צחי מרקור ירכוש את נכסיה של חברת בטר פלייס בישראל תמורת 11 מיליון שקל. זאת, לאחר שבוטלה העסקה למכירת אותם נכסים לקבוצת סאנרייז של יוסף אברמוביץ והנרי שיינר תמורת 18 מיליון שקל. סגן נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז,
אילן שילה, אישר (יום א', 25.8.13) את ההסכמות אליהן הגיעו מרקור והמנהלים המיוחדים של החברה, שאול קוטלר וסיגל רוזן-רכב.
העסקה עם סאנרייז בוטלה לאחר שהקבוצה לא העבירה את התשלום הראשון לו התחייבה. אברמוביץ טען בפתח הדיון, כי המנהלים המיוחדים הטעו אותו כאשר מסרו לו ש-10,000 בעלי המכוניות החשמליות ישלמו כמיליון שקל תמורת החלפת הסוללות המותקנות בהן.
בתחילת הדיון ביקש קוטלר לבטל את העסקה עם אברמוביץ ושיינר, אך להעניק להם ארכה של יומיים בניסיון להציל אותה בכל זאת. הוא גם טען, כי אין מנוס מהדממת החברה אם העסקה לא תצא לפועל, כך שמבין כ-60 עובדיה ייוותרו רק חמישה-עשרה. ואולם, נציג מרקור, עו"ד יהודה רוזנטל, טען שההצעה של מרשו עודנה עומדת על השולחן והיא עדיפה מאשר פירוק החברה ומכירת נתחים ממנה.
על-פי ההסכמה אליה הגיעו קוטלר, רוזן-רכב ומרקור, ישלם האחרון 2 מיליון שקל עד סוף חודש ספטמבר. תמורת הרכישה תהיה כאמור 11 מיליון שקל, אך אם בית המשפט העליון יקבע שבטר פלייס לא תעניק שירות למכוניות בנות למעלה משנה - היא תופחת ל-9 מיליון שקל. מרקור תתחיל מיידית בהפעלת בטר פלייס, והיא תיכנס בנעליה של סאנרייז בכל הנוגע לשחרור הרכבים והטיפול ברשיון לייבא אותם.
בשלב זה לא נקבע גורלה של העסקה במסגרתה אמורים אברמוביץ ושיינר לרכוש גם את הקניין הרוחני של בטר פלייס, באמצעות חברה אחרת - חברת גרין. השניים התחייבו לשלם 25 מיליון שקל תמורת הקניין הרוחני.