X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הפרסום מקאן אריקסון טענה בפני בית המשפט כי יש לדחות את בקשת דובר צה"ל לשעבר שלא לאשר זימון שורת עדים זאת בשל הנחיצות שלהם לבירור ההתנהלות החתרנית של הדרג הצבאי בימי אשכנזי נגד הדרג המדיני בניהו: ספינים תקשורתיים לא יסייעו למקאן ולשילוח
▪  ▪  ▪
בניהו. "מסיט את הדיון" [צילום: יח"צ]
דיון מיוחד ב-15.9
שופט בית המשפט המחוזי מרכז, יעקב שיינמן, זימן את הצדדים בתיק לדיון מיוחד ב-15 בספטמבר בשעה 07:15. בדיון זומנו להופיע גם אבי בניהו ואילן שילוח עצמם.

חברת הפרסום מקאן אריקסון הגישה (יום א', 8.9.13) לבית המשפט את תגובתה על בקשת דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, לדחות זימון שורת עדים במשפט הדיבה שהוא מנהל נגדה.
לטענתה, בניהו מנסה למנוע ממקאן אריקסון להתגונן ולזמן לשם כך עדים רלוונטיים להליך המשפטי. "מדובר בניסיון חמור וחשוד שאין לו אח ורע בהליך אזרחי, במיוחד כאשר הוא מגיע מצד תובע במשפט לשון הרע שמצופה ממנו לשתף פעולה עם כל ניסיון לברר את האמת", טענו עורכי הדין של החברה.
עוד טענו כי בניהו ניסה לעשות מניפולציה ולהסיט את הדיון מן המודעה שפורסמה נגדו ונגד מקורבי הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי בטענה כי ניסו לעשות פוטש אל השאלה האם היה ראוי מלכתחילה למנות את אלוף יואב גלנט לרמטכ"ל.
"לדברים אלה, (שלא נתמכו בתצהיר כמובן) אין כל קשר לבקשה להזמנת עדים והם מניפולציה ברורה. התובע מנסה, בדרכו המניפולטיבית להסיט את הדיון מהמודעה ומהנטען בכתבי הטענות בתיק לשאלה האם היה ראוי למנות את האלוף גלנט לרמטכ"ל ולכשלים שהתגלו בהתנהלותו האזרחית. כן מנסה התובע להסיט את הדיון למסמך הרפז (שלא נזכר במילה במודעה)", ציינו והוסיפו שוב כי מדובר במניפולציה חסרת שחר.
"מדובר אף באבסורד ברור. לשיטת התובע, גם אם יוכח במשפט שהקצונה הבכירה בצה"ל בראשות הרמטכ"ל פעלה באופן פסול ובלתי חוקי נגד הדרג המדיני, שר הביטחון והאלוף גלנט, עדיין היה אסור לשיטת התובע לפרסם את המודעה", כתבו.
עוד הוסיפו כי בית המשפט רשאי לסרב לבקשה להזמנת עדים רק אם התקיימה העילה הקבועה בפקודת הראיות - אם אין צורך בעדות לצורך גילוי האמת. "כפי שהראינו בבקשה, כל העדים שזימונם מבוקש רלוונטיים ואף הכרחיים לבירור ההתנהלות החתרנית של הדרג הצבאי, לרבות התובע, נגד הדרג המדיני", לשון התגובה.
עורכי הדין של מקאן תקפו את בניהו גם על טענותיו לקרקס תקשורתי שנעשה במסגרת המשפט על-ידי מקאן. לדבריהם, מדובר בתיק יוצא דופן שמעורר עניין ציבורי רב. עוד תקפו את בניהו על שהוא עצמו ניצל את התיק על-מנת להוציא הודעות לעיתונות, פעמים לפני שתגובותיו הגיעו אל הצד השני. "גם בכך יש כדי ללמד על המוסר הכפול של התובע", ציינו.
