X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתונים על תוכנית ניסויים קליניים מראים בבירור כי טיפול תרופתי בתרופה האורלית קסרלטו יעיל הן כטיפול והן כמניעה לפקקת וריד עמוק ולתסחיף ריאתי, ובטוח בהשוואה לטיפול המקובל יותר בשתי תרופות
▪  ▪  ▪
עלולים לגרום למוות [צילום: AP]
ישיבה - מכפילה הסיכון לקרישי דם בריאות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הסיכון לתסחיף ריאתי גבוה יותר מפי שניים אצל נשים שבילו רוב הזמן בישיבה, בהשוואה לאלו שבילו פחות זמן בישיבה
לרשימה המלאה

דוח של חוקרים מברלין מצביע על כך שקרישי דם החוסמים את זרימת הדם בוורידים העמוקים או בריאות גורמים במדינות המערב למותו של אדם אחד כל 37 שניות.
נתונים על תוכנית ניסויים קליניים שפורסמה בכתב העת הרפואי Thrombosis Journal מראים בבירור כי טיפול תרופתי בתרופה האורלית של חברת באייר - Xarelto (קסרלטו), או בשמה הגנרי rivaroxaban (ריברוקסבאן), יעיל הן כטיפול והן כמניעה לפקקת וריד עמוק (DVT) ולתסחיף ריאתי (PE) ובטוח בהשוואה לטיפול המקובל יותר בשתי תרופות.
בנוסף, בהשוואה לגישה המקובלת של טיפול בשתי תרופות - הפרין במשקל מולקולרי נמוך בהזרקה (LMWH) ולאחריה אנטגוניסט ויטמין K (בקיצור VKA), קסרלטו הורידה בצורה משמעותית את שיעור הדימומים ב-46%, כולל את הסיכון לדימום קטלני, ובמקביל הציעה פרופיל משופר ללא קשר לגיל החולים, מצבם, מינם, משקלם או תפקוד הכליות שלהם.
בטוחה לשימוש
נתונים מיותר מ-8,000 חולים אישרו גם הם את הפרופיל המשופר והבטיחותי של הקסרלטו כפתרון יעיל של תרופה אחת בודדת בהשוואה לטיפול המקובל בשתי תרופות.
לדברי החוקרים, פרסום הנתונים מדגיש עוד יותר את הפוטנציאל של התרופה לשינוי ההליך הרפואי העכשווי הן כטיפול ב-DVT וב-PE חמורים והן כמניעה של מקרים חוזרים שלהם.
לטיפול הייחודי בתרופה ריברוקסבאן יש את הפוטנציאל לא רק לשפר את התוצאה הקלינית אלא גם להוריד את העול הכולל של טיפול בנוגדי קרישה על-ידי טיפול מתמשך בחולה מבית החולים ועד לבית והימנעות מהצורך בהזרקה או במעקב קבוע.
מחקר נוסף אישר כי קסרלטו שיפרה גם את שביעות הרצון מהטיפול בהשוואה לטיפול המקובל בשתי תרופות. הנתונים הצביעו גם על שיפור בסבילות ובהתמדה בטיפול התרופתי כמניעה ארוכת טווח של הישנות מקרים של קרישי דם בהשוואה לתרופות כמו וופרין.
לדברי המדענים, ניתוח נתונים זה מתווסף לכמות הלא מבוטלת של נתונים רפואיים ודיווחים התומכים בקסרלטו כטיפול יעיל הן בקרישי דם בוורידים והן בריאות, ומשיבים את הביטחון ביחס לשימוש קליני בקסרלטו לאורך טווח רחב של סביבות קליניות.

תאריך:  25/09/2013   |   עודכן:  25/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שיבושים ועיכובים משמעותיים בסיורי היהודים בהר הבית בעקבות התפרעות הפלשתינים    תמונות מציגות את מצבורי האבנים שהוכנו לצורך הפרת הסדר וההתנכלות ליהודים
יצחק דנון
שלוש אימהות שהתאגדו במסגרת רשימת "אסיפת הורים" עתרו לבית המשפט כנגד החלטת מנהל הבחירות בעירייה לאסור עליהן לעשות שימוש במילה "הורים" בשל חשש להטעיית הציבור נוכח קיומה של "רשימת הורים"
אלעזר לוין
שכרה מקבוצת אלקטרה משרד בן 300 מ"ר בדרך יגאל אלון בתל אביב    תבנה עם שותפים 540 דירות ברמת גן
יפעת גדות
המחקרים האחרונים בתחום מראים כי היתרונות של צריכת אגוזים קבועה לא קשורים רק לבריאות קרדיווסקולרית אלא גם לתפקוד כלייתי, סוכרת, תפקוד קוגנטיבי, טרשת עורקים, תסמונת מטבולית וסמנים דלקתיים בדם, בין היתר
עידן יוסף
גם הלילה היה שרוי הרב עובדיה יוסף בהרדמה והונשם    לימודי ליל הושענא רבה בבתי הכנסת הוקדשו לשלומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il