעדני מיקי המציעה להעתיק את המפעל למקום אחר.
עתה מבקש הנאמן עו"ד אמיר פלמר למנותו כמפרק זמני של חברת פ.ל.-דגים ולהסמיכו לפעול למימוש עסקת מכר פעילות החברה ונכסיה לחברת סלטי שמיר.

תאריך:  18/08/2013   |   עודכן:  18/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אברהם יעקב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
כספי האג"ח ישמשו להשקעות נוספות בנדל"ן בישראל ובחו"ל
מערכת אתר ערוץ הספורט
לונדון חיכתה לו: אוסקר ולמפארד העניקו פתיחה מושלמת לפורטוגלי
אלעזר לוין
הרוויחה ברבעון האחרון 43 מיליון שקל, לעומת 82 מיליון שקל אשתקד    הסיבה העיקרית: אשתקד נרשמו רווחי שיערוך חד-פעמיים    בונה (עם שותפים) 171 אלף מ"ר נכסים מניבים ו-722 דירות
אלעזר לוין
המחירים נמוכים - 2 חדרים בכ-1.5 מיליון שקל, 3 חדרים בכ-1.95 מיליון שקל
אלעזר לוין
ישלם 1 מיליארד שקל ויקבל אופציה לרכוש עוד 27.5%    ההצעה "מקדמית ובלתי מחייבת"    ייתכן שאלעזרא, בעליה של הכשרה-ביטוח, איחר את הרכבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il