X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת מחשוב והייטק מבקשת לאסור על בעל מניות מלהתחרות בה לטענתה, בעל המניות המשמש גם כדירקטור בחברה הפר את הסכם המייסדים של החברה ואת התחייבויותיו המפורשות כלפיה והוא מתחרה בה באמצעות החברה המתחרה שלה תוך עשיית שימוש במידע ובטכנולוגיה שלה
▪  ▪  ▪
משרדי אי.טי.אף.אס גרופ [צילום: האתר הרשמי]

חברת אי.טי.אף.אס גרופ מאשימה את רומן גולוד מראשון לציון, בעל מניות ודירקטור בחברה, בתחרות אסורה ובלתי הוגנת בה, תוך הפרת חובות האמון המוטלות עליו. זאת בהתקשרותו עם החברה המחרה סאלטו יזמות ומסחר מחיפה, התקשרות שמשמעותה גזלת מלוא הידע, הטכנולוגיה, המידע העסקי שלה והעברתו ללא תמורה ושלא כדין לידי החברה המתחרה.
אי.טי.אף.אס גרופ היא חברה העוסקת בתחום המחשוב והטכנולוגיה העילית המשלבת באופן ייחודי בין מומחיותה מתחום בסיסי נתונים לבין מומחיותה מתחום אבטחת מידע, תוך שימוש במתודולוגיה שפותחה על ידה למתן פתרונות כוללים בתחום אבטחת מידע לבסיסי נתונים וכן בתחומים של בסיסי נתונים ואבטחת מידע ללקוחות עסקיים, לארגונים, לחברות, למוסדות ולמשרדי ממשלה.
לדברי אי.טי.אף.אס, גולוד, המתמחה בתחום בסיסי הנתונים דוגמת בעלי המניות האחרים בחברה, חתם בפברואר 2009 על הסכם המייסדים של החברה, במסגרתו נטל על עצמו כל אחד מבעלי המניות התחייבות גורפת וחד-משמעית לנהוג בסודיות ולהימנע לחלוטין מתחרות בחברה בתחומי פעילותה.
החברה מציינת כי גולוד שימש בתפקיד מנהל טכנולוגי בחברה ולמעשה שימש בתפקיד מרכזי ביותר. לדבריה, היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי חברת ORACLE העולמית. במהלך ינואר השנה, נאמר בכתב התביעה, החל גולוד להעלות טענות שונות ומשונות בנוגע לאופן ניהול החברה והצהיר על רצונו לפרוש מהחברה בטענה כי היא אינה מתנהלת כראוי, הודיע על התפטרותו מתפקיד המנהל הטכנולוגי בחברה ואף תבע את החברה בביה"ד לעבודה בדרישה לתשלום פיצויי פיטורין ושאר זכויות סוציאליות.
בדיעבד נודע לחברה כי גולוד החל להתחרות בה בניגוד להתחייבותו המפורשת בהסכם המייסדים כאשר בד-בבד הוא טורח להבהיר כי הוא עדיין רואה עצמו כחלק מהנהלת החברה, ואף דורש להמשיך ולהשתתף בישיבות הדירקטוריון. בשלב כלשהו, התקשר גולוד עם החברה המתחרה סאלטו יזמות ומסחר והחל לכהן בה בתפקיד מנהל טכנולוגי בתחום אבטחת מידע ובסיסי נתונים.
לדברי החברה, התקשרות זו פירושה גזלת מלא הידע, הטכנולוגיה וההכשרה שלה, כמו גם מלוא המידע העסקי המצוי ברשותה והעברתו ללא תמורה ושלא כדין לידי סאלטו. בנוסף, החל גולוד לפנות במישרין ללקוחותיה תחת כסותה של סאלטו ובאמצעותה. סאלטו טוענת החברה אף התקשרה בהסכם לאספקת שירותי בסיסי נתונים עם שתים מלקוחותיה: ויזה כ.א.ל ולאומי קארד באמצעותו ובתיווכו של גולוד.
לדברי החברה, חומרתו של המקרה נעוצה בכך שגולוד מבקש לכהן בו-זמנית הן כדירקטור בחברה והן כאורגן בכיר בחברה המתחרה בה, תוך שהוא אינו בוחל ברמיסת זכויותיה ובהפרת חובותיו כלפיה.
אשר על כן פנתה החברה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להצהיר כי גולוד הפר את הסכם המייסדים ואת חובותיו כנושא משרה ו\או כבעל מניות, וכן לאסור עליו להתחרות בה ולעשות כל שימוש במידע אשר הגיע אליו במסגרת תפקידו כדירקטור ו\או כבעל מניות בחברה.
עוד מבקש בית המשפט להורות על פיטוריו של גולוד מתפקידו כדירקטור בחברה. ולהתיר לתובעת לפצל את עדיה על-מנת שיתאפשר לה להגיש תביעה כספית כנגד גולוד כאשר יתגבשו נזקיה במלואם.
רומן גולוד טרם הגיש כתב הגנה.

תאריך:  30/09/2013   |   עודכן:  30/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערק לחברה המתחרה והמשיך לשמש כדירקטור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
2 חדרים בצפון העיר - 2 מיליון שקל    דירת 4 חדרים ברחוב בוגרשוב נמכרה ב-2.65 מיליון שקל
אלעזר לוין
קבוצה של עשרה רוכשי דירות התארגנה במהירות, וקיבלה מהיזמים אבי זיתוני והאחים גינדי הנחה של 100 אלף שקל לדירה בפרויקט בהוד השרון    גם היזמים הרוויחו
עופר וולפסון
חברת ביו-פארמה התקשרה עם החברה למתן שירותי פיתוח שיטת בדיקה ייחודית על בסיס הטכנולוגיה של פרוקוגניה לבדיקת תרופות
איציק וולף
גורמים מדיניים הביעו חשש שהנשיא האמריקני מחפש דרך שלא לעמוד בהתחייבויותיו שלא לאפשר לאירן לפתח נשק גרעיני    בפגישה עם נתניהו הבהיר כי הממשל האמריקני מצפה מן האירנים לפעולות ממשיות
איציק וולף
טעות של צוות רפואי במחלקה שבה אושפז תינוק בן ארבעה חודשים גרמה לכך שניתן לו בקבוק חלב אם של מישהי שאינה אמו    בדיקה שנערכה לה לאחר שהתבררה הטעות העלתה שהיא נשאית איידס    התינוק מקבל טיפול תרופתי מונע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il