X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הורה להעביר לפרקליט המדינה משה לדור ולפרקליטות מחוז ת"א את החלטתו, שבה דחה את נסיונו של שריג לפעול בניגוד להחלטת בית המשפט השופט: "בחרתי בשלב זה שלא להתייחס לאי-מייל של הממונה"
▪  ▪  ▪
אורנשטיין. הפעם העלים עין [צילום: בוצ'צ'ו]

יש לנקוט באמצעים כנגד המפקח על הביטוח עודד שריג – זוהי ככל הנראה הוראתו חסרת-התקדים של השופט איתן אורנשטיין, שניתנה אמש בחצות. השופט דחה את דרישתו(!) של שריג לאפשר לנאמן משה טרי לפעול בכלל ביטוח, קבע כי "בית המשפט מצפה שהחלטותיו יכובדו" – והורה להעביר החלטה זו לפרקליט המדינה משה לדור ולפרקליטות מחוז תל אביב.
לדור ופרקליטות מחוז תל אביב אינם צד במאבק על השליטה באי.די.בי. ובחברת כלל ביטוח. הם לא הוזכרו עד היום בכל דיוני בית המשפט בנושא. המשמעות היחידה להוראתו של אורנשטיין: הוא כאילו אומר: "אני מצפה מהפרקליטות, ובפרט מפרקליט המדינה לדור, שיתנו דעתם על התנהגותו המוזרה של שריג, ויחליטו כיצד להגיב".
התנהגותו של שריג מוזרה מכמה טעמים, על-פי מסמכים שנחשפו (יום ה', 22.8.13):
  • אתמול (ד') ב-08:31 הודיע שריג, בפקס ששלח לבכירי אגף הפיקוח על הביטוח ולחברת אי.די.בי., כי המשקיף מטעם בית המשפט עו"ד חגי אולמן "לא עידכן אותי שפנה לבית המשפט (לעכב את מינוי הנאמן, א.ל.), ולא קיבלתי פנייה מבית המשפט. לפיכך אני עומד על ביצוע מיידי של הוראת המינוי". כלומר, שריג ידע שיש פנייה, אם כי עדיין לא קיבל העתק – ובכל זאת הוא מורה לאי.די.בי. להעביר לטרי את מסמכי הנאמנות!
  • האם שריג מצפה שבית המשפט, שרק מתחיל בדיונים ב-08:30 בבוקר או קצת לאחר מכן, יספיק לפנות אליו ב-08:31?!
  • עו"ד אולמן דיבר על הנושא באישון לילה עם שריג בעניין המינוי. שריג הבטיח לו לקיים דיון ב-07:30. טבעי ומובן, שליתר זהירות יפנה אולמן מיד לבית המשפט. הזהירות הייתה מוצדקת, כי לאחר דיון קצר – לא נמסר עם מי - לא שינה שריג את החלטתו. אולמן הוא משקיף מטעם בית המשפט, ולא עובד משרד האוצר, וחובתו לדווח לבית המשפט, ולא לשריג.
  • בית המשפט המחוזי הוציא אתמול ב-10:16 בבוקר את צו המניעה, שריג המתין עד מאוחר בלילה כדי להגיב. למה חיכה כל היום?
  • שריג פנה לבית המשפט בדרך לא מקובלת, באמצעות שליחת דואר אלקטרוני באמצע הלילה. שריג, פרופסור במקצועו, המקפיד על כל תג של החוק כשזה נובע למינוי נאמן, אינו יודע שלא פונים בצורה כזו לבית המשפט?! למזלו, התאפק השופט, והודיע שלא יגיב "בשלב זה" על הודעת הדוא"ל.
"מתנת פרידה" מפוקפקת למפקח
  • לגופו של ענין, מגלה השופט כי שריג ידע על הבקשה לצו מניעה, ובכל זאת דרש מאי.די.בי. להעביר מיד את מסמכי הנאמנות, מבלי להמתין להחלטת בית המשפט. מדוע ההתחכמות הזו? האם כך פועל עובד ציבור בכיר, שקיבל את מינויו ממליאת הממשלה?! אין פלא,שהשופט פסל על המקום התנהגות זו.
והסיכום: "בית המשפט מצפה שיכבדו את החלטותיו" - נוזף השופט איתן אורנשטיין במפקח על הביטוח. "מתנת פרידה" מפוקפקת למפקח, ערב פרישתו שנקבעה לסוף השבוע הבא.

תאריך:  22/08/2013   |   עודכן:  22/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרמז מאורנשטיין: לנקוט באמצעים נגד שריג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
אלעזר לוין
הוציא צו מניעה שיהיה בתוקף עד מחר בצהריים   הורה לשריג להתייצב אישית בבית המשפט כדי להסביר את החלטתו    צפוי לחקירה נגדית תקיפה מטעם נציגי בעלי האג"ח
אלעזר לוין
מניות השליטה של אי.די.בי. בחברת הביטוח יועברו למשה טרי, בעבר מנכ"ל רשות ההשקעות הממשלתיות    הנאמן מטעם ביהמ"ש פנה לבית המשפט ודרש להוציא צו נגד המינוי    דרמה לילית: המפקח דחה בקשה לעיכוב מינויו של טרי
אפרת פרץ
גרנובסקי מציע להסב את האופציות לרכישת מניות אמבלייז מ-BGI לחב"ד 770 הפרטית שבבעלותו    השאלה הגדולה: האם מחזיקי האג"ח יסכימו להצעה?    חשיפת "גלובס": אלשטיין מנסה להשתלט על אי.די.בי
איתמר לוין
אורנשטיין דחה את בקשתו של דנקנר לעכב את האסיפות לצורך השלמת ההסכם עם אלכסנדר גרנובסקי לשליטה משותפת בקונצרן    הודיע שיתן ארכה אם גרנובסקי יעביר 430 מיליון שקל תוך שבוע
עופר וולפסון
אי.די.בי מבקשת מבית המשפט לדחות את אסיפות הנושים    לפי ההסכם, גרנובסקי יחזיק ב-25% ממניות אי.די.בי פתוח, ודנקנר ב-15% בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il