X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת קו מנחה מבקשת למנוע את מימוש זכייתה של מתחרתה אי-אונליין במכרז של רשות ניירות ערך לאספקת רישיונות תמיכה מערכת נתוני זמן אמת בורסאיים, בטענה לאי שמירת כללי המכרז
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

החברה הציבורית קו מנחה שירותי מידע ותקשורת העוסקת באספקת מידע ומדיה ותוכנה ופעילותה העיקרית היא בתחום שוק ההון והפיננסים, פנתה לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה למתן צו ביניים האוסר על הרשות לניירות ערך מלהתקשר בהסכם עם מתחרתה העסקית החברה הציבורית אי אונליין קפיטל (א.או.סי.) מתל אביב העוסקת באספקת מידע על ניירות ערך הנסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לאספקת רישיונות תוכנה למערכת נתוני זמן אמת בורסאיים ומתן שירותי תמיכה ותחזוקה למערכת.
לדברי קו מנחה מהמכרז של הרשות לניירות ערך בו זכתה אי-אונליין עלה באופן ברור ונהיר כי על המציעים להגיש הצעה למערכת אחת ולא יותר. בהתאם לכ היא הציעה מערכת אחת היא ביזפורטל. זאת על-אף שברשותה מערכת חלופית לזו שהוצעה בשם טרמינל, שלו הייתה ניתנת בידה ההזדמנות, הייתה מוצעת אף היא במסגרת המכרז.
מאידך, טוענת קו מנחה, אי אונליין נטלה לעצמה את החירות שמעולם לא ניתנה לה, להגיש במסגרת הצעתה לא פחות מ-3 מערכות תוכנה חלופיות. לדברי קו מנחה באורח תמוה בעליל, לא זו בלבד שוועדת המכרזים נמנעה מלפסול על הסף את הצעותיה החלופיות של אי אונליין, מאחר שלא עמדה בתנאי המכרז, ואף שחברי הוועדה הבינו היטב כי מסמכי המכרז אינם מאפשרים הגשת הצעות למספר מערכות חלופיות, הם בחרו לבחון בפועל את 3 המערכות חלופיות אשר הוצעו על-ידי אי אונליין.
עוד טוענת קו מנחה כי וועדת המכרזים לא חשבה ליידע אותה במקביל על השינוי דה פקטו ובדיעבד שנערך בתנאי המכרז ועל האפשרות שניתנה למציעה אחת להציע מספר חלופות.
כפועל יוצא, טוענת קו מנחה כי אי אונליין זכתה ביתרון מובהק ובלתי הוגן בעליל על פניה. קו מנחה מציינת כי שתיים מבין 3 המערכות החלופיות שהוצעו על-ידי אונליין נפסלו על הסף דהיינו לו הייתה אי אונליין פועלת על-פי דרישות המכרז ומציעה מערכת אחת בלבד,ייתכן מאוד ואף הגיוני כי הייתה מציעה את מערכת "מגמה" בה עושה אי אונליין שימוש כיום, ואז מכוח פסילתה על הסף בפועל של מערכת זו-הצעתה של קו מנחה הייתה מוכרזת בהכרח כהצעה הזכה.
עוד מציינת קו מנחה כי לנוכח ההפרש הזניח בין הצעתה הזוכה של אי אונליין להצעתה שלה מודגשת ביתר שאת אי הגינותו של ההליך הואיל והתקיימה אפשרות ממשית לזכייתה במכרז לו כלליו היו נשמרים.
קו מנחה מדגישה בפנייתה לביהמ"ש כי בהליכי המכרז ובהצעה הזוכה נפלו פגמים מהותיים אשר ועדת המכרזים התעלמה מהם, וכי ניהול המכרז נעשה תוך פגיעה בשוויוניות המכרז ותוך אפלייתה.
לדעת קו מנחה לו היה מתקיים הליך מנהלי תקין בעניינה לא מן הנמנע כי היא זו אשר הייתה זוכה במכרז בו התמודדו היא ואיי-אונליין בלבד, שכן היא לבטח הייתה מציעה אף את מערכת טרמינל שבבעלותה. לדבריה, אי אונליין זכתה ביתרון בלתי הוגן על פניה בהגשת הצעותיה החלופיות שלא היו מוסדרות במסמכי המכרז.

תאריך:  15/09/2013   |   עודכן:  15/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קו מנחה נגד זכיית אי-אונליין במכרז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
התובע טוען כי ביקש להתקבל לעבודה כמאבטח בבתי המשפט אולם נדחה רק משום שהוא בן 35, ללא התייחסות לכישוריו המקצועיים
איציק וולף
הסנאטורים מק'יין וגראהם מאשימים את ממשל אובמה בהובלת הסוגיה הסורית למבוי דיפלומטי סתום    הגיבו על הודעת קרי ולברוב על המתווה לפירוק סוריה מנשק גרעיני
יצחק דנון
ד"ר אבי פצ'ו, וטרינר מזה 22 שנים, טוען כי הנתבע שביקשו להזריע את כלבתו האשימו באחריות להפלת ולדותיה וניהל כנגדו מסע הכפשות מעל רשת הפייסבוק
יצחק דנון
מבוטחת של מגדל בפוליסת ביטוח בריאות טוענת כי אין כל ערך לכיסוי שבפוליסה שעניינו ביקור רופא פרטי ובדיקות מעבדה ביתיות למבוטחים המתגוררים ביהודה ושומרון ורמת הגולן
איתמר לוין
חבר הכנסת לשעבר והמועמד לראשות עיריית רמת גן הואשם לפני חמש שנים בהעסקת נערים בניגוד לחוק עבור הליכוד - אך ביקש עוד ועוד דחיות, כולל של דיון ההוכחות הראשון שאמור היה להתקיים ביום א' (15.09.13)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il