X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אם ובתה טוענות, כי עו"ד אבי גולדהמר נטל חלק פעיל בזיוף ומאוחר יותר שלשל לכיסו 584,000 שקל ממכירת דירה שהתיימר לרשום על שמן - למרות שמעולם לא פגשו אותו
▪  ▪  ▪
גולדהמר. תביעה בגין עוקץ [צילום: מן הטלוויזיה]

עו"ד אבי גולדהמר נטל חלק בעוקץ שהביא למכירת דירה שלא כדין, השתתף במעשי זיוף ושלשל לכיסו 584,000 שקל - כספי התמורה מן המכירה. כך טוענות מדינה פיקהולץ ובתה רויטל בהודעת צד ג' נגד גולדהמר, שהוגשה לבית משפט השלום בחיפה. גולדהמר עומד בראש משרד חיפאי הנושא את שמו ובעבר היה חבר מועצת העיר חיפה.
מדינה היא אשתו של נתן פיקהולץ ובני הזוג מצויים בהליכי גירושין. הן נתבעו בטענה שחתמו על חוזה לרכישת דירה בקריית מוצקין אך לא שילמו את התמורה, ובעקבות זאת הוטלו עליהן עיקולים. לטענת השתיים, המיוצגות בידי עו"ד אריאלה רוזנטל-סודרי, גולדהמר התיימר לייצג אותן בעסקה ומאוחר יותר לרכוש את הדירה עבור בנו באמצעות נתן פיקהולץ.
לדברי מדינה ורויטל, הן מעולם לא פגשו את גולדהמר וממילא מעולם לא הסמיכו אותו לרכוש את הדירה בשמן. מדינה סבורה, כי גולדהמר ובעלה היו שותפים בקנוניה כאשר רשמו את הדירה על שמן ומאוחר יותר מכרו אותה.
בהודעת צד ג' נטען, כי חתימותיהן של השתיים על מסמכי מס שבח בקשר לעסקה הן מזויפות, וכי גולדהמר אישר אותן - למרות שכאמור מעולם לא נפגשו איתו. עוד נטען, כי גם החתימות על ייפויי הכוח שאישר גולדהמר אינן שלהן. השתיים מוסרות, כי התלוננו נגד גולדהמר במשטרה ובלשכת עורכי הדין.
לדברי מדינה, בעלה סיפר לה בשנת 2006 שרכש דירה במסגרת עסקי הנדל"ן שלו ורשם אותה על שמה ועל שם רויטל, ומתוך אמון בו חתמה רק על ההסכם למכירת הדירה. לדבריה, היא לא ידעה שמדובר במירמה מצד בעלה ומצד גולדהמר נגד מי שמכר את הדירה במקור ואשר נועדה להשיג את הבעלות בה מבלי לשלם תמורתה.
גולדהמר מסר בתגובה:
"רויטל ומדינה פיקהולץ נתבעו על -כך שרכשו דירה ולא שילמו את התמורה בגינה. על-מנת להתחמק מהתשלום, הגישו הנ"ל הודעת צד ג' נגד עו"ד גולדהמר, שטיפל בעסקה. מדובר בהודעה מופרכת ומשוללת כל יסוד. יש לציין, כי במקביל להגשת ההודעה, שכרו מדינה ורויטל פיקהולץ משרד יחסי ציבור, ואף הגישו נגד עו"ד גולדהמר תלונות בלשכת עורכי הדין ובמשטרת ישראל, והכול במטרה להכפיש את שמו הטוב, ולהפעיל עליו לחצים על-מנת שייטול על עצמו את התשלום הנתבע במסגרת התביעה, בו הן חייבות בעצמן, יחד עם נתן פיקהולץ.
מדינה ורויטל פיקהולץ מודות, במסגרת ההודעה שהוגשה על ידן לביהמ"ש, כי פיקהולץ עידכן אותן בנוגע לעסקת רכישת הדירה ורישומה על-שמן, בזמן אמת. כן הן מודות כי מכרו לאחר מכן את הדירה לצד ג', כי כספי התמורה בגין מכירת הדירה הועברו לידיהן, וכי הן העבירו את כספי התמורה לנתן פיקהולץ. איך יכול אדם לטעון שלא ידע שדירה נקנתה על-שמו כאשר מאוחר יותר הוא מכר אותה וקיבל את התמורה עבורה? מכל מקום, הנושא מצוי בהתדיינות משפטית, ויוכרע ע"י ביהמ"ש".

תאריך:  10/09/2013   |   עודכן:  16/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד יחסי ציבור
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט העליון מותח ביקורת על שופט השלום זכריה ימיני שזיכה את יצחק בפיצוי של 100,000 שקל על לשון הרע ואומר: הוא נקט יוזמה שאינה נחוצה והתנהגותו כלפי עיתונאית הייתה פוגענית
איציק וולף
נשיא ארצות הברית התייחס בסדרת ראיונות להצעה הרוסית להעברת הנשק הכימי הסורי לפיקוח בינלאומי    "זה מה שניסינו להשיג בשנים האחרונות, וספק אם היינו מגיעים לזה ללא איום צבאי אמין"
יצחק דנון
זאת בטענה כי זכיינית הרכבת הקלה מונעת מאזרחים ותיקים לממש את זכותם לנסיעה מוזלת ברכבת הקלה דהיינו מימוש זכותם להנחה של 50% במחיר הנסיעה (3.30 ש"ח)
אלעזר לוין
מכרה 13 דירות ב-29.5 מיליון שקל - 8 ברמת גן ו-5 בהוד השרון
איתמר לוין
שי פז מודה ששלח דגימות דנ"א לאנגליה וטוען שפעל בגלוי כדי לסייע ללקוחותיו    מעצרו של פז הוארך ביומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il