X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קרן הנדל"ן הבריטית עמדה לרכוש מחבס את מניותיה ב-NSI בכ-272 מיליון שקל, אך בסוף השבוע הודיעה על הקפאת העסקה הערכה: דורשת להפחית את המחיר חבס: יתכן שהעסקה לא תצא לפועל - ואז נדרוש פיצויים מדואט
▪  ▪  ▪

בעיה חדשה, אולי חמורה, בחברת הנדל"ן חבס: קרן הנדל"ן הבריטית דואט הודיעה בסוף השבוע (6.9.13) שהיא מקפיאה לפי שעה את העסקה, שבה עמדה לרכוש מחבס, ב-6 בספטמבר, את מניותיה בקרן NSI ההולנדית, ב-271.7 מיליון שקל. חבס הודיעה שיתכן והעסקה לא תצא לפועל בתנאים שסוכמו - ואולי לא תצא לפועל בכלל.
דואט העלתה, לדברי חבס, "טענות שונות" שלא פורטו. הנאמנים לבעלי האג"ח חיוו את דעתם,שבטענות אלו אין ממש. חבס אומרת כי אם העסקה תתפוצץ, תגיש תביעה משפטית נגד דואט ותדרוש פיצויים.
דואט הודיעה, שתמשיך את המשא-ומתן כדי "להגיע להסכמות שונות וחדשות" על העסקה. היא דורשת, ככל הנראה, להפחית את המחיר,שנקבע לפני חודש ל-5.5 אירו למניה (השער הנוכחי הוא 4.78 שקל לאירו) דואט עמדה לרכוש מחבס את כל מניותיה ב-NSI, כ-10.3 מיליון מניות, המהוות 15.2% מהבעלות על הקרן ההולנדית.
מנית NSI עלתה באחרונה בבורסת אמשטרדם, ולכן לא נראה שהמחיר בבורסה הוא הסיבה לדרישת דואט להפחית את המחיר. נראה, שהקרן מסתמכת על סעיף בחוזה, המתיר לה שלא לחתום על העסקה, אם הוגשה תביעה או הייתה התערבות כלשהיא בעניין מניות NSI או שוויין.
העסקה הייתה אמורה לאפשר לחבס לפרוט 50% ויותר מסך החוב לבעלי האג"ח. עתה לא ברור מה יהיה מצבם. קודם לכן החליט בעלי האג"ח לדחות את הצעת אספן גרופ לרכוש את השליטה בחבס. הם מצאו שהצעת דואט טובה יותר מבחינתם. ואישרו לחבס לסכם את המשא-ומתן על העסקה.
דואט היא קרן בריטית פרטית לניהול נכסים, בראשות המשקיע ג'אסון מק-נאב (Gason Mc-Nab).היא נוסדה ב-2002, ועוסקת ברכישת וניהול נדל"ן במדינות שונות בעולם. משרדי החברה נמצאים בלונדון. היא מעסיקה 29 עובדים, אנליסטים, אנשי פיננסים, מנתחי עסקות ומעריכי נכסים.
תאריך:  09/09/2013   |   עודכן:  09/09/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
התנועה לאיכות השלטון פנתה אל מפכ"ל המשטרה בדרישה לפתוח בחקירת חשדות לאיומים שגרמו למועמדת למועצת העיר ירושלים להסיר את מועמדותה    "המקרה נוגע בסוגיות יסוד דמוקרטיות בעלות חשיבות לחברה הישראלית"
אלעזר לוין
התמורה נטו לאחר פירעון הלוואות לבנקים - 133 מיליון שקל    העסקה העיקרית - מכירת נכס בהולנד ב-127 מיליון שקל    מצד שני, קנתה נכס אחר בהולנד ב-78 מיליון שקל
מחלקה ראשונה
עו"ד ציון אילוז ינהל את המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין    ב-2005 מונה לסגן מנהל המחלקה ולממלא-מקום מנהלה
איתמר לוין
אחד מבעלי מטיס ויפנאוטו הודה בעבירות מירמה וניירות ערך    ישלם קנס של 1.8 מיליון שקל ולא יכהן בחברות ציבוריות בשל שנת 2014
עופר וולפסון
הרכישה - תמורת 95 מיליון שקל    תיכנס לשליטה משותפת בחברה יחד עם הבעלים חיים מר ואיציק בן בסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il