X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשת החולה סירבה לפנותו מבית החולים לוינשטיין עם סיום הטיפול הרפואי-שיקומי בבעלה בית החולים: בית החולים נועד לשם מתן טיפולים רפואיים-שיקומיים אשר עם סיומם חייבים החולים לצאת מבית החולים
▪  ▪  ▪
פגיעה בחולים אחרים הממתינים לתורם [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בית החולים לוינשטיין נאלץ לפנות לבית משפט השלום בכפר סבא על-מנת להביא לפינויו מבית החולים של חולה בן 33 אשר סיים את הטיפול הרפואי בבית החולים לפני כשבוע, אולם אשתו, האפוטרופוסית הזמנית עליו, מסרבת להוציאו מבית החולים.
הגבר אושפז ביחידה לטיפול נמרץ מסוף ינואר השנה בעקבות נזק מוחי על-רקע דום לב, וזאת לצורך ניסיון שיקומי. לדברי מנהל המחלקה, ד"ר בנצי קרימצנסקי, אין עוד צורך שיקומי במקרה הנדון והחולה יכול לשהות בביתו או במוסד רפואי מתאים, ועל כן אשתו חייבת לפנותו מבית החולים.
לדבריו, כבר לפני כחודשיים עודכנה אשתו של החולה על סיום אשפוזו הצפוי של בעלה ועל כך שעליה לתאם עם קופת החולים את המשך הטיפול בו במסגרת סיעודית מורכבת, במוסד רפואי מתאים. אולם אשת החולה סירבה להצעות שהוצעו לה על-ידי קופת החולים בנוגע למוסד הרפואי המתאים לבעלה.
בפנייה לבית המשפט נאמר כי אשת החולה מסרבת להוציא את בעלה מבית החולים לוינשטיין, והתוצאה היא כי בעלה ממשיך להיות מאושפז בבית החולים על-אף שהטיפול הרפואי-שיקומי בו הסתיים.
בעתירה שהוגשה נאמר כי בית החולים נועד לשם מתן טיפולים רפואיים-שיקומיים אשר עם סיומם חייבים החולים לצאת מבית החולים, מאחר שתור הממתינים לאשפוז לשם קבלת טיפולים אלה הוא גדול, ואי-מתן הטיפולים האמורים לאותם חולים עלול לסכן את בריאותם ולעיתים אף את חייהם של החולים הממתינים.
לדברי בית החולים, על-ידי התנהלות שכזו נפגעים קשות חולים הממתינים לאשפוז רפואי-שיקומי אשר מצבם הרפואי הינו בסכנה. עוד נטען בעתירה, כי המשך שהותו של החולה בבית החולים ואי-פינויו מהווה הפרעה לניהול השוטף והיעיל של בית החולים מאחר שבית החולים אינו מוסד סיעודי ואין לו מקום או כוח-אדם על-מנת להחזיק חולים שאינם זקוקים לטיפול שיקומי-רפואי.
במהלך הדיון בבקשת בית החולים שהתקיים הבוקר (ב', 2.9.13) בפני השופט דורון חסדאי, הודיעה אשתו של החולה כי היא מסכימה להוצאתו של בעלה מבית החולים לוינשטיין, אולם קופת החולים מכבי אינה מסכימה לאשפז את בעלה במוסד הרפואי המבוקש על ידה בשל מצבו הסיעודי המורכב.
עם סיומו של הדיון הסכימו הצדדים לקבל את המלצת השופט דורון חסדאי, לפיה ייצא החולה את בית החולים עד ליום 1 באוקטובר. השופט המליץ לקופת החולים מכבי לנהוג בנסיבות המקרה הנדון לפנים משורת הדין ומעבר ל"אות היבשה", ולבחון בלב פתוח אפשרות להיעתר לבקשת אשת החולה לאשפזו במוסד "אצלות המונפורט" במעיליא או בבית החולים אלישע, שם יקבל את הטיפול המיטבי לו הוא נדרש בהתאם למצבו הרפואי.

תאריך:  02/09/2013   |   עודכן:  02/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דורון חסדאי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פניית ביה"ח לביהמ"ש הביאה לפינויו של החולה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה עם אריק שרון?
מיכאל ק  |  2/09/13 12:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ליל המדענים הוא חגיגת מדע המתקיימת ברחבי אירופה ובישראל מאז 2007, ובמסגרתו מתקיימים אירועים ופעילויות מדעיות מגוונות לכל המשפחה. בכל שנה נבחר נושא מרכזי והשנה הוא מתחום האסטרונומיה והחלל
מחלקה ראשונה
בשנת תשע"ב חלה עלייה של 1.7% בשיעור הזכאים לבגרות    עוד 2,384 תלמידים זכאים    בין תשע"א לתשע"ב חלה עלייה בשיעור הזכאים מ-48.1% ל-49.8%
עופר וולפסון
אתמול פורסם כי אייפקס מנהלת מו"מ עם החברה הסינית ברייט פוד למכירת חלקים מתנובה    "החברה בוחנת את הפניות השונות אך עד כה אף אחת מהפניות לא הבשילה למו"מ"
דפנה ברמלי
מנהלי חדשנות בבנקים, מהנדסי מחשוב תפיסתי, מנהלי רכש לקוחות בדיגיטל ולוחמים-מפצחים בסייבר - "גלובס" בודק ארבעה תפקידים שהחלה דרישה לאיושם בשנים האחרונות, והפכו להיות פופולריים יותר עם הזמן
איתמר לוין
המדינה טענה כי סמי לוי זייף את חתימת היועצת המשפטית של העירייה כדי שהעירייה תשכור את עורך דינו    ביהמ"ש: נותר ספק האם החתימה אכן מזויפת, ואם כן - האם לוי הוא שזייף אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il