X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית החולים הדסה עין כרם ובית החולים הדסה הר הצופים יעבדו מחר במתכונת חירום בלבד זאת בעקבות כוונת ההנהלה לפטר ביום חמישי באופן חד-צדדי יותר מ-200 עובדי מינהל
▪  ▪  ▪
עובדי הדסה שובתים [צילום: פלאש 90]

עובדי בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים צפויים לעבוד מחר (יום ד', 28.8.13) במתכונת חירום. זאת בשל כוונת הנהלת הדסה לפטר למעלה מ-200 עובדים מנהליים ביום חמישי הקרוב באופן חד-צדדי.
״צר לי על כי ההנהלה בחרה לא לנהל מו״מ עם העובדים ולשלח מעל ל-200 איש לביתם בערב ראש השנה החדשה כשהחגים בפתח. אנו נעשה כל שלאל ידינו על-מנת שגם בזמן ההשבתה לא ייפגעו החולים", אמר יו״ר ועד עובדי הדסה, אמנון ברוכיאן.
לטענת ההסתדרות, למרות הדרישות והקריאות של ההסתדרות וועד העובדים להנהלת הדסה להיכנס למשא-ומתן מיידי, בחרה ההנהלה להתעלם מקריאות עובדי המנהלה, ונהגה בהם כאילו מדובר בעובדים שקופים, בהמשיכה את הליך השימוע לפני פיטורין של אותם 200 עובדים ויותר.
יו״ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל אמר כי הוא משתומם מההתנהלות של מנכ״ל הדסה שלמרות הפגישות ולמרות ההבטחות מצדו שהעובדים יופנו לתהליך של פרישה מרצון החליט בצורה שרירותית להעביר רשימה של למעלה מ-200 עובדים המיועדים לפיטורים.
"לא נשקוט ולא ננוח עד אשר העובדים יהיו רגועים. ניתן להם את מלוא ההגנה עד אשר יתנהל מו״מ אמיתי וכנה עם ההסתדרות כדי להבריא את הדסה. לא עבודתם של עובדי הכפיים שעושים ימים כלילות למען החולים, אלא הניהול הכושל של הנהלות הדסה במרוצת השנים, הוא שהביא אותנו למצב הנוכחי. למרות המצב, נעשה כל שביכולתנו על-מנת שהחולים השוהים במוסד והנעזרים בשירותיו לא יפגעו״, אמר.

תאריך:  27/08/2013   |   עודכן:  27/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירי אלג'ם
הקשר, שהורחק בשבת, יצא לאתיופיה כבר הלילה
עופר וולפסון
היקף הסחר בין ישראל למדינות חבר העמים הולך ועולה והסתכם ב-2.7 מיליארד דולר בשנת 2012 וקרוב ל-1.5 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2013    המנכ"ל יוסי גינוסר: "זיהינו את הצורך בקרב חברות ישראליות המנהלות סחר עם מדינות חבר העמים לשירותי בקרה מתקדמים"
אריאל י. לוין
תא"ל (מיל.) ניצן נוריאל, שהיה ראש המטה ללוחמה בטרור, מציע מתווה בן ארבעה שלבים לפתרון המשבר הכימי וצופה: זה מה שיקרה - אבל אחרי הפגנת כוח צבאית
לי-אור אברבוך
מילצ'ן שלח מכתב באמצעות עורך דינו ליאור פורת ממשרד גורניצקי ושות' ובו הוא טוען כי הדירקטוריון המלא של החברה כלל לא אישר את המעבר של הערוץ לאולפני JCS בירושלים
משה גולן
בכירים בממשל: ארה"ב תגיע לתקרת החוב באמצע חודש אוקטובר    מאקרו: מדד הקייס שילר, אמון הצרכנים ומדד הייצור של ריצ'מונד עלו יותר מהצפי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il