X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל עיריית רעננה בני ברמה מאשים את היועצת המשפטית של הוועדה המקומית בפרסום דברי כזב במסגרת מכתבה לראש העירייה כנקמה על הפחתת שכרה כתוצאה מיוזמתו
▪  ▪  ▪
רעננה. הנתבעת ייחסה לתובע התנהלות עבריינית-פלילית [צילום: עיריית רעננה]

בני ברמה מנכ"ל עיריית רעננה הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעת דיבה על-סך 2 מיליון שקל נגד עו"ד עירית גל מרמת השרון, היועצת המשפטית לוועדה המקומית לתכנון ובנייה רעננה.
לדברי התובע, זמן קצר לאחר שבמסגרת תפקידו כמנכ"ל העירייה יזם בדיקה של סוגיית השכר הגבוה לו זכתה הנתבעת מן העירייה, ולאחר שגרם לכך שסכומי הכסף המשולמים לה פחתו במידה משמעותית, החלה הנתבעת במסע הכפשות כלפיו.
בין היתר, ב-22 ביולי, שיגרה הנתבעת מכתב לראש העירייה נחום חופרי, ובו פרסמה דברי לשון הרע חמורים אודותיו, כביכול, תוך מילוי "חובתה המקצועית" כיועצת המשפטית לוועדה המקומית.
בתביעה נאמר כי הנתבעת ייחסה לתובע התנהלות עבריינית-פלילית של ממש וזאת לצד מעילה בתפקידו, מעילה באמון מעסיקיו, גרימת נזק חמור לעיריית רעננה ותושבי העיר, קבלת החלטות מתוך שיקולים זרים ובלתי ראויים, נקמנות אישית, הסתרת האמת, מרמה והטעייה.
בתביעה נאמר כי בין היתר פרסמה הנתבעת במסגרת המכתב האמור כי "מנכ"ל העירייה מתערב באופן בוטה ביותר בנושא היטלי ההשבחה של תוכנית "מתחם מופת" בעיר, ומנסה לכפות על היועצת המשפטית של הוועדה, על שמאי הוועדה המקומית ועל עובדי מחלקת ההשבחה להגיע לידי הסכמים פסולים ובלתי חוקיים עם בעלי הקרקע תוך נטילת סמכויות לא לו".
עוד כתבה הנתבעת במכתבה כי לאחר שעידכנה חברי הוועדה המקומית בנעשה מאחורי הקלעים בנוגע למשמעות התערבותו הבוטה של המנכ"ל, החלה התנכלות אישית כלפיה מצידו, וכי הוא מאיים עליה באומרו לה כי ישנם עוד עורכי דין טובים, ומבהיר לה כי היא מועסקת ללא חוזה חתום וכי עליה לדווח לו על יציאותיה לחופשה כדי שינכה משכרה את ימי החופשה. בנוסף טענה כי המנכ"ל מונע ממנה במתכוון ובעורמה ליטול חלק בישיבות הנוגעות לענייניה השוטפים של הוועדה המקומית.
בתביעה נאמר עוד כי הנתבעת אף הודיעה במסגרת מכתבה האמור כי אין בדעתה להמשיך ולייעץ לוועדה המקומית בכל הנוגע למתחם מופת לנוכח הטעייתה על-ידי המנכ"ל. הנתבעת אף האשימה את התובע במכתבה באחריותו לכך שהעירייה והוועדה המקומית נמצאות במצב בלתי נסבל של הפרת החוזה עם היזמים הצרפתיים הדורשים את קיום ההסכם עימם ותשלום פיצויים בסך 43 מיליון ש"ח לאלתר.
התובע מדגיש כי מדובר בדברי כזב שאינם משקפים את המציאות וחלקם הארי חסר בסיס לחלוטין, וכי הפרסום אינו משקף את האמת וכוונת הנתבעת בפרסום האמור הינה לפגוע בו מתוך כוונה להסב לו נזקים חמורים.
התובע מציין גם במסגרת תביעתו כי הנתבעת חתמה על תצהיר שנועד לסייע לעובדת העירייה שפוטרה בהליך השיפוטי כנגד העירייה ובין היתר טענה בתצהירה כי "יש לי יסוד סביר להניח כי המהלך המפתיע של מנכ"ל העירייה בנוגע לפיטוריה של אביבה (העובדת) נעשה כחלק ממסע נקמה והתנכלות מצד מנכ"ל העירייה בכל מי שהוא סבור שעומד בדרכו לבצע מהלכים לא כשרים בלשון המעטה, במיוחד בניסיונו להגיע להסכמים בלתי חוקיים בנוגע להיטלי השבחה עם יזמים בעלי הקרקע במתחם מופת, מהלכים שסוכלו בסופו של יום".
בנוסף לחיובה של הנתבעת לפצותו בסך של 2 מיליון ש"ח מבקש התובע מבית המשפט לחייבה בתיקון דברי לשון הרע שפורסמו על ידה אודותיו.

תאריך:  04/09/2013   |   עודכן:  04/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נחום חופרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל העירייה תובע את היועצת המשפטית
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד ל"ת
שלומי-כלכלן  |  4/09/13 20:48
2
למה עיריית רעננה
אני רק שאלה  |  5/09/13 07:35
 
- מדוע לא? באם יש קשרים
דידה  |  5/09/13 09:40
3
הדמקרטיה כשלה ברשויות המקומיות
שמעון אמסלם  |  5/09/13 14:04
4
עירייה "למופת"
חיים מרעננה  |  5/09/13 23:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ערב החג נרשמה פריצת דרך בדרך להצלת נגב טקסטיל, בהסכם בין המדינה להתאחדות התעשיינים, שיאפשר למפעל לקבל סכום של 3 מיליון שקל איתו יוכל להמשיך בפעילות
עופר וולפסון
החברה הישראלית רכשה 100% מקבוצת TVP, חברת האם של JCA, תמורת 13.5 מיליון דולר    הרכישה צפויה לתרום לרווחיות כבר מהרבעון הרביעי השנה
גד פרץ, שירי חביב ולדהורן
ביהמ"ש המחוזי בת"א המליץ היום לחברת סיגמא ווייב למשוך הצעתה לרכישת אלווריון על-רקע תמיכת עובדי החברה והנושה המובטח בהצעת ואלי טלקום, שבראשות איש ההיי-טק חורחה פיניאבסקי    התחייבה להעסיק את רוב עובדי החברה
עופר וולפסון
ערב שנת תשע"ד, ישראל התדרדרה לדירוג השפל שבו ניצבה המדינה בשנת 2009 - המקום ה-27    דירוגים נמוכים במיוחד בתחומי הרגולציה הממשלתית והחוב הציבורי    דירוג גבוה בתחום החדשנות, לצד דירוג מעורר דאגה בתחומי היכולת לשמר ולמשוך בעלי כשרון
יפעת גדות
הביצה והתרנגולת: חוקרים מנסים לגלות מה קדם למה - הכנסה נמוכה או מיגרנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il