X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתביעה נטען כי המתכנת הקים אתר המתחרה באתר הקופונים אותו ותיכנת תוך שהוא עושה שימוש ברשימת הלקוחות שהעתיק מהאתר שתיכנת
▪  ▪  ▪
גזר קופון?

חברת איי פוקס יזמות וטכנולוגיה העוסקת בשיווק אתרי קופונים באתרי האינטרנט השונים ובעליה אלרן עקיבא מגדרה הגישו תביעה כנגד אדם פרי מפרדס חנה המתכנת של אתרם בטענה לגניבת רשימת הדיוור מאתרם בהעתיקו את רשימת לקוחותיהם עליה עמלו קשות במשך תקופה של שנתיים.
בתביעה, שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב, נאמר כי התובע אלרן עקיבא הקים אתר למכירת קופונים והוא זה המעצב של הקופונים. האתר נבנה במהלך השנתיים האחרונות כך שחלקו הבסיסי נבנה דרך קמפיינים באתרי האינטרנט בעלות של עשרות אלפי שקלים על-מנת לקדם את האתר.
עוד נאמר כי במהלך השנתיים אחרונות האתר התקדם בצורה ניכרת והמוניטין שלו נסק עד כדי כך שהתובעים הצליחו להגיע לרשימה של כ-50,000 לקוחות. לטענת התובעים, הנתבע ניצל את מעמדו בהיותו מתכנת האתר שלהם והחליט לגנוב את רשימת הדיוור שלהם לאתר שהוא הקים. כך נוצר מצב שהמאגר שלהם הועתק על-ידי פרי אל תוך המאגר שלו הנמצא באתר המתחרה שהקים בשם KUPONS.CO.IL.
לטענת התובעים, פרי פנה למספר ספקים הנמצאים ברשימת הלקוחות שלהם, כדי שיפרסמו קופונים באתרו. הנתבע, טוענים התובעים אף מודיע לספקים כי הוא אינו גובה עמלה וגורם לכך שהמחירים של התובעים נראים יקרים, ובעצם מרוקן את האתר שלהם מתוכן.
לדברי התובעים, הנתבע באתרו לא גובה עמלות והרווח שלו בנוי רק באמצעות פרסום באנרים, ובכך הוא מצייר תמונה לפיה התובעים גובים מחירים יקרים לעומת האתר המתחרה שלו. התובעים סבורים כי אין מדובר בתחרותיות גרידא בין שני אתרים מתחרים, אלא בניצול לרעה של כניסתו של הנתבע אל "מאחורי הקלעים" של האתר שלהם בידיעה שהנתבע היה מי שפיתח תמורת תשלום את האתר מבחינת התכנות, ובסופו העתיק את רשימת הלקוחות.
בתביעה נטען עוד כי מעבר לעובדה שהנתבע העתיק את רשימת הלקוחות של התובעים, הוא אף הפר את זכות היוצרים והזכות המוסרית שלהם בהעתיקו את המלל והתוכן משני קופונים שיצרו והכל כדי לקדם את אתרו.
לדברי התובעים, הנתבע פנה בדוא"ל לספק שפרסם באתר של התובעים בשם "שיא שיווק", הציע לו לפרסם קופונים ללא הגבלה ואף טען כי במאגר המילים שלו יש 10,000 לקוחות המקבלים אימיילים מדי יום, והכל 4 חודשים לאחר הקמת האתר.
לדבריהם, העניין התגלה להם כאשר הנתבע פנה בשוגג אל התובע כדי להציע לו שירותי פרסום בסוברו כי התובע הינו ספק.
התובעים מדגישים כי רשימת הדיוור היא הלב של עסקם והינה המוניטין והפקטור המרכזי לקביעת הערך של אתר, ובמעשיו הפר את האמונים בינו לבינם מאחר שהוא זה שתכנת את אתרם.
בית המשפט מתבקש להורות לנתבע להסיר לאלתר מאתרו את שני הקופונים שהעתיק מאתרם של התובעים, לחדול מעשיית שימוש ברשימת לקוחותיהם. בנוסף מתבקש בית המשפט לחייב את הנתבע לפצות את התובעים בסכום של 200,000 שקלים (משיקולי אגרה) בגין הפרת זכויות היוצרים שלהם, גניבת עין ועוגמת נפש.
הנתבע טרם הגיש כתב הגנה.

תאריך:  27/09/2013   |   עודכן:  27/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה: מתכנת האתר גנב לנו את רשימת הדיוור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני נועד הלילה לראשונה עם שר החוץ האירני בפגישה שכמותה לא הייתה מאז המהפכה האיסלאמית בטהרן    אירן הציעה לגבש וליישם בתוך שנה הסכם שיבהיר מהות תוכנית הגרעין    האמריקנים דורשים שיתקיים תחילה תהליך בר אימות
יצחק דנון
החברות הקבלניות דניה סיבוס ומנרב נתבעות לפצות רוכשי דירות בבניינים שנבנו על ידן בטענה לליקויי בנייה בדירות וברכוש המשותף
יפעת גדות
התעמלות יכולה לעזור להפחית תסמיני חרדה
איתמר לוין
פליטמן, כיום סגן הנשיאה, הוא המועמד היחיד להחליף את נילי ארד בחודש דצמבר    ורדה וירט-ליבנה תמונה לסגנית הנשיא בישיבת הוועדה לבחירת שופטים בחודש הבא
עידן יוסף
שלמה יחיא נדקר למוות בסכין בצווארו ובחזהו, בהיותו בשטח ציבורי במושבה קדימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il