X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההסתדרות הלאומית טוענת בערעורה הכי פיטורים של פעיל התארגנות מהווה פגיעה קשה בהתארגנות העובדים והיא ראויה להגנה מידית וכי התרת פגיעה בפעיל התארגנות משפיעה באופן מידי וישיר על התארגנות העובדים
▪  ▪  ▪
פגיעה קשה בהתארגנות העובדים

הסתדרות העובדים הלאומית הגישה לביה"ד הארצי לעבודה בירושלים בקשת רשות ערעור על החלטת ביה"ד האזורי בה נדחתה בקשתה למתן צו מניעה זמני למניעת פיטוריו של פעיל התארגנות העובדים מטעמה.
לדברי ההסתדרות, לפני כחודש הודיעה פרטנר לשי קרמר, פעיל התארגנות עובדים ראשונית בחברה, על פיטוריו לאחר שנודע לה שהוא פועל למען התארגנות עובדים אצל ההסתדרות. ההסתדרות מציינת כי ביום א' השבוע, היום בו נכנסו פיטוריו של קרמר לתוקף, החליט ביה"ד כי בשלב זה אין הצדקה למתן הסעד הזמני כנגד הפיטורים.
בפנייתה לביה"ד הארצי טוענת ההסתדרות הלאומית כי מקרה זה מחייב את התערבותו הבהולה של ביה"ד וזאת לשם מתן הגנה להתארגנות על-ידי מניעת פיטוריו של פעיל התארגנות ראשונית, עובד ותיק, מסור ומוערך המועסק בפרטנר מזה למעלה מ-12 שנים.
ההסתדרות מבקשת מביה"ד הארצי למנוע את ריקונה מתוכן של ההגנה שניתנה לעובדים מתארגנים בפסיקה ובחוק הסכמים קיבוציים, ובנוסף לקבוע כי במקרה הנדון הוותק של העובד, סמיכות הזמנים בין פעולותיו למען ההתארגנות לבין פיטוריו, מובילות באופן חד-משמעי למסקנה לפיה פיטוריו נעשו על-רקע ההתארגנות ומשכך, יש לתקן את העוול הקשה שנגרם לשי קרמר ולהשיבו באופן מידי להמשך עבודה בחברה.
ההסתדרות מדגישה כי פיטורים של פעיל התארגנות מהוה פגיעה קשה בהתארגנות העובדים והיא ראויה להגנה מידית במיוחד כאשר עסקינן בעובד ותיק, מסור ומוכר בקרב עובדי החברה המהווה חלק ממובילי ההתארגנות בה.
בפנייה לביה"ד נאמר עוד כי בנקודת זמן רגישה של התארגנות עובדים ראשונית פעילה, התרת פגיעה בפעיל התארגנות, משפיעה באופן מידי וישיר על התארגנות העובדים בכך שהיא מחלישה באמצעים אסורים את ההתארגנות והיא מחזקת את הפרת הדין על-ידי מעסיק הפועל לסילוק ההתארגנות ופעיליה ממפעלו.
לדברי ההסתדרות, אי מתן הצו יגרום לנזקים כבדים ובלתי הפיכים להתארגנות העובדים בפרטנר, ועל כן מבקשת ההסתדרות במסגרת בקשתה למתן רשות ערעור על ההחלטה סעד זמני דחוף למניעת פיטוריו של קרמר עד להחלטה בבקשת הערעור.

תאריך:  24/09/2013   |   עודכן:  24/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערעור על פיטורי פעיל בהתארגנות בפרטנר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
צודקים לגמרי בדרישות שלהם
נדב87  |  26/09/13 15:17
 
- צודק לגמרי! השופט יודע...
עדי85  |  29/09/13 17:07
2
ההנהלה כל הזמן מנסה לחבל
גולן - עובד פרטנר  |  29/09/13 13:47
3
עצוב אבל זה לא יעזור
עובד בפרטנר  |  30/09/13 09:44
4
לא להאמין
רונן111  |  1/10/13 14:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
השר לעניינים אסטרטגיים מזהיר מפני פיוס עם אירן כשברקע אומדן של ממשלת ישראל שהודלף ל'וושינגטון פוסט' גורס כי הצנטריפוגות החדשות שלה מסוגלות לייצר דלק אטומי "בתוך שבועות"
יפעת גדות
היפנוזה נחשבת בדרך כלל ככלי סיוע לפסיכותרפיה משום שמצב היפנוטי מאפשר למטופל לחקור מחשבות, תחושות וזכרונות מכאיבים שמסתתרים מהמחשבה המודעת
יצחק דנון
נהג מונית מבאר שבע טוען כי הסכים לשעבד כבטוחה למימון שנטל חברו לשם קניית מונית מספר מונית שבבעלותו וגילה כי נרשם ללא הסכמתו וידיעתו כבעלים של חשבון בנק השייך לאשת חברו ואף הפך ללקוח מוגבל
עופר וולפסון
קרן ההשקעות הממשלתית הסינית CIC הפכה לבעלת המניות השנייה בגודלה בחברת האשלג הרוסית    החברה, המייצרת כ-20% מהאשלג בעולם, טלטלה את השוק בקיץ הנוכחי, כאשר הודיעה ​​שהיא פורשת מהקרטל בשוק זה
מיכל רז-חיימוביץ'
ביצעה בדיקות נוספות של מתווה הנחיתה החדש באילת    המסקנות: "הגישה למסלול הנחיתה היא על מגבלת המעטפת, הגישה כולה מתוכננת להתבצע על מגבלות המטוס; חתך טיסה זה לא משאיר הרבה מקום לטעויות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il