X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברה למתן שירותי לוגיסטיקה בשטח נמל אשדוד טוענת כי הנהלת הנמל החליטה באופן חד-צדדי לבטל את ההתקשרות ביניהם בטענה מגוחכת של חשד לניגוד עניינים בינה לבין אלון חסן
▪  ▪  ▪
חסן. סכסוך קשה [צילום: פלאש 90]

חברת דנה שירותי לוגיסטיקה, מהמובילות בתחום שירותי הלוגיסטיקה לנמלים, טוענת כי הנהלת נמל אשדוד החליטה באופן חד-צדדי כי היא לא תוכל להמשיך ולפעול בשטח הנמל, וזאת בטענה מגוחכת ומשוללת כל יסוד, לפיה בעניינה קיים חשד של ניגוד עניינים בינה לבין יו"ר ועד ציוד מכני אלון חסן העלול לפגוע בחברת הנמל או בלקוחותיה.
לדברי דנה שירותי לוגיסטיקה, המעסיקה כ-50 עובדים, התנהלותה של חברת נמל אשדוד הינה תוצר של סכסוך קשה בין הנהלת החברה לבין אלון חסן, שאין בינו לבינה מאומה, ברם החברה מנסה באופן מלאכותי וחד-צדדי לכרוך אותו להתקשרותה עמה.
בתביעתה לבית המשפט מציינת החברה כי סכסוך זה פרץ לכותרות לפני כשלושה חודשים, במסגרתו נטענו כלפי חסן טענות בנוגע לחברות בבעלותו הנותנות שירותים לנמל שהוא גם מקום עבודתו, ולראות בכך ניגוד עניינים. החברה מדגישה כי סכסוך זה אינו קשור אליה, שכן חסן אינו בעל מניות ואינו מנהל ואין לו כל קשר אליה, למעט העובדה שבן דודו דוד חסן משמש כמנהל תפעול אצלה.
לדברי החברה, חברת נמל אשדוד ניסתה לקשור את שני קרובי המשפחה ובשל קרבה זו החלה כנראה לבדוק את התנהלותה. בתביעה נאמר כי לפני כשבועיים באופן חד-צדדי וללא כל התראה מוקדמת נשלח לתובעת מכתב בחתימת מ"מ מנכ"ל חברת נמל אשדוד, בו מודיעה לה החברה באופן חד-צדדי כי החל מיום 11 בספטמבר לא תוכל להמשיך ולפעול בשטח נמל אשדוד ולא תאושר באופן גורף כניסתו של מי מטעמה לשטח הנמל.
לדברי התובעת, מכתב זה היכה אותה בתדהמה והוא מהווה בעבורה מכת מוות מאחר שבכך מסכלת חברת נמל אשדוד את ביצוע העבודות שהתובעת התחייבה כלפי צדדים שלישיים, ועל כן ההחלטה תביא בוודאות לקריסתה.
בתביעה נאמר כי מדובר בהתנהלות בלתי חוקית של חברת נמל אשדוד בלא שניתן לכך כל הסבר למעט אזכור "בחצי פה", לפיו לנתבעת חשד של ניגוד עניינים בין התובעת לבין אלון חסן העלול לפגוע בחברת הנמל או בלקוחותיה, טענה שהינה מגוחכת ומשוללת כל יסוד.
לטענת התובעת, לנתבעת לא הייתה שום עילה אמיתית לביטול ההסכמים עמה והיא פעלה כך אך ורק על-מנת ליצור לחץ על צד שלישי כלשהו עמו יש לה סכסוך ולבוא עמו חשבון על חשבונה.
אשר על כן מבקשת דנה שירותי לוגיסטיקה מבית המשפט המחוזי בבאר שבע להורות על אכיפת ההסכם בינה לבין חברת נמל אשדוד ולאשר לה פיצול סעדים על-מנת שתוכל לתבוע פיצויים מהחברה כאשר נזקיה יתגבשו במלואם.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  23/09/2013   |   עודכן:  23/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניגוד עניינים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה: הנהלת נמל אשדוד ביטלה הסכמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו לטפל בפוביות בזמן שהמטופלים ישנו    בעזרת ריחות ומראות ניתן יהיה אולי לטפל בהפרעות לחץ פוסט-טראומתיות, וכל זאת כשאנו ישנים
איתמר לוין
יש שופטים הטוענים שגזירת העונש היא החלק הקשה ביותר במשפט הפלילי. השופטות בדימוס דליה דורנר ועדנה קפלן-הגלר בשני סיפורים על התלבטויות שהסתיימו בשורה תחתונה הפוכה
עידן יוסף
ישראל היום: הרב יצחק יוסף השתתף בפתיחת מערכת הבחירות של שס בבני ברק    לפי תקנון שירות המדינה, נאסר על הרב הראשי הספרדי "להשתתף באסיפות פומביות של מפלגות"
איתמר לוין
חברת ההרכב במחוזי במשפט דמיאניוק מסבירה, כי בעוד שבאופן פרטי היא סבורה שהוא היה הפושע מטרבלינקה - בית המשפט העליון פעל בצורה נכונה כאשר זיכה אותו לאחר שנוצר ספק
יפעת גדות
חוסר בסיבים או בנוזלים בתזונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il