X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום המחקר וליל המדענים
בשבוע הבא: ליל מדענים ברעננה
ליל המדענים הוא חגיגת מדע המתקיימת ברחבי אירופה ובישראל מאז 2007, ובמסגרתו מתקיימים אירועים ופעילויות מדעיות מגוונות לכל המשפחה. בכל שנה נבחר נושא מרכזי והשנה הוא מתחום האסטרונומיה והחלל

יום המחקר הוא אירוע שנתי המוקדש להצגת הפעילות המחקרית הנעשית באוניברסיטה הפתוחה. השנה (יום ה', 12.9.13) יוצגו בתערוכה מיוחדת פוסטרים מדעיים ומעוצבים המתארים מחקרים נבחרים של סגל האוניברסיטה הפתוחה.
ליל המדענים הוא חגיגת מדע המתקיימת ברחבי אירופה ובישראל מאז 2007, ובמסגרתו מתקיימים אירועים ופעילויות מדעיות מגוונות לכל המשפחה. בכל שנה נבחר נושא מרכזי והשנה הוא מתחום האסטרונומיה והחלל.
במסגרת האירועים ייערכו מפגשים בגובה העיניים עם מדענים ומדעניות; סיורים והדגמות במעבדות הכימיה, הפיסיקה והפסיכולוגיה ועוד; הדרכות בפלנטריום - הדמיה ייחודית של שמי הלילה בשלושה ממדים; הרצאות "קפה מדע" פתוחות בנושאים מגוונים מפי בכירי המדענים והמרצים; הדגמת משחק ספורט עם רובוטים; פינות יצירה לילדים; ילדים מרצים לילדים; תצפיות מודרכות בטלסקופים; דיבייט במגוון נושאים; סינמה חלל ותערוכת צילומי חלל.
בנוסף, ביוזמת משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, צ'רלס בולדן, ‏ראש סוכנות החלל של ארצות הברית (נאס"א), יספר בשידור מיוחד לליל המדענים על ניסיונו כאסטרונאוט בתחנת החלל הבינלאומית ועוד.

תאריך:  02/09/2013   |   עודכן:  02/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בשנת תשע"ב חלה עלייה של 1.7% בשיעור הזכאים לבגרות    עוד 2,384 תלמידים זכאים    בין תשע"א לתשע"ב חלה עלייה בשיעור הזכאים מ-48.1% ל-49.8%
עופר וולפסון
אתמול פורסם כי אייפקס מנהלת מו"מ עם החברה הסינית ברייט פוד למכירת חלקים מתנובה    "החברה בוחנת את הפניות השונות אך עד כה אף אחת מהפניות לא הבשילה למו"מ"
דפנה ברמלי
מנהלי חדשנות בבנקים, מהנדסי מחשוב תפיסתי, מנהלי רכש לקוחות בדיגיטל ולוחמים-מפצחים בסייבר - "גלובס" בודק ארבעה תפקידים שהחלה דרישה לאיושם בשנים האחרונות, והפכו להיות פופולריים יותר עם הזמן
איתמר לוין
המדינה טענה כי סמי לוי זייף את חתימת היועצת המשפטית של העירייה כדי שהעירייה תשכור את עורך דינו    ביהמ"ש: נותר ספק האם החתימה אכן מזויפת, ואם כן - האם לוי הוא שזייף אותה
לי-אור אברבך
שר התקשורת במסיבת עיתונאים: "לפעמים לפוליטיקאים נוח שיש כלי שידור בהשפעתם ואנחנו צריכים שידור עצמאי מנותק מהשפעה פוליטית"    "גם האופציה של סגירה ופתיחה מחדש של רשות השידור עומדת על הפרק"    "אין מודל אחר לשידור ציבורי במימון האזרחים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il