X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העותרת טוענת כי הצעתה הזוכה של החברה המתחרה הינה גרעונית, בלתי סבירה ותכסיסנית בהיותה פוגעת בזכויות הסוציאליות של עובדיה
▪  ▪  ▪
מלחמת המדבירים [צילום: פלאש 90]

חברת דויטש ובניו (הדברה) מקדימה מבקשת לבטל את זכייתה של החברה המתחרה ד.פ. גינון והדברת עשבי בר ממושב אחוזם במכרז הדברה של רשות שדות התעופה, בין היתר בטענה כי הצעתה של המתחרה הייתה בלתי סבירה, גרעונית ותכסיסנית כאשר עלות שכרו של פועל ליום עבודה היא 10 שקלים ליום.
לדברי דויטש ובניו, העוסקת בהדברת מזיקים ועשבים, הצעתה במכרז של הרשות לביצוע עבודות הדברת עשבי בר באתריה היא ההצעה השנייה במכרז, בדירוגה על-פי מחיר. אולם לטענתה, ועדת המכרזים קיבלה והכשירה שלא כדין את הצעתה של החברה המתחרה ד.פ. גינון והדברת עשבי בר אף על-פי שמדובר בהצעה בלתי סבירה, גרעונית ותכסיסנית הנמוכה באופן משמעותי מהאומדן שנקבע על-ידי הרשות.
לדברי העותרת, השכר אותו ביקשה ד.פ. גינון כשכר עובדיה נמוך באופן מהותי משכר המינימום ליום עבודה מלא, מחיר הנמוך משכר המינימום באופן שלא ניתן להתעלם ממנו ו/או לאשרו, ולא משנה מהו ההסבר לחישוב שכזה הפוגע בזכויות הסוציאליות של העובדים.
ועדת המכרזים התעלמה לדבריה ממשמעות אישור הצעה שכזו ומהפגיעה הצפויה בזכויות העובדים. העותרת סבורה כי מדובר בעידוד הפגיעה בעובדים הפשוטים והחלשים, והיה זה מתפקידה של הרשות שלא לתת יד לפגיעה שכזו בעובדים.
לדברי העותרת, העניין חמור במיוחד שעה שעסקינן ברשות הכפופה למשרד ממשלתי ולמבקר המדינה, כאשר הפסיקה הביעה לא אחת את מורת הרוח במקרים רבים בהם ניתנו הצעות שעל פניהן פוגעות בעובדים ובזכויותיהם, ונקבע כי עמידת הרשות על כך כי לא תיפגענה זכויות חוקיות של עובדי הקבלן היא בבחינת שיקול נאות וסביר על-מנת לבטל את ההצעה שאינה עומדת בתנאי זה, וכן שהאינטרס הציבורי הוא דווקא שההצעה הזולה ביותר תידחה במקרה שכזה.
איתנות כספית
העותרת מציינת כי הצעתה של ד.פ. גינון במכרז הנדון נמוכה בכ-4 מיליון שקלים מהצעתה במכרז הקודם בו זכתה וכי הוועדה לא בדקה עניינית ולעומק את איתנותה הכספית ואת יכולתה לעמוד בהצעתה הגרעונית.
לדברי העותרת, ד.פ. גינון גבתה במשך חיי החוזה הקודם ביניהם סכומים בלתי סבירים מרשות שדות התעופה ובמהלך ההתקשרות הקודמת ביניהם שילמה לה הרשות תשלומים העולים ב-80% מהצעתה הנוכחית במכרז, באופן שהביא לבזבוז כספי הציבור עליהם מופקדת רשות שדות התעופה.
ביהמ"ש מתבקש להורות על ביטול זכייתה של ד.פ. גינון במכרז ולהכריז על העותרת כזוכה במכרז. עוד מתבקש ביהמ"ש להוציא צו ביניים המונע את מימוש זכייתה של ד.פ. במכרז.

תאריך:  22/09/2013   |   עודכן:  22/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכרז ההדברה של רש"ת: 10 ש"ח לפועל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם זה נכון יש להתייחס לחברי
יעקב88  |  22/09/13 19:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
על בסיס סקירת ניסויים רפואיים חוקרים גילו כי נויטמין B הוריד את הסיכון לשבץ בסה"כ המחקרים ב-7%
יצחק דנון
בבקשה נטען כי איסתא מעבירה שלא כדין את פרטיהם האישיים של הלקוחות המתקשרים עמה בהסכמי שירות לחברת הביטוח כלל על-מנת שזו תציע להם להזמין דרכה ביטוח נסיעות לחו"ל
איציק וולף
גורם קנייתי: הישראלים פשוט הגיעו והם מסייעים לבני הערובה ולפצועים    משרד החוץ: לא נפרט בזמן אמת על מבצע ביטחוני משותף שייתכן שמתרחש
אלעזר לוין
מגרש לקוטג' הוזל תוך שנה ב-84%, מ-155 ל-25 אלף שקל לבית (לא כולל פיתוח)    האם מתארגנות קבוצות רכישה דתיות לקניית מגרש נוסף, שעדיין לא יצא
יצחק דנון
המחלצים טוענים כי בכך שמנעו את הצתתה של הספינה הם מנעו אסון גדול    לדבריהם לא הייתה להם כל חובה להציל את הספינה והם פעלו בהתנדבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il