X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שרי האוצר והכלכלה הודיעו רשמית: "חסמי הסחר בייבוא יוסרו. נוזיל את המוצרים כאן" הצוות הבינמשרדי יבצע ניתוחים השוואתיים בתחום המחירים בין ישראל לעולם בתחומי ייבוא, מיפוי השווקים, איתור כשלי שוק וחסמי תחרות אחרים ויגבש המלצות תוך שישה חודשים
▪  ▪  ▪
בנט ולפיד. "מעמד הביניים שואל איפה כל העושר שהוא מייצר" [צילום: פלאש 90]

שרי האוצר והכלכלה הודיעו (יום ב', 26.8.13) במסגרת דיון קבינט יוקר המחיה על הקמת צוות בינמשרדי בראשות מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג, וסגן הממונה על התקציבים באוצר, יונתן רגב, אשר יפעל להסרת חסמי ייבוא שיש בהם על-מנת להוזיל את יוקר המחיה ולהגביר את התחרותיות במשק.
שרי האוצר והכלכלה הנחו את חברי הצוות הבינמשרדי להסרת חסמי ייבוא להביא לתוצאות והסרת חסמים מהר ככל הניתן, ולדווח מעת לעת על התקדמות הצוות, וכי במידה שתהיינה המלצות - להביא אותן ב"מסלול מהיר" לאישור.
הצוות הבינמשרדי יבצע ניתוחים השוואתיים בתחום המחירים בין ישראל לעולם בתחומי ייבוא, מיפוי השווקים, איתור כשלי שוק וחסמי תחרות אחרים וגיבוש המלצות להגברת התחרות ושיפור רווחת הצרכנים. הצוות ישלים את עבודתו ויגיש את המלצותיו בתוך שישה חודשים.
בפתח הישיבה, אמר שר הכלכלה בנט, יו"ר הקבינט הממשלתי למאבק ביוקר המחיה, כי "חמישים אחוז מהעובדים בישראל משתכרים פחות מ-6,600 שקל לחודש ומתקשים לעמוד ביוקר המחיה כאן. מוצרים שעולים באינטרנט כמה עשרות שקלים, עולים בישראל מאות ולעתים אלפי שקלים".
כדוגמה נתן בנט את תרופת האספירין, העולה בישראל פי שלושה ממדינות במערב. "המשימה שלנו היא פתיחת חסמי ייבוא. ניתן להסתכל על המצב כצינור או עורק, מדובר במאות חסמים שעלינו לצנתר בכדי לאפשר לייבוא לזרום ללא חסמים ולהתחרות במוצרים קיימים בשוק ובכך לייצר תחרותיות לרווחת הצרכנים. אנו מביאים בפני הוועדה היום הצעת החלטה להקשות על המדינה להטיל היטלים על הייבוא. כיום קיימים היטלים שרשאית המדינה להטיל כדי למנוע היצף ולסייע לתעשיה המקומית. אנחנו נדאג שלפני החלטה נמהרת להגן על תעשיה מקומית, יילקחו בחשבון גם שיקולים הנוגעים לעורר המחיה והאינטרסים של הצרכנים".
שר האוצר, יאיר לפיד, אמר בישיבה כי "בעוד שבעשור האחרון עלה התוצר הריאלי ב-24%, השכר הריאלי עלה רק ב-2%. מעמד הביניים שואל עצמו מדוע הוא לא רואה שום דבר מכל העושר הזה שהוא מייצר. אנו מחויבים להורדת יוקר המחיה, נעבור מוצר מוצר, חנות חנות עד שנעשה זאת".

תאריך:  26/08/2013   |   עודכן:  26/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוקם צוות בינמשרדי למאבק ביוקר המחיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האם צוות מודע-כל ילד שלישי רעב
ראיס-פוטין-טיל400  |  26/08/13 20:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
אפרים הלפרין
כיצד קורה שמפלגה ללא כל שורשים וללא ניסיון עם ראש "חתיך", מצליחה להשתלט על כל כך הרבה מושבים בכנסת? והאם כשלון כל קודמותיה, חיסול מפלגות הבלון האלה לאחר קדנציה או שתיים, מצפה גם למפלגתו של לפיד? ואם לא תתחסל, מה מצפה לנו?
עידן יוסף
באיזה משרד צריכות להיות התשתיות הלאומיות. ספק אם גם אחרי שתקראו את הנימוקים שמוגשים לממשלה תדעו כיצד להכריע
עידן יוסף
טוען כי בעקבות סירובו להצביע בעד שחרור מחבלים החליט ראש הממשלה ליטול ממנו את התואר "שר התשתיות הלאומיות" ולהעבירו לשר סילבן שלום
אפרים הלפרין
משטרת ישראל יורה חשמל בהורים והאוצר מקצץ משמעותית את קצבאות הילדים. אלה רק שתיים מהתוצאות הקשות של הטעות הגדולה שעשה הבוחר הישראלי בבחירות האחרונות
יוסי אחימאיר
השמאל מזהה אצלו חולשה להיסטוריה, צימאון ל"מהלך גדול" ששמו יהיה קשור עימו לעד, אולם ראש הממשלה לא ינהג בהיסטריה ולא ינקוט מהלכים מרחיקי-לכת, כי הוא יודע שהיסטוריה אמיתית אינה בהכרח עשיית כותרות אוהדות וזכייה במאמרים מלטפים בעיתון היומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il