בניהו: תעלולים תקשורתיים
בניהו המיוצג על-ידי עורכי הדין איל רוזובסקי, ערן שמעוני ודלית קדוש, מסר כי משרד הפרסום מקאן אריקסון בראשות יושב הראש שלו אילן שילוח, ממשיכים במסגרת ניסיונות ההגנה שלהם, לייצר ספינים כדי להטעות את דעת הקהל.
לדבריו, המודעה האנונימית והדיבתית, בגינה הגיש את התביעה, עסקה בנושא אחד ויחיד והוא ביטול מינויו של גלנט לרמטכ"ל ולא בכל נושא אחר שהוא. "בבית המשפט יוכח כי מינויו של האלוף גלנט לרמטכ"ל בוטל על-ידי הממשלה לאור חוות דעת של היועץ המשפטי לממשלה ודוח של מבקר המדינה, מסיבות רבות הכרוכות בהתנהלות פסולה של גלנט, ובהן לא היה לתא"ל (מיל.) בניהו כל יד ורגל. שום תעלול וספינים תקשורתיים קטנים של אשפי פרסום גדולים, לא יסייעו למקאן אריקסון ולשילוח באירוע חמור זה, בו פורסמה על ידם הודעה אנונימית ודיבתית על עמודים שלמים, שלבסוף מסתבר כי מאחורי המהלך המתעתע עומד לא אחר מאשר יו"ר מקאן אילן שילוח בעצמו", לשון התגובה.

תאריך:  08/09/2013   |   עודכן:  08/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקאן: בניהו נקט מניפולציה חסרת שחר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם גנץ חטא בזמנו בהשתלטות על ש
קוביkobi  |  11/09/13 11:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הרפז
איתמר לוין
מחברי הספר "הבור" טוענים שתביעת הדיבה של הרפז היא עזות מצח    לדבריהם, הרפז סייע לבכירים בצה"ל והללו נתנו לו בתמורה נגישות למסמכים סודיים
עמי דור-און
האם פרשת הרפז היא גם עסקת רכש מטוסים מאיטליה שמישהו גזר ממנה קופון שמן לכיסו?
אפרים הלפרין
אבי בניהו, אחד מאבני היסוד של התקשורת המתוחכמת בישראל, דובר צה"ל לשעבר, טוען במסמכים לבית המשפט ש"חשוב שגלנט ייחקר נגדית, כדי שניתן יהיה לברר את הסיבות שהביאו את הממשלה לבטל את מינויו כרמטכ"ל". בכך רוצה הוא כנראה לרמוז שהעלילה שהעלילו על גלנט לא היא שגרמה לביטול תפקידו. האם בניהו לא מבין בתקשורת? או רק עושה עצמו?
איציק וולף
דובר צה"ל לשעבר שתבע את חברת מקאן אריקסון טוען כי זימון שורת עדים נועד לסרבל את ההליך השיפוטי וכי האופן שבו הוא נעשה יעניק למקאן יתרון לא הוגן    לא מתנגד לזימון אלוף (במיל.) יואב גלנט למתן עדות
אריאל י. לוין
ארה"ב מודאגת מהדיווחים על נשק כימי בסוריה - ולא עושה כלום    תשמעו פסק הלכה של שייח' סעודי    האם נתניהו לא ידע על המתרחש בין ברק לאשכנזי, או שמא ידע והתעלם?    שחרורו של חוסני מובארק עלול לשחק לידי האחים המוסלמים    הדרך הפסולה של ברדלי מנינג
רשימות נוספות
אילן שילוח: היוזמה למודעת הפוטש - שלי  /  עידן יוסף
"דובר צה"ל יזם הכפשת שר הביטחון"  /  איציק וולף
ברק ביקש להגדירו קרבן עבירה  /  איציק וולף
התמונה מתבהרת  /  צ'לו רוזנברג
מי הפיל בפח את הרמטכ"ל אשכנזי  /  יורי מור
אינטרס לגיטימי?  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